siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.com

397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.836 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

21 jul 2023
Ik gebruikte de set om mijn zwangere buik, borsten en 1 hand op mijn buik te bodycasten (op 36 weken zwangerschap) 1. De alginaat droogt zeer snel als je een grotere oppervlakte insmeert. Het loopt ook fel uit, waardoor een dikke laag smeren moeilijk is. Door het snelle drogen bleven de watten en de gips er niet aankleven. De alginaat bleef volledig aan mijn lichaam kleven toen we de mal van mijn lichaam haalden. Het was dus mislukt, jammer 2. Vooraf wel vriendelijk geholpen via mail, omtrent mijn vragen voor de hoeveelheid. Uit voorzorg extra alginaat, acrylhars en smallere gipsbanden besteld. Conclusie: in de set zit voldoende alginaat, maar lijkt wel handig om zeker extra acrylhars en eventueel gips te voorzien om meer dan enkel de buik te bodycasten. 3. Doordat we extra materialen hadden besteld, hebben we in de eerste gipsmal nieuwe alginaat gegoten en heb ik mijn lichaam er zo ingedrukt. Daarna hebben we dit opgevuld met acrylhars en vezelmatten. Hierbij hadden we ipv 3 kg (zoals in de set) 4,5 kg acrylhars mengel. Naar mijn gevoel toch nog iets te weinig. We hebben dus nu nog extra acrylhars besteld om het te verstevigen en defectjes bij te werken. De hars brokkelde op sommige plaatsen wat af, de vezeldoek werd hierdoor weer zichtbaar. 4. Conclusie: de set is niet ideaal om ook borsten en hand(en) mee te bodycasten. Voornamelijk vanwege de alginaat.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

super snel en pro levering

De besteling was versturd super snel. Besteld laat in het avond, 2 dagen later de pakket was aan de Postnl punt. Ik heb alles gekregen in een mooie pakje met bescherming die was niet eens echt nodig. super pro
De producten zijn altijd goed. Helaas werkt post.nl niet altijd mee maar daar kunnen jullie niets aan doen

Goede service!

Goede service, snelle verzending en duidelijke uitleg van de producten!

Top!

Het kwam netjes binnen! Heb geen puntje van kritiek te melden
Prima spul in een makkelijk emmertje en een leuke prijs
Snel, correct en heldere beschrijvingen. Heel plezierig!
Goed professioneel advies en razendsnelle service! TOP!
Zeer fijn materiaal met fantastische resultaten
24 feb 2024
Snelle levering met duidelijke instructies
Snelle levering en perfecte product!
Snelle levering en altijd in orde
Ik heb verder geen opmerkingen
Goeie prijs & snelle levering!
HF
hp f.
exloo
snelle levering en goede prijs
Ruim aanbod. Snelle levering.
Snel in huis en goed product
CP
Clary P.