siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.com

427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.009 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

26 jun 2024
Ik heb 1kg PU gekocht maar bevalt me totaal niet. Ik heb het meeste ervan gebruikt om een test te doen hoe snel het hard word. Op de website staat er 6-8 minuten maar na 4 getest te hebben haalt de PU niet eens de 4 minuten, dus het is eerder 3-4 ik vind dit echt onacceptabel omdat je zowat de helft minder tijd krijgt, en elke minuut telt. Ik zal deze PU nooit meer kopen, het is getest in verschillende bekers en kamer temperaturen, overal het zelfde resultaat.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

12 jul 2024

Heel betrouwbaar en snel

De laatste 2-3 jaar bestel ik veelvuldig bij silicone & more en ze hebben me nooit in de steek gelaten. Zelfs al bestel je na 12 uur smiddags, altijd wordt die bestelling de volgende dag geleverd, ook op zaterdag. Altijd ben ik verrast hoe snel ik mijn bestellingen heb. Heel betrouwbaar en fijne site!
DV
4 jul 2024

Top bedrijf

Gewoon super fijn. Ook deze bestelling stond razend snel klaar om te kunnen ophalen. Fantastisch gewoon. Duidelijke uitleg en gebruiksaanwijzing erbij. Waardoor het gelukt is om een forever herinnering te kunnen maken van mn schaapje. Bedankt

Snelle levering en top product!

Hele fijne producten werkt snel en precies zoals aangegeven. Aan het einde een mooie structuur. Ik ben er blij mee! Heb er een kaarsenpot van gemaakt.
DV
1 jul 2024
Fijne producten voor een goede prijs. En super snel dat ik het kon afhalen. Vriendelijke mensen aan de balie.
9 jul 2024
Helemaal oké, producten worden redelijk snel verzonden, zijn netjes verpakt en doen wat ze beloven.
5 jul 2024
De producten zijn prima, ben nog aan het experimenteren. Goede en snelle levering.
9 jul 2024
Fijn materiaal om mee te werken, duidelijke website en snelle levering.
10 jul 2024
Voor mij is het goed. Ze zijn op tijd en doen wat er gezegd wordt. Gr
Goed materiaal, prima service en supersnelle levering
28 jun 2024
Snelle levering en een goed product. Helemaal top.
MG

Goede producten, goede prijs en snel geleverd!

Goede producten, goede prijs, snel geleverd.
Top quality product and fast shipping
13 jul 2024
snelle levering, goede informatie
9 jul 2024
Super product tegen super prijs
7 jul 2024

Producten super

Snelle levering, altijd goed!👍
Snel en goeie kwaliteit!!
JV
Jan v.