siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.com

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.957 beoordelingen in totaal

6 mrt 2024
Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

21 jul 2023
Ik gebruikte de set om mijn zwangere buik, borsten en 1 hand op mijn buik te bodycasten (op 36 weken zwangerschap) 1. De alginaat droogt zeer snel als je een grotere oppervlakte insmeert. Het loopt ook fel uit, waardoor een dikke laag smeren moeilijk is. Door het snelle drogen bleven de watten en de gips er niet aankleven. De alginaat bleef volledig aan mijn lichaam kleven toen we de mal van mijn lichaam haalden. Het was dus mislukt, jammer 2. Vooraf wel vriendelijk geholpen via mail, omtrent mijn vragen voor de hoeveelheid. Uit voorzorg extra alginaat, acrylhars en smallere gipsbanden besteld. Conclusie: in de set zit voldoende alginaat, maar lijkt wel handig om zeker extra acrylhars en eventueel gips te voorzien om meer dan enkel de buik te bodycasten. 3. Doordat we extra materialen hadden besteld, hebben we in de eerste gipsmal nieuwe alginaat gegoten en heb ik mijn lichaam er zo ingedrukt. Daarna hebben we dit opgevuld met acrylhars en vezelmatten. Hierbij hadden we ipv 3 kg (zoals in de set) 4,5 kg acrylhars mengel. Naar mijn gevoel toch nog iets te weinig. We hebben dus nu nog extra acrylhars besteld om het te verstevigen en defectjes bij te werken. De hars brokkelde op sommige plaatsen wat af, de vezeldoek werd hierdoor weer zichtbaar. 4. Conclusie: de set is niet ideaal om ook borsten en hand(en) mee te bodycasten. Voornamelijk vanwege de alginaat.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

Bestelling ging gemakkelijk. Ik had alleen nog geen bevestiging ontvangen. Maar ook die kreeg ik super snel nadat ik even een mailtje had gestuurd! Levering ging goed! Een gelukkige klant erbij!
27 mei 2024

Porseleingips

Ik ben helemaal blij met deze porseleingips om beeldjes mee te maken. Het werkt makkelijk, reukloos en snel.
3 jun 2024
mooie spullen van silicones and more ,om zelf mallen te maken .kan het ook anderen mensen aanbevelen !
Goede kwaliteit producten en duidelijke omschrijving erbij. Zal hier zeker nog een keer bestellen!
Snelle verzending en juiste productie info erbij ontvangen wat betreft R en S regels
HS
Henk S.
Hoogeveen
Snelle levering , zeer goed verpakt en een geweldig product.
Behulpzaam, goede uitleg en zeer snelle respons en levering.
2 jun 2024
Snelle levering. Kwaliteit van siliconenvloeistof top
Alles netjes afgeleverd en de sliconen werkt heel goed
Snelle levering, geen problemen, degelijke kosten
Zeer vriendelijk personeel , en perfecte service
26 mei 2024
Netjes en fijne beschrijvingen bij de producten.
goed advies en razendsnelle levering
30 mei 2024
Rapidité, efficacité et qualité.
Snelle levering goede service
Goede service, goede producten
30 mei 2024
snel geleverd, goed product.
perfecte levering
1 jun 2024