Budgetbuddyhome.nl- Logo - Beoordelingen

Budgetbuddyhome.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Budgetbuddyhome.nl

Topkeuze voor Betaalbare Huisartikelen

BudgetBuddy is mijn go-to webshop geworden voor huisdecoratie en meubels. Hun assortiment is niet alleen breed en trendy, maar ook verrassend betaalbaar. De bestelprocedure is eenvoudig en de levering is altijd op tijd. Ik waardeer ook hun duurzame opties. Een echte aanrader voor wie waarde hecht aan zowel stijl als budget.
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je prachtige review! We zijn verheugd te horen dat je onze productselectie en klantenservice waardeert. Jouw tevredenheid is onze grootste drijfveer en we kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij BudgetBuddy. Met vriendelijke groet, Team BudgetBuddy

Winkelen bij budget buddy is heel fijn!

Winkelen bij budget buddy is niet alleen echt fijn maar ook heel makkelijk. De producten zijn overzichtelijk te bekijken. De levering en betaling verliep alle maal prima en een extra compliment dat de bezorging netjes tot de woonkamer is en ik woon 3 hoog! Mijn dank is groot, ik ga zeker nog eens bestellen.
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw geweldige review en uw vriendelijke woorden over uw winkelervaring bij BudgetBuddy. Wij zijn verheugd te horen dat u het winkelen bij ons als fijn en makkelijk hebt ervaren en dat onze productpresentatie, leveringsproces, en klantenservice aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is voor ons een prioriteit om onze klanten een soepele en aangename ervaring te bieden, zelfs tot in de woonkamer, ongeacht de verdieping! Uw feedback is enorm gewaardeerd en motiveert ons om onze service verder te verbeteren. We kijken uit naar uw volgende bestelling en staan altijd klaar om u weer van dienst te zijn met onze collectie van betaalbare luxe artikelen. Met vriendelijke groet, Team BudgetBuddy
Alles was zo duidelijk, ik kon precies vinden wat ik interessant vond omdat de site heel duidelijk was. Ik stuurde het gelijk naar mijn moeder om ook te kijken. Veel producten waren interessant en die wist ik gelijk te vinden
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Bedankt voor je toffe feedback! Super om te horen dat alles op onze site voor jou helder en makkelijk te vinden was. Geweldig dat je het zelfs met je moeder hebt gedeeld. We hopen dat jullie allebei nog veel plezier hebben van onze producten. Met vriendelijke groeten, Team Budget Buddy
Goed contact gehad met klanten service en pakket was sneller in huis dan verwacht. Ook betere prijzen als bij concurrent. Zeer tevreden en kom hier zeker terug
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn blij te horen dat uw ervaring met onze klantenservice positief was en dat uw pakket sneller dan verwacht is aangekomen. Het is ons doel om niet alleen concurrerende prijzen te bieden, maar ook een service van topkwaliteit. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we zijn verheugd dat u overweegt om in de toekomst weer bij ons te winkelen. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen bij Budget Buddy Home! Met vriendelijke groet, Team Budget Buddy

Super snelle levering!

Ik miste nog één kastje voor mn oosters interieur, gelukkig deze kunnen vinden bij Budgetbuddy. Goede kwaliteit en super snel binnen.
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van het kastje. We streven er altijd naar om onze klanten de beste producten en service te bieden. Geniet van uw nieuwe aanwinst voor uw oosters interieur! Met vriendelijke groet, Team BudgetBuddy
16 dec 2023
Antwoord van Budgetbuddyhome.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het geven van een 4-sterren beoordeling aan BudgetBuddy. We zijn blij te horen dat uw ervaring met ons over het algemeen positief was. We streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service en producten te bieden. Als u specifieke feedback of suggesties heeft over hoe we een 5-sterren ervaring kunnen bieden, horen we dat graag. Uw inbreng is waardevol voor ons en helpt ons om te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team BudgetBuddy