Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
24 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Al in 2011 mijn eerste grote mensen koffer van Samsonite gekocht bij Travelbags (in de tussentijd ook een set voor mijn ouders besteld). Meer dan 10 jaar (en tientallen reizen) verder werd het tijd om deze onverwoestbare
Samsonite te vervangen. Na contact met de klantenservice is de keuze gevallen op de Samsonite Essens Spinner ik heb meteen twee koffers besteld. Levering snel via DHL, en communicatie met de mensen van Travelbags was zeer adequaat. Met meer dan 10 jaar ervaring v.w.b. het leveren van kwaliteitsproducten en de opvallend prettige communicatie kan ik dit bedrijf zonder meer aanbevelen. Tot over tien jaar voor de volgende set!
Op de website stond een paraplu die fikse windstoten aan zou kunnen. Eenmaal thuis maak ik hem rustig open en - alsof de plastic verbinding tussen stang en scherm van drop is - hij breekt af. Geen kracht, geen rare beweging, eerder rustig. Verbaasde me dat iets zo snel kon breken.
Op de eerste e-mail die ik heb gestuurd over de verzending die als "geleverd" stond terwijl er niemand aangebeld had werd snel gereageerd. (Hij bleek in de brievenbus te zitten, waar ik hem niet verwachtte: mijn prut paraplu van 5 euro heeft meer body dan dit ding).
Op de tweede e-mail met foto's van de gebroken plu die ik heb verstuurd heb ik niets gehoord. Misschien hebben ze hem gemist, zal hem nog eens sturen. Maar dat ding was dus echt bizar slecht gemaakt.
Ik heb in 1 bestelling 2 stuks van dezelfde koffer besteld en toen ik die vandaag bij een DHL-servicepunt kwam ophalen bleek er maar eentje te zijn, omdat Travelbags de tweede koffer blijkbaar een dag later separaat verzond. Geen idee waarom je dat zo zou doen, maar als je het al doet is het wel fijn om dat ook even te communiceren aan de klant zodat die niet voor niks komt.
Antwoord van Travelbags.nl
13 dagen geleden
Beste Matthijs,
Bedankt voor je review,
Wat vervelend dat je op dit moment nog maar een van de twee koffers in ontvangst hebt kunnen nemen. Beide koffers zijn door ons tegelijktijdig overgedragen voor de verzending met DHL. Soms gebeurt het helaas dat deze niet op het zelfde moment bij de klant worden bezorgd. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand.
We zien dat de tweede koffer momenteel onderweg is. We hopen dat deze spoedig bezorgd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dan lossen ze het graag voor je op.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
ik heb een avond bestelling aangevraagd, DHL handelt in opdracht van Travelbags. Vervolgens stuur Travelbags de bestelling overdag op. Kwestie van niet goed lezen. Hierdoor liep alles in de soep. Het was niet mogelijk op diezelfde dag naar de avond te verplaatsen. Heel storend en nog storender dat Travelbags dit toewijst aan DHL maar dat is niet terecht.
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet geleverd is binnen het gewenste tijdsbestek. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
30 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Gebruiksaanwijzing
T is schandalig dat je als je foutje maakt met je slot van hagel nieuwe koffer je per app doodleuk verwezen wordt naar de twee winkels die er zijn in Zwolle en Deventer. Das niet te doen als gehandicapte.. doe goede gebruiksaanwijzing erbij en meld t van te voren dat t mis kan gaan…
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Rebecca,
Bedankt voor je review. Ik heb de communicatie voor je bekeken en zie dat er inderdaad is verwezen naar een winkel aangezien je hier en vraag over stelde. Daarnaast is er een filmpje gedeeld hoe je het slot in kunt stellen. De gebruiksaanwijzing kun je vinden in 1 van de vakken van de koffer. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenserrvice Travelbags
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb gebeld dat mijn bestelling niet is bezorgd 2x aan geboden op tijdstip was ik gewoon thuis. en mijn geld zou worden teruggestort maar niet ontvangen. Mijn dochter wilde graag deze tas maar wil eerst mijn geld terug voor ik het nog een x ga proberen.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Patricia,
Excuses voor het ongemak.
Ik zie hier dat de zending bij je afgeleverd is.
Mocht dit niet het geval zijn, zouden we graag een onderzoek voor je willen starten, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl?
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering niet top
Boekentas is goeie kwaliteit, maar...
Levertijd stond op het moment van bestellen op
: "Voor 22u59 besteld is volgende werkdag in huis." Jammer dat dit niet het geval was, aangezien ik hem juist echt nodig had.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Pakket niet geleverd op mijn adres. Heb ze dan geemailed over mijn probleem en ze zeiden dat ik binnen 2 of 3 dagen een berichtje krijg, maar het is al 5 dagen later en nog steeds niets gehoord
Antwoord van Travelbags.nl
10 dagen geleden
Beste Jimmy, bedankt voor je review. Wij hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen van DHL en je per e-mail op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
25 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Kan mijn bestelde product niet ophalen omdat ik er voor gekozen heb om het in een dhl kluisje te laten bezorgen, na drie dagen is het nog steeds niet gelukt om een afhaalcode te krijgen
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Tim,
We vinden het erg vervelend dat je geen code hebt ontvangen.
En hebben hierover veel contact gehad met DHL om alsnog de code te achterhalen.
We zullen er alles aan doen om dit te achterhalen, en hopen dat je onze service waardeert.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas niet geleverd volgens verwachting
De koffer is uiteindelijk geleverd maar niet de volgende dag zoals beloofd op de website. Over de vertraging is ook geen bericht gestuurd.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Jeroen,
We begrijpen dat de situatie erg vervelend voor je is.
We kunnen helaas geen 100% garantie geven, maar de meeste van onze pakketten komen de volgende dag aan bij de klant.
We versturen een mail met daarin aangegeven dat er een vertraging is, wellicht is deze mail in de spam terecht gekomen?
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
3 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beveiligingsclip
Er zat een beveiligingsclip nog aan de tas, die heb ik zelf ergens in een winkel moeten laten verwijderen.
Tas zou binnen 24 uur worden geleverd, werd een dag later.
Beoordeling melden
15 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
De koffer was al gebruikt, rits was stuk en koffer niet ingepakt zoals bij nieuwe koffer hoort. Er zat ook geen retourformulier ingesloten.
Beoordeling melden
9 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering is perfect, alleen wanneer je wat retour stuurt , duurt dit best wel lang, voor de rest is het vrij overzichtelijk in de app
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een tas besteld, die werd niet geleverd. Krijg mn geld wel terug, maar heb dus inmiddels een week en veel gedoe later, geen tas
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Rieneke,
We vinden het erg vervelend dat jij de bestelde tas niet ontvangen hebt.
Door omstandigheden bij DHL is de zending geretourneerd naar ons.
Omdat de zending retour komt naar ons zullen we je het aankoopbedrag uiteraard terugbetalen.
Mocht je het product nog wel graag willen hebben, raden we je aan het product opnieuw te bestellen via onze website.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Retourneren is lastig.
Het retourneren van een artikel is niet duidelijk. Er staat dat je een retourlabel kunt downloaden maar dit is niet te vinden!
Antwoord van Travelbags.nl
3 dagen geleden
Beste Céline, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet duidelijk is waar je een retourlabel kan downloaden. Dit kan via onze website, via de volgende link https://www.retourneren.nl/travelbags-retour
Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
27 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
We hadden de optie thuis bezorgen aangevinkt en het adres opgegeven. Maar ineens moesten we het ophalen van een dhl punt.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Annemiek,
Wat vervelend dat de zending niet bij je thuis is afgeleverd.
We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
We zullen je feedback doorgeven aan DHL in de hoop dat ze hier lering uit trekken.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Controleren op producten
De rits van de tas is niet goed gemaakt. Dus volgende keer producten controleren
Beoordeling melden
8 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelde rugzak nog steed niet ontvangen en krijg geen updates
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Beste Susan, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen! Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen of per mail, zodat wij kunnen nagaan wat er mis gaat? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
4 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retour zending verwerken traag
Retour zending verwerken duurt meer dan een week bij Travelbags.
Antwoord van Travelbags.nl
4 sep. 2023
Beste,
Jouw retourzending is bij ons ontvangen op 31 augustus, en zal binnen 7 werkdagen verwerkt worden.
Doorgaans wordt dit binnen 3 werkdagen geregeld, echter i.v.m. drukte kan dit langer duren dan je van ons gewend bent.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Tas blijft niet staan. Valt makkelijk om. Op tijd bezorgd.
Beste Jacq,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je verkeerde producten hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beschrijving van product verbeteren
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Beste Marguerite,
Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.