Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
20 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies).
Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service.
My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home.
The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle.
Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl
Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Beste Caspar,
Bedankt voor je review van 3 sterren. We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We streven altijd naar een 5-sterren service, dus als je specifieke suggesties of opmerkingen hebt over hoe we onze service of producten kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw input is waardevol voor ons!
Met vriendelijke groet,
Travelbags
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Pakket door fout vervoersbedrijf niet geleverd. Ik heb het moeten annuleren en ook is het terugbetaald, maar dat koste onevenredig veel tijd, mails en moeite. Jammer was een mooie koffer.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 dagen geleden
Beste Yanzhen,
Bedankt voor je review van 3 sterren. We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We streven altijd naar een 5-sterren service, dus als je specifieke suggesties of opmerkingen hebt over hoe we onze service of producten kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw input is waardevol voor ons!
Met vriendelijke groet,
Travelbags
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Waardeloos
Jullie kunnen beginnen met de juiste artikelen te leveren en bij een verkeerd gestuurde artikel meteen waardebon of geld zodat je als klant meteen weer een product kunt bestellen. Nu heb ik een tas besteld dat in de aanbieding was. Doordat ik zolang moet wachten op mijn waardebon is de tas volle prijs geworden dus geef ik toch meer uit dan gewild!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 dagen geleden
Beste Simona,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat dit is gebeurd!
Zou je ons je oude en nieuwe ordernummer willen toesturen?
Dan gaan we even kijken of we bijvoorbeeld het verschil kunnen terugboeken naar je.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Gebruiken de internet om goederen te verkopen die jullie anders niet kwijt kunnen
De dienst is heel goed maar ik geloof dat jullie de internet gebruiken om goederen te verkopen die jullie niet kwijt kunnen als mensen die in de winkel hebben bekeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 dagen geleden
Beste Alice,
Bedankt voor je review en compliment over onze service. We willen je verzekeren dat we dezelfde kwaliteitsproducten online aanbieden als in onze winkels. Het spijt ons als er een andere indruk is ontstaan. We streven ernaar om al onze klanten de beste producten en ervaringen te bieden, of ze nu online winkelen of onze winkels bezoeken.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bezorgen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Beste Suan,
Bedankt voor je feedback.
Mocht je problemen hebben omtrent een bezorging van je bestelling dan horen we dat graag.
We raden je aan om daarvoor een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl.
Dan pakken we dat graag voor je op.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De hartjes op de tas zijn vlekkerig ‘afgedrukt’, in een winkel had ik ‘m niet gekocht.
De snelle bezorging was wel,prima
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Beste Maren,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je een tas hebt ontvangen in deze staat.
Uiteraard is dit niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses daarvoor.
We lossen dit graag voor je op. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl
Met vriendelijke groet,
Travelbags
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen en ga volgende week op vakantie moet ik toch wachten tot wanneer de vervoerder wat laat weten schandalig ga hier nooit meer een bestelling plaatsen nieuwe koffer al gekocht bij een ander volgende dag in huis ging perfect
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Beste Nabil,
Bedankt voor het delen van je ervaring en de frustratie die je hebt ervaren met je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, vooral als je een vakantie gepland hebt.
We hebben reeds een onderzoek gestart bij de vervoerder om te achterhalen wat er met je pakket is gebeurd. We nemen deze situaties erg serieus en zijn actief bezig met het oplossen ervan. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Hoewel we horen dat je al een alternatief hebt gevonden, hopen we dat we de situatie naar tevredenheid kunnen oplossen en je in de toekomst toch nog eens van dienst kunnen zijn.
Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
1 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Doosje was beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 okt 2024
Goedendag,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses daarvoor.
We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan lossen we dit graag voor je op. Je mag een mail sturen naar klantenservice@travelbags.nl
Met vriendelijke groet,
Travelbags
1 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Product retour gestuurd, heb nog niet de tegoed waardebon ontvangen om een ander te bestellen. Het controleren van de retour duurt te lang
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 okt 2024
Beste Jacqueline,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je retourpakket nog niet verwerkt is.
Zou je ons hierover een mail willen toesturen? Dan kijken we het graag voor je na.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
24 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter afstemmen met vervoerder. 2 koffers besteld die allebei nog al wat later kwamen dan op de site wordt vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 sep 2024
Beste Antoinette,
Dank voor je bericht.
Wat vervelend dat je pakket later aan kwam.
Ons excuus hiervoor!
We nemen je feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
23 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Super slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 sep 2024
Goedemorgen,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Mochten we iets voor je kunnen oplossen of dergelijke horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
20 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Bericht van retourmelding en geld retour duurt lang
Bericht van retourmelding duurt lang. Daarna is de belofte dat jullie binnen 5 dagen het geld retourneren maar na 10 dagen is mijn Klarna account nog niet verrekend. Terwijl ik Klarna bijna moet betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 sep 2024
Beste Claudia,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat het niet helemaal goed lijkt te gaan.
Zou je ons hierover een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl?
Dan lossen we het zo spoedig mogelijk voor je op.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
18 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De koffer komt niet overeen met het filmpje
De koffer voldoet niet aan hetgeen wat op het filmpje vertoont wordt. Ik heb nu extra offersloten moeten kopen.
Ik heb Travelbags voorgesteld dat zij de sloten met een leuke korting leveren. Zij erkennen dat het filmpje wat bij de koffer stond niet juist was, echter een tegemoetkoming is niet over te praten. Ik kan mijn 2 koffers terug sturen op hun kosten, wat naar mijn mening ook geld kost.
Ik heb echter geen keus want vanavond vlieg ik al, dus ik heb zelf bij een andere winkel slotjes gekocht, maar service van Travelbags is dus ronduit slecht te noemen.
Naar mijn mening waren ze een stuk slimmer om bijvoorbeeld 10 euro korting te geven op de 4 sloten welke ik nu gekocht heb. Ze hadden dan een tevreden klant en had ze een slechte beoordeling gescheeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
19 sep 2024
Beste Michel,
Bedankt voor je uitgebreide feedback. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak veroorzaakt door de onjuiste informatie in het filmpje. We gaan het filmpje verwijderen om verdere misverstanden te voorkomen. Helaas kunnen we geen korting bieden op de slotjes, maar we zijn blij te horen dat je een oplossing hebt gevonden. We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
17 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
retourzendingen te duur.
retourzendingen a 4,95 zijn te duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 sep 2024
Beste Ron,
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de kosten voor retourzendingen een belangrijk aspect zijn voor onze klanten. We streven ernaar om onze diensten zo betaalbaar mogelijk te houden, terwijl we nog steeds een betrouwbare en efficiënte retourdienst aanbieden. De kosten van €4,95 dekken de verwerkings- en verzendkosten die nodig zijn om de retouren te behandelen. Overigens bieden we ook de optie aan voor een gratis retour in ruil voor een giftcard.
We waarderen je input en zullen deze in overweging nemen bij het evalueren van onze retourbeleid en prijsstelling in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
17 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Het product is teruggestuurd en ik heb aangegeven dat ik graag een bon wil om een nieuw product uit te zoeken.
Helaas nog niks ontvangen...
Graag zou ik snel een tegoedbon krijgen
Beoordeling melden
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De enige reden dat ik voor travelbags heb gekozen is dat ze de volgende dag al konden leveren en de andere website niet .. maar helaas dat is niet gelukt... teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 sep 2024
Beste Gert,
Dank voor je bericht.
Wat vervelend dat je pakket niet de volgende dag is geleverd.
Hopelijk is je pakket er alsnog spoedig. Indien dit niet het geval is horen we het graag!
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op levering.
Ik kan nog geen feedback geven, aangezien ik nog steeds wacht op bezorging van een artikel dat binnen 2 dagen geleverd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 sep 2024
Beste Anita,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen.
Graag kijken we dat voor je na. Zou je ons het ordernummer willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Tas teruggestuurd. Nog geen terugboeking of bevestiging van terugboeking gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
16 sep 2024
Beste Cees,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord over je retourzending. Uiteraard kijken we dit graag voor je na.
We raden je aan om een mail te sturen naar: klantenservice@travelbags.nl
Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op.
Met vriendelijke groet,
Travelbags