schaefer-shop.nl- Logo - Beoordelingen

schaefer-shop.nl
Beoordelingen:

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
schaefer-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestellen ging gemakkelijk en de zaken die op voorraad waren, werden snel geleverd. Het door mij bestelde whiteboard moest vanuit de leverancier rechtstreeks bij mij bezorgd worden (dit staat niet op de site). Dit was onduidelijk, duurde erg lang (uiteindelijk doordat er een verkeerde bezorgoptie was gekozen door leverancier). Een aantal keer gebeld en fijn te woord gestaan door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het whiteboard en bleek het beschadigd. Weer een redelijk omslachtige procedure om het op te laten halen. Los daarvan weer een nieuw exemplaar gestuurd (dit kant toch duurzamer?). Die werd geleverd en de bezorger was erg onvriendelijk, wilde niet wachten om te zien of dit whiteboard onbeschadigd was, want hij zou deze hoe dan ook niet weer mee terug nemen. Uiteindelijk was het product gelukkig deze keer wel in orde, maar het is natuurlijk niet klantvriendelijk.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
WS
Wytze S.
Amsterdam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor schaefer-shop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(2)
(7)
Resetten
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering, kwaliteit en facturatie

de levering van de kast heeft weken geduurd. Facturatie gaat ook niet vlekkeloos. Uiteindelijk is de kast niet van een kwaliteit die in verhouding staat met de kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
22 apr 2024
Beste Isabel, Wat vervelend dat uw bestelling bij ons niet soepel verlopen is, onze excuses voor dit ongemak. Wij danken u voor de feedback, dit helpt ons om klanten nog beter te kunnen helpen. De kast heeft inderdaad al een levertijd van 6 weken, zoals vermeld op onze webshop. Door een fout bij onze leverancier heeft de levering van deze kast echter vertraging opgelopen. Ons support-team heeft met u gesproken en er voor gezorgd dat uw bestelling met een aparte leverancier alsnog zo snel mogelijk verstuurd kon worden. Onze oprechte excuses dat u hierdoor iets langer heeft moeten wachten op uw bestelling, dat is uiteraard nooit de bedoeling. Ook vinden wij het jammer om te horen dat de kast kwalitatief niet in orde was. Wij bieden gelukkig altijd de mogelijkheid om gratis artikelen te retourneren als deze niet naar wens zijn. Valt uw bestelling nog binnen de retourperiode? Dan komen wij hem weer gratis ophalen. Aangezien wij binnen deze periode niks van u vernomen hebben, hopen wij dat de kast uiteindelijk toch naar wens is geweest, en wensen wij u nog een hele prettige dag :). Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
WS
Wytze S.
Amsterdam
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Paar keer uitgesteld wegens onduidelijk

Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
Beoordeling melden
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie kwam i/h begin wat moeilijk op gang. Later gelukkig goed gegaan!
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
21 dec 2023
Dank voor uw review, fijn om te horen dat u uiteindelijk een prettige ervaring bij ons heeft gehad. Wij wensen u nog een prettige dag :)
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zzp-onvriendelijk. Schäfer leverde weken te laat en kondigde de levering vervolgens niet aan. Belangrijke informatie over de bestelling werd niet gedeeld (bijv. levering van een artikel van 43 kilo als 1 pakket - geen service indien hoger begane grond).
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
4 jul 2023
Beste, Hartelijk dank voor de feedback, dit waarderen wij enorm. Wij proberen er uiteraard altijd voor te zorgen dat onze klanten de beste service ontvangen. Helaas is onze leverdata en leverkwaliteit afhankelijk van derden, waardoor dit ons niet altijd lukt. Onze oprechte excuses dat u hier helaas de gevolgen van heeft ervaren. Wij hopen dat uw bestelling verder naar wens is geweest en wensen u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
moet te lang op de bestelde artikelen wachten, had dit graag voor af geweten, dan was dit waarschijnlijk elders besteld dus graag levertijd bij vermelden
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
4 jul 2023
Jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ondanks dit bedanken wij u voor de feedback, dit waarderen we. Wij proberen er uiteraard altijd zorg voor te dragen om onze levertijden zo nauwkeurig mogelijk in te schatten. Helaas is onze leverdata afhankelijk van onze inkopen die continue wijzigen, waardoor dit ons niet altijd lukt. Onze oprechte excuses dat u hier de gevolgen van heeft ervaren. Wij hopen dat uw bestelling verder naar wens is geweest en wensen u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd niet volgens afspraak - weken extra. Tevens veel losse bezorgingen ipv. 1 gebundelde.
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
21 dec 2023
Beste Emiel, We vinden het heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Ondanks dit bedanken wij u voor de feedback, dit waarderen we. Wij proberen er altijd zorg voor te dragen om onze levertijden zo nauwkeurig mogelijk in te schatten. Onze leverdata is afhankelijk van onze leveranciers en kan daarom soms veranderen. Onze oprechte excuses dat u hierdoor zo lang extra heeft moeten wachten op uw bestelling, dat is uiteraard nooit de bedoeling. Wij hopen dat uw bestelling verder naar wens is geweest en wensen u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
We werden helaas niet op de hoogte gehouden van de status van de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
21 dec 2023
Beste, We vinden het jammer dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ondanks dit bedanken wij u voor de feedback, dit waarderen we. Wij doen altijd ons best om onze klanten van de meest nauwkeurige leverinformatie te voorzien. Helaas zijn wij hiervoor afhankelijk van andere partijen zoals leveranciers en logistiek. Hierdoor kan het voorkomen dat pakketten niet van track & trace kunnen worden voorzien. Onze oprechte excuses dat u hier de gevolgen van heeft ervaren. Wij hopen dat uw bestelling verder naar wens is geweest en wensen u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
2x hetzelfde product besteld en 2x het totaal kapot binnen gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
21 dec 2023
Beste mevrouw Hofman, Bedankt voor uw review en de feedback, dit stellen wij op prijs. We snappen uw teleurstelling goed. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een product kapot aankomt. Laat staan twee keer. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Gelukkig zijn we destijds samen tot een oplossing gekomen en we hopen u daarmee enigszins geholpen te hebben. Wij hopen dat de rest van uw bestelling en het contact met ons supportteam naar wens is geweest en wensen u alvast prettige feestdagen toe. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen idee of en wat ik gekocht heb!
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
11 sep 2023
Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad, onze excuses daarvoor. Wij kunnen echter uit uw review niet helemaal opmaken wat het probleem precies is geweest, zou u ons kunnen vertellen wat er precies mis is gegaan? Zo kunnen wij u nog proberen te helpen waar nodig :) Wij danken u voor de feedback. Met vriendelijke groet, Schäfer-Shop
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
21 aug 2023
Beste, Wat vervelend om te zien dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Zou u ons kunnen vertellen wat er mis is gegaan zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren? Wij danken u alvast hartelijk voor de feedback en wensen u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van schaefer-shop.nl
4 jul 2023
Wat jammer om te zien dat we een mindere rating hebben ontvangen. Kunt u ons aangeven welke punten wij kunnen verbeteren? Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Schäfer Shop