Travelbags Nederland
Beoordelingen:

3.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.175 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(68)
(44)
(90)
Resetten
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Miskoop van het jaar. Ik wilde graag een compacte portemonnee. Maar deze is zo compact dat hij onpraktisch is. Als je je brief geld erin of eruit wilt doen moet je hem met twee handen vasthouden. Dat extra ding voor muntjes werkt voor geen meter, je moet het helemaal leeggooien, en je hebt je handen al vol aan die portemonnee vasthouden. Tevens gaat ie niet dicht; brief geld en drie muntjes en de sluiting kan niet meer dicht. Duur onding.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
29 mrt 2024
We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Het klinkt alsof je op zoek was naar een compacte portemonnee, maar dat deze niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht wallet niet sluiten mag je dit natuurlijk melden middels ons garantie portaal. Vriendelijke groet Travelbags
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te duur, bij de meeste webshops minstens 20 goedkoper Reden dat ik de tas gekocht heb uiteraard om hem te gebruiken als rugzak Waarom ik hem aan een vlaggenmast heb gehangen: om hem als “geslaagd” cadeau “zonder vlag en wimpel” omdat hij veel te duur was. te publiceren aan de gever Ik kan hem moeilijk op mijn rug fotograferen. Kan helaas niet lachen om de cynistische ondertoon van jullie reactie
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde koffer geleverd gekregen en vervolgens slechte service gekregen om het op te lossen, eigenlijk geen service. Ik moest de verkeerde koffer retour sturen en hopen dat ik de juiste koffer weer opnieuw kon bestellen (en eerst weer betalen). Volgens Travelbags was het "slechts" vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Uiteraard moet dat netjes opgelost worden voor je! Graag horen we of het verkeerde item is geretourneerd. Dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
YA
Yme A.
Barendrecht
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd

Niet zeggen dat je binnen 24 uur levert als je het niet waar kunt maken. Heb jullie een 4 april al een bericht gestuurd. Daarop hebben jullie nog steeds niet gereageerd en nu willen jullie kijken wat er mis is gegaan. Die begrijp ik niet??? Mail opgeslagen onder nr #758374640
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 dagen geleden
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je reactie. We hebben je mail erbij gezocht. Daarop zien we dat we je mail op dezelfde dag ook beantwoord hebben. In deze mail hebben we ook aangegeven wat de reden van de late levering was. Helaas hebben we inderdaad onze belofte niet waar kunnen maken om je pakket de volgende werkdag te laten bezorgen. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
I ordered twice from you recently and both times the DHL guy said "address incorrect" and he returned the package to sender. This was strange because in the past I have received a delivery from you at my address. Terrible experience right before my vacation
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
10 dagen geleden
Good afternoon, Thank you for your review. How incredibly annoying that your package was not delivered to you! We will definitely take this up with DHL. Our apologies for the unpleasant experience. Kind regards, Team Travelbags.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betere foto’s en afhandeling retouren duurt lang

Betere foto’s. Kleur van de koffer week af. Ook de afhandeling van retouren duurt erg lang. Met als gevolg dat het artikel in een andere kleur niet meer in de aanbieding is..
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 mrt 2024
Beste Arno, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kleur van de koffer anders was dan verwacht en dat het retourproces langer duurde dan je had gehoopt. We streven ernaar om de productfoto's zo nauwkeurig mogelijk te maken en het retourproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Wat betreft de de afhandeling van je retourzending. Deze is op de dag van binnenkomst voor je verwerkt. Veel sneller is helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen…tas

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen tas en twee foto’s gemaakt. Noch mijn ervaring nog de foto s zie ik verschijnen op deze mail. Positief was de snelle keurige levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
10 dagen geleden
Goedemiddag, Dank voor je review! Fijn om te horen dat de levering van je pakket goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vraag mij dat over een maandje nog eens. Dan kan ik er wellicht iets zinnigs overzetten. Nu niet, na pas 2 dagen in mijn bezit.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 mrt 2024
Beste Barry, Bedankt voor je eerlijke feedback. Het is volkomen begrijpelijk dat je na slechts twee dagen nog geen uitgebreide beoordeling kunt geven over je nieuwe koffer. We hopen dat de koffer je tot nu toe bevalt en we kijken uit naar je feedback over een maand. Geniet van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Travelbags
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van artikel is slecht. Ik wil mijn geld terug. Geen cadeaukaart.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 dagen geleden
Beste Natalia, Dank voor je review. We zien dat je inmiddels het aankoopbedrag terug hebt ontvangen. Bij het retourneren kon hiervoor gekozen worden. Uiteraard hebben we dit voor je opgelost! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Maar op site klopt niet met geleverd artikel
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 dagen geleden
Goedemiddag, Dank voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Graag ontvangen we wat meer informatie zodat we kunnen kijken of we het probleem kunnen oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 dagen geleden
Beste Jitse, Dank voor je review. Wat is er precies aan de hand? Wellicht kunnen we wat voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 apr 2024
Beste Koen, Bedankt voor je review. Ik zie inderdaad dat je pakket vertraagd is bij DHL. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je tevreden over het product en mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Beste Melissa, Dank voor je review. Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Graag horen we wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Beste Selma, Dank voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer is prima verpakt en snel thuis geleverd. Echter heb ik wel één probleem met travelbags. Ik had namelijk nog wat VVV cadeaubonnen liggen, maar ik kon maar 1 bon gebruiken. Er is blijkbaar een max ingesteld voor €50,- aan cadeaubonnen. Dit kon ik nergens terug vinden en kwam alleen maar naar boven zodra ik de eerste cadeaubon had ingevuld. Dit bedrag krijg je ook niet meer terug als je besluit de bestelling te annuleren. Dit is toch wel het grootste minpunt bij travelbags. Bij andere (web)winkels heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 mrt 2024
Beste Michiel, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat er een maximum is van €50,- voor VVV cadeaukaarten. De reden hiervoor kun je vinden op de website van VVV https://www.vvvnederland.nl/nieuws/kan-ik-met-mijn-vvv-cadeaukaart-nog-maar-maximaal-e50-besteden/ Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Advertentie geeft aan dat je een set besteld ( twee fietstassen) Blijkt later in de bestelling 1 tas te zijn Wij dachten 1 set af te rekenen Tas teruggestuurd na telefonische klacht met klantenservice Op dat moment attendeerde de medewerkster ons oo een aanbieding van 2 tassen voor 105 ipv van 1 tas voor 75 Euro Wilde of kon niets reserveren Vervolgens diep ontevreden voor 8 euro tas teruggestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 mrt 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat er verwarring was over de aankoop van je fietstas. Het is inderdaad niet mogelijk om artikelen op onze website te reserveren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet teruggebeld na probleem met artikel.

Het geleverde artikel voldeed helemaal. Maar ik kreeg de koffer met cijferslot niet open en jullie gebeld voor ondersteuning. Vanwege drukte zou ik teruggebeld worden. Maar dit hebben jullie niet gedaan. Ik heb daarna zelf de oplossing gevonden, maar jullie hebben niet gedaan wat beloofd was.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
21 feb 2024
Beste Mia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem met je slot. Onze excuses dat we je hierover niet hebben terug gebeld. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Denk goed na over bezorg belofte.

Twee dingen kunnen beter. 1 Vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis. Was al voor 23.00 uur toch niet mogelijk. 2. Als ik dan een (laat in de avond) bezorgmoment aangeef, bezorg dan ook op dat moment en niet ergens overdag. Verder ben ik blij met de tas en de kleur bevalt goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 mrt 2024
Beste Lisander, Bedankt voor je review. Wij bieden aan voor 22:59 besteld, morgen in huis. Ik zie dat je bestelling om iets over 23:00 bij ons is binnen gekomen. Dit betekent inderdaad dat je pakket een dag later wordt geleverd. Ik hoop dat je ondanks de dag vertraging blij bent met je bestelling. Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De toegestuurde rugzak was krom, waarschijnlijk omdat deze verstuurd wordt in een zak in plaats van in een doos. Voor retourzending moet ik zelf een zak regelen, naar dichtstbijzijnde DHL rijden. Gedoe.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
22 feb 2024
Beste Jan, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de rugzak niet in perfecte staat bij jou is aangekomen. Wij streven ernaar om al onze producten in optimale conditie te leveren en het is vervelend om te horen dat dit in jouw geval niet is gelukt. We nemen deze informatie zeker serieus om dit soort zaken voor de toekomst te voorkomen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen 6 maar slechts 1 tas ontvangen, slechte afhandeling.

Ik bestel een tassenset met 6 tassen. Er stond een foto met 6 tassen en in de tekst stond ook duidelijk dat de set uit 6 tassen zou bestaan. Ik kreeg maar 1 tas en kan fluiten naar die andere 5 tassen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
23 feb 2024
Beste Yfke, bedankt voor je review. Zou je ons je ordernummer naar de klantenservice willen mailen ( klantenservice@travelbags.nl) dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet Travelbags