siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.comReviews

siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

Details over siliconesandmore.com

siliconesandmore.com - Beschrijving

Siliconesandmore is dé expert als het gaat om materialen voor de vormenbouw. Wij leveren over heel de wereld aan meer dan 45.000 tevreden klanten. Service boven sales staat daarbij hoog in ons vaandel! Onze klanten zijn niet alleen particulieren en hobbyisten maar ook professionals met een zeer hoge eis als het gaat om kwaliteit en service. Siliconen zijn echt ons ding je mag dan ook gerust zeggen dat wij daar alles over kunnen vertellen. Toch houd het daar niet op. Wij leveren naast siliconen ook andere producten, allemaal van hoge kwaliteit en met veel gebruiksgemak. Zo bestaat ons uitgebreide aanbod uit fantastische kunstharsen, wassen, gips en heel veel hobbymaterialen. Onze leveranciers zijn bedrijven die tot de Europese top behoren en leveren altijd een constante kwaliteit. Hierdoor kom je nooit voor een onaangename verassing te staan. Siliconesandmore streeft voortdurend naar duurzaamheid en producten van hoge kwaliteit. Daarnaast staat jouw veiligheid bij ons absoluut voorop. Producten met gevarentekens worden altijd geleverd met een stevig veiligheidsblad, spatel en nitril-handschoenen. Ook het milieu krijgt bij ons 100% aandacht. Zo versturen wij onze producten in biologisch afbreekbaar opvulmateriaal (chips gemaakt van maiszetmeel) en klimaat neutrale dozen. Wij beseffen dat enkele van onze producten belastend zijn voor het milieu. Voor ons reden te meer om daar met respect mee om te gaan.
Nedform B.V.
Hofdwarsweg 20
6161dd Geleen
Companies House KvK 14085324
Rob Collaris

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

492 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Voor het eerst dat ik contact opnam met Silicones vanwege een vraag qua restaureren van tegeltjes 18e eeuw. De medewerker had alle tijd voor me en heeft aangegeven welk product ik het beste kon gebruiken. Zelfs nog meegeholpen met het plaatsen van de bestelling on-line. Rond 14.30 gebeld en de dag erop werd het pakketje om 8 uur in de ochtend al afgeleverd. Op het moment dat ik het ging gebruiken heb ik nog even terug gebeld omdat ik nog een vraag had. Wederom namen ze alle tijd voor me .Ben super goed geholpen. Daar kunnen menig bedrijven nog iets van leren.

1 product uit bestelling bleek niet op voorraad/leverbaar....helaas geen melding van gekregen per toeval ontdekt door in te loggen in account. Tot overmaat van ramp bleek postnl het niet op beloofde datum te kunnen leveren waardoor de producten ivm. deadline niet op tijd geleverd konden worden, erg spijtig.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

Ik had vragen over siliconen op textiel en dat werd me heel goed uitgelegd. Ik had zelf zonder voorkennis geen keuze kunnen maken uit het aanbod. De genomen tijd voor het meedenken met de directe links naar de juiste producten vond ik echt fantastisch.
Netjes en snel geleverd. Ook de vorige bestelling was volgens afspraak geleverd wat voor mij als betrouwbaar overkomt en daarom graag daar bestel.
Fijne website, prijs kwaliteit-verhouding uitstekend en snelle levering. Kwaliteit van de producten heel erg goed! Ik ben vaste klant 🤩.
Leuke ervaring met een tegenstribbelende baby en een hoop schoonmaakwerk, maar het resultaat mag er zeker zijn!
Ik krijg op een eenvoudige manier hele mooie afdrukken van mijn hand.
Zeer snelle levering, en behulpzame klantenservice! AANRADER!
Snel en betrouwbaar. Vriendelijke service aan de telefoon.
alles prima, snelle verzending en goed product!
snelle en correcte afhandeling van bestelling.
Goede communicatie en snelle verzending
Snelle levering, goed verpakt.
Goede en snelle verzending
snelle verzending