siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.comReviews

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

402 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Behoorlijke productinformatie. Website vind ik niet overal even gemakkelijk. Met name de mogelijkheden voor een eigen receptuur voor het mengen van gietwassen is wat verborgen. Zouden jullie niet een (klein) pakket kunnen samenstellen om e.e.a. uit te proberen? Gebruikers zoals ik bestellen maar eens in de 10 jaar of zo een grootverpakking. Dus is het bij elke bestelling ook een overgaan naar andere producten, omdat de tot dusver gebruikte niet meer geleverd worden. (Dat betekent dus: weer alles uitproberen.) Inderdaad snelle en correcte afhandeling en levering.

8 sep. 2022
Service is bijzonder jammer. eerste email heb ik meer dan een maand op een reactie moeten wachten, wel netjes mijn verontschuldigingen gekregen. Vervolgens reageer ik op deze mail, 4 dagen later weer geen reactie. Hierop stuur ik wederom een email dat ik graag nog een reactie zou krijgen, weer niets. Een week later ging ik zelf maar bellen. Ik leg uit waarom ik bel, wordt ik gelijk afgesnauwd dat hij mij al de hele week aan het bellen is. Bleek een totaal andere klant te zijn, hij vroeg niet eens waar het om ging of verdere informatie maar begon gelijk te snaauwen. Dus ik zeg dat ik er niet van gediend ben dat ik zo wordt afgesnauwd wordt het verhaal ineens omgedraaid dat ik dit doe! Ik val mijn klant niet aan en ik denk dat niet 1 klant zonder ondertoon zou reageren als deze voor een andere klant wordt afgebrandt. Ook zei hij letterlijk: ik voel me te goed voor dit gesprek en dat ik maar naar een ander moest gaan!! (uuuuh service boven alles ervaar het zelf?) Ook de product informatie klopt niet! de hele reden dat ik aan het mailen was. Ik had epoxy nodig voor de dunne gietingen die zo min mogelijk vergeelde dus ben van hun eigen product info afgegaan. Hier staat ook duidelijk minimale dikte 5mm (zie schermafbeelding) nu droogt deze epoxy niet na 1 week is hij eindelijk niet meer flexibel maar dit zou 1 dag moeten zijn en kreeg ik in de eerste reactie te horen dat deze epoxy alleen voor dikke gietingen waren..... Zeer fijn, daaaag projecten en geld. Misschien geen gek idee om dit aan te passen naar de juiste informatie. en daaag klant van 3 jaar. Zeker zal ik wel naar een ander gaan er zijn er meer dan genoeg hoor wees daar maar niet bang voor. Maar zo behandeld worden door niemand.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

18 jan. 2023
Bestellen ging snel en gemakkelijk, en de producten zijn zoals verwacht. Helaas was in dit geval de verzending iets vertraagd waardoor ik het op dinsdag ontving i.p.v. de verwachtte zaterdag, het risico van vlak voor het weekend bestellen.
Correct geleverd, goed verpakt en inclusief een technische fiche. Foto's op de site van het product kunnen beetje verwarrend zijn omdat de verpakking afhankelijk is van de hoeveelheid (gewicht, liter, ...).

Silicone besteld , Netjes verpakt en geleverd op de aangegeven dag en tijd. Altijd goed bezorgd ,goed te volgen
Snelle levering. Met veel zorg verpakt. Heb een vraag gesteld via de mail en kreeg snel antwoord.
Zeer snelle en correcte leveringen. Goede site met duidelijke producten info. Nette prijzen.
Snelle levering en duidelijke A4 tjes met handleiding. Kom zeker terug !
zeer goede olie. geeft goede glans en blijft goed zitten, droogt niet uit
7 jan. 2023
Snelle levering, goed verpakt. Duidelijke omschrijving op de website.
5 jan. 2023
Snelle verzending. Super service. Acrystal is makkelijk te verwerken.
Snelle levering en goed verpakt. Verder geen verbetering
20 jan. 2023
Keigoede service. Super blij dat ik jullie gevonden heb.
14 jan. 2023
Snelle levering, mooie verpakking en productinfo..👍
9 jan. 2023
Top produkt en ook Snelle levering , goed verpakt
Snel en goed geholpen en spullen netjes ontvangen
17 jan. 2023
Snelle levering met gebruiksaanwijzingen. Top!
10 jan. 2023
Goede spullen, goed advies en snelle bezorging
Snelle bezorging telefonische goede uitkeg
18 jan. 2023
Bedankt voor de fijne producten én service
Goed geregeld en supersnel verstuurd.