siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.comReviews

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

421 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 jan. 2022
Voor het eerst dat ik contact opnam met Silicones vanwege een vraag qua restaureren van tegeltjes 18e eeuw. De medewerker had alle tijd voor me en heeft aangegeven welk product ik het beste kon gebruiken. Zelfs nog meegeholpen met het plaatsen van de bestelling on-line. Rond 14.30 gebeld en de dag erop werd het pakketje om 8 uur in de ochtend al afgeleverd. Op het moment dat ik het ging gebruiken heb ik nog even terug gebeld omdat ik nog een vraag had. Wederom namen ze alle tijd voor me .Ben super goed geholpen. Daar kunnen menig bedrijven nog iets van leren.

8 sep. 2022
Service is bijzonder jammer. eerste email heb ik meer dan een maand op een reactie moeten wachten, wel netjes mijn verontschuldigingen gekregen. Vervolgens reageer ik op deze mail, 4 dagen later weer geen reactie. Hierop stuur ik wederom een email dat ik graag nog een reactie zou krijgen, weer niets. Een week later ging ik zelf maar bellen. Ik leg uit waarom ik bel, wordt ik gelijk afgesnauwd dat hij mij al de hele week aan het bellen is. Bleek een totaal andere klant te zijn, hij vroeg niet eens waar het om ging of verdere informatie maar begon gelijk te snaauwen. Dus ik zeg dat ik er niet van gediend ben dat ik zo wordt afgesnauwd wordt het verhaal ineens omgedraaid dat ik dit doe! Ik val mijn klant niet aan en ik denk dat niet 1 klant zonder ondertoon zou reageren als deze voor een andere klant wordt afgebrandt. Ook zei hij letterlijk: ik voel me te goed voor dit gesprek en dat ik maar naar een ander moest gaan!! (uuuuh service boven alles ervaar het zelf?) Ook de product informatie klopt niet! de hele reden dat ik aan het mailen was. Ik had epoxy nodig voor de dunne gietingen die zo min mogelijk vergeelde dus ben van hun eigen product info afgegaan. Hier staat ook duidelijk minimale dikte 5mm (zie schermafbeelding) nu droogt deze epoxy niet na 1 week is hij eindelijk niet meer flexibel maar dit zou 1 dag moeten zijn en kreeg ik in de eerste reactie te horen dat deze epoxy alleen voor dikke gietingen waren..... Zeer fijn, daaaag projecten en geld. Misschien geen gek idee om dit aan te passen naar de juiste informatie. en daaag klant van 3 jaar. Zeker zal ik wel naar een ander gaan er zijn er meer dan genoeg hoor wees daar maar niet bang voor. Maar zo behandeld worden door niemand.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

van Edd B.
Altijd snel geleverd, met goede ingesloten informatie. Wellicht niet de goedkoopste, maar het is altijd goed.
Kneedbaar en met warm lampje goed te doen@. Ook goed te mengen met andere was producten.
7 sep. 2022
Altijd correcte levering en goede producten. Ook op vragen altijd een duidelijke uitleg
Levertijd en mailtjes om up to date te blijven met bestelling waren top!
5 sep. 2022
Telefonische vragen op enthousiaste en vakkundige wijze beantwoord.
5 sep. 2022
Betaalbare producten, snelle verzending en keurig verpakt
13 sep. 2022
Uitstekende producten en goede snelle service.
10 sep. 2022
Exactly what I wanted and fast. Thank you.
Super snelle verzending en top service
Fijn mailcontact. Snelle verzending
Snelle verzending goede materialen.
7 sep. 2022
Snelle verzending en super service
Heldere info en snelle bezorging!
tel. contact erg klantvriendelijk
Goed verhaal aan telefoon