Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl

4.271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.511 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Eigenlijk kan ik dit niet beoordelen. Het pakket is namelijk kwijt. Er is een onderzoek gestart. Wel erg zonde dit. De site zag er super uit. Voor de shop echt wel een dikke tegenvaller. Aangezien het een dure koffer is. Raad ze aan om andere vervoerder te gaan gebruiken. DHL dropt pakketten ergens af zonder dat de desbetreffende consument weet waar het is afgegeven en/of gebleven. Daarbij hebben bezorgers extra uitdaging om te bewijzen dat ze aan de deur geweest zijn aangezien er steeds meer mensen video bellen hebben. En die al opnemen voordat er aangebeld word. Geen bezorger aan de deur of in de trant geweest. Vind dit voor de webshop enorm zuur.
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Judith, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket kwijt is geraakt! We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 jun 2024
Nog geen 24 uur na mijn bestelling stond hetzelfde artikel voor 14 euro minder in de shop. Ik heb gemaild over teruggave van 14 euro. Antwoord was: dat is niet mogelijk, we kunnen helaas geen terugbetaling doen voor het prijsverschil, aangezien onze prijzen kunnen fluctueren afhankelijk van verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus. Vind dit echt een hele slechte service. Voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf.
2 jul 2024
Beste Ineke, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je ziet dat de prijs van een artikel kort na je aankoop daalt. Onze prijzen kunnen inderdaad fluctueren door verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus, zoals je in ons antwoord hebt kunnen lezen. Hoewel we geen prijsverschil kunnen terugbetalen na een aankoop, waarderen we je feedback en nemen we dit mee in het evalueren van ons prijsbeleid. We streven ernaar om al onze klanten een positieve ervaring te bieden en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan in dit geval. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 jun 2024
Ik ontving mijn bestelling snel, maar was teleurgesteld omdat het leek alsof ik een tweedehands product kreeg omdat er een document van iemand bij zat en ook nog vuil was. De klantenservice bood een retourmogelijkheid, maar stelde voor het vuil met een natte doek te verwijderen. De prijzen zijn sindsdien verhoogd, waardoor ik niet eenvoudig kan omruilen voor dezelfde prijs.
1 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet voldeed aan de verwachtingen en dat je het gevoel had een tweedehands product te hebben ontvangen. Dat is zeker niet het geval geweest. Het kan natuurlijk zo zijn dat een artikel geretourneerd is geweest. We bieden onze excuses aan voor het ongemak en begrijpen dat de situatie met het vuil en het document in het product niet prettig was. Ons voorstel om het vuil met een natte doek te verwijderen was bedoeld als een snelle oplossing, maar we begrijpen dat dit niet de ideale oplossing is voor iedereen. Je mag uiteraard het artikel retourneren en zullen je opnieuw de 5% kortingscode sturen. Vriendelijke groe Travelbags.
28 jun 2024
.ten eerste kunnen jullie als fatsoenlijke mensen terug bellen naar jullie klanten. ten tweede jullie zijn zeer slecht of onbreekbaar. ik heb een bericht achtergelaten op jullie voicemail maar geen respons na een aanschaf van een koffer van 520 euro. dus hoe zo zijn jullie klant gericht schande!!!!.
1 jul 2024
Goedendag, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren en dat je je niet gehoord voelt. Dat is zeker niet de service die we willen bieden. We vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn en goed geholpen worden. We nemen je feedback zeer serieus en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie en respons kunnen verbeteren. We willen je graag helpen met de problemen die je hebt ondervonden na je aankoop van de koffer. Zou je ons je ordernummer kunnen mailen? klantenservice@travelbags.nl Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om dit naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals excuses voor de situatie en bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet Travelbags
Luisteren naar je klanten of lezen wat ze schrijven. Duidelijk aangeven om donderdag te leveren. 1 koffer wordt op maandag geleverd en andere op donderdag. Gelukkig kon de koffer in de carport gezet worden. Stel je voor dat ik ergens in n flat woonde
Antwoord van Travelbags.nl
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. Wat vervelend dat het afleveren op de juiste datum niet helemaal goed is gegaan. Ons excuus daarvoor. We zullen je feedback meenemen om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
2 jul 2024
Er werd beloofd: voor 22.59 uur besteld de volgende dag in huis. Dat was niet zo. Ik had maandagavond besteld en ik kreeg de koffers woensdagmiddag. De koffers waren goed verpakt. Mooie stevige koffers.
2 jul 2024
Beste Ilse, Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! Uiteraard zullen we je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons excuus voor de vertraging bij de levering. Met vriendelijke groet, Travelbags.
9 jul 2024
Onjuiste/tegenstrijdige informatie op de website. Dus de juiste informatie op de website zetten. Kosten vergoeden die niet gemaakt zouden zijn als de juiste informatie op de website gestaan had.
10 jul 2024
Beste Heleen, bedankt voor je review. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? We horen graag wat er precies mis is (gegaan), zodat we dit voor je kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
PG
Peter G.
Delden
11 jul 2024

Bestelproces: tevreden; Prijs: ontevreden!

Tsja, als je een koffer koopt die precies 1 dag na aanschaf 25% afgeprijsd is.... dan voel ik mij bestolen. Levering: snel, product conform beschrijving en administratief prima afhandeling.
De manier van verzenden. Best een dure tas besteld en dan wordt het verstuurd in een zak…Had fijn geweest als het in een doos zou zitten, ook voor beschadigingen
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Ramona, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de manier van verzenden. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
1 jul 2024
De bestelling was niet op tijd bezorgd en was vergeten. Ik moest er zelf achteraan. Uiteindelijk alsnog geleverd. Verder wel blij met de koffers.
2 jul 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd bij je. Ons excuus daarvoor! Met vriendelijke groet, Travelbags.

Verkeerde zending

We hebben één koffer besteld, maar hebben er twee gekregen en betaald! Ze zijn als aparte zending gestuurd en afgerekend. Dat mag niet gebeuren!
2 jul 2024
Beste Nelly, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags.
13 jul 2024
Er staat gratis retourneren maar moest 4.95 betalen aan jullie om het terug te kunnen sturen dat vind ik misleidend
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses voor de verwarring rondom het retourneren. Het klopt dat we gratis retourneren aanbieden binnen Nederland. Op onze website geven we aan dat je tijdens het aanmaken van een retourlabel de keuze hebt voor gratis retourneren. In dat geval ontvang je een cadeaukaart ter waarde van het aankoopbedrag. Als je kiest voor directe terugbetaling, worden er retourkosten van €4,95 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. We streven ernaar om dit zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en zullen jouw feedback gebruiken om onze communicatie verder te verbeteren. Vriendelijke groet, Travelbags
De tas is goed en mooi, maar er zat helaas een gebruikte lippenbalsem in. Dat hoort natuurlijk niet te kunnen
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de tas! Wat betreft de gebruikte lippenbalsem die je in de tas vond, onze excuses hiervoor. Dit hoort inderdaad niet te gebeuren. We zullen dit intern opnemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Vriendelijke groet Travelbags
7 jul 2024

Andere product slecht klanten service

De omschrijving van de bestelde product klopt niet. Geen XL Toiletbag!!
8 jul 2024
Beste Katerina, Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de omschrijving van de toilettas niet overeenkomt met wat je ontvangen hebt. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern onderzoeken om herhaling te voorkomen. Zou je ons kunnen mailen op [email klantenservice@travelbags.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle productomschrijvingen accuraat en duidelijk zijn, en jouw input helpt ons hierbij. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 jul 2024

Bah!

3 x keer over dezelfde verkeerde tas ontvangen ! Heel erg slecht…
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring, alhoewel het spijtig is om te horen dat deze niet positief is geweest. Het is absoluut niet de bedoeling dat je meerdere keren de verkeerde tas ontvangt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen dit graag voor je rechtzetten. Zou je ons kunnen voorzien van je bestelnummer of contactgegevens middels klantenservice@travelbags.nl zodat we dit specifieke probleem kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden? Vriendelijke groet Travelbags
Helaas al stuk na 1 weekend in gebruik.
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Peter, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je tas nu al stuk is. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We helpen je graag om dit op te lossen. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl . Onze collega's gaan je dan verder helpen zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
Antwoord van Travelbags.nl
Goedemorgen, Dank voor je review. We horen graag wat er aan de hand is. Je kan altijd mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags.
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor je feedback! vriendelijke groet Travelbags
27 mei 2024

Twee keer verkeerde artikel geleverd

Heb een rode tas besteld t.w.v. € 159.- maar kreeg een bruine. Deze retour gestuurd met eigen bijdrage van € 4.95. Rode tas opnieuw besteld en wederom een bruine gekregen. Klantenservice gebeld, kreeg te horen dat de rode tas niet eens voorradig was. Op de site stond deze als voorradig. Tweede tas ook weer retour gestuurd met de mededeling van de klantenservice dat de verzendkosten vergoed worden. Retour melding werd aangemaakt door hen maar daar heb ik niets meer van gezien zo ook niet van de onnodig gemaakte retourkosten. Daarnaast ook nog een koffer besteld, zeer snelle en correcte levering.
28 mei 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons hierover willen mailen met je ordernummer? Klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jun 2024

De site is overzichtelijk, retourbeleid slecht

De site is overzichtelijk, prijzen zijn goed. Echter is het retourbeleid niet meer van deze tijd. Je moet eerst een betaling (4.95€) doen om een retourlabel te "kopen". Pas dan kun je terugsturen. Waarom niet verrekenen bij terugbetaling, of nog beter, kosteloos retourneren?
18 jun 2024
Beste Ruud, Dank voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. We zullen uiteraard je feedback meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Travelbags.