Travelbags Nederland- Logo - Beoordelingen

Travelbags Nederland
Beoordelingen:

4.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.021 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(76)
(46)
(89)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 dagen geleden
Beste Harriet, Bedankt voor je review. Wij zijn erg benieuwd waarom je niet tevreden bent over onze service. Zou je ons een e-mail willen sturen met hierin je motivatie voor de negatieve beoordeling? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Travelbags maakt gebruik van DHL en dat is toch echt een drama.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 dagen geleden
Beste Josine, Dank voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de levering van je pakket. Met vriendelijke groet, Travelbags.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De site is overzichtelijk, retourbeleid slecht

De site is overzichtelijk, prijzen zijn goed. Echter is het retourbeleid niet meer van deze tijd. Je moet eerst een betaling (4.95€) doen om een retourlabel te "kopen". Pas dan kun je terugsturen. Waarom niet verrekenen bij terugbetaling, of nog beter, kosteloos retourneren?
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 dagen geleden
Beste Ruud, Dank voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. We zullen uiteraard je feedback meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Travelbags.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is überhaupt niet aangekomen, ik heb van Travelbags niets vernomen en ben inmiddels al op de bestemming waarvoor ik de tas besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
3 dagen geleden
Beste Lars, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet zoals je het van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. We hebben het voor je nagekeken. Helaas heeft DHL het na twee afleverpogingen terug gestuurd naar ons. Zodra het bij ons binnen is gekomen gaan we het verwerken en het aankoop aan je terugbetalen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had er een koffer gekocht en zag daarna dezelfde koffer 25 euro goedkoper bij een andere winkel maar de bestelling kon niet geannuleerd worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 dagen geleden
Beste Jh Ridder, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een product elders goedkoper te zien nadat je een aankoop hebt gedaan. Helaas kunnen bestellingen die al in het verzendproces zijn niet meer geannuleerd worden. We streven er altijd naar om competitieve prijzen aan te bieden, samen met onze service en garantie die je van ons gewend bent. Mocht je verder nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een terug stuur adres aangevraagd op 3 juni, MET TEGOEDBON. Nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Mai, Bedankt voor je review. Je kunt je retour volledig online aanvragen en afhandelen. Ik heb dit voor je geregeld. Als het goed is heb je hierover een e-mail ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De chesterfield mannen hangtasje daar loopt 1 rits stroef van wanneer ik het dicht rits maar kan het ook wel begrijpen dat dat in verband met zakken rollers zo moet gaan zodat je gauw opmerkt wanneer het gebeurd, maar dat maakt het gebruik wel wat minder efficiënt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Alexander, Bedankt voor je review. Als je problemen ervaart met je product neem dan gerust contact met ons op dan kijken wij samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling snel geleverd, helaas zat er in een van de toilettassen een gebruikte kop van een tandenborstel en een oud spiegeltje. Dat maakt hem voor mij gebruikt en tweedehands dus. Ik heb de toilettas gehouden…… maar het kan natuurlijk niet. Retouren beter controleren dus!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste MJ van de Sande, Hartelijk dank voor je review. Onze excuses dat je een product hebt ontvangen dat gebruikt lijkt te zijn. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen dit delen met onze retourafdeling en de interne processen hierop aanscherpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje kwam de volgende dag niet hij kwam de dag daarna terwijl er staan dat hij na het bestellen de volgende dag komt (misschien moeten jullie dat even aanpassen). Het pakketje was verder in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
13 dagen geleden
Hartelijk dank voor je feedback! Fijn dat je het pakket in orde hebt ontvangen. . excuses dat het pakket een dag te laat geleverd is , dat is zeker niet wat je mag verwachten van ons. Helaas hebben we geen invloed op vertragingen bij de vervoerder maar we nemen dit uiteraard mee in onze feedback met de vervoerder.. vriendelijke groet Travelbags
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellingen niet op tijd.

Bestellen etc gaat goed, maar bij twee bestellingen was de levering later dan beloofd. Als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt, ga dan uit van een dag later.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Michiel, Bedankt voor het schrijven van een review. Ik zie inderdaad dat je zending een dag vertraagd is. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Hopelijk ben je tevreden over de geleverde producten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Grote keuze, dus mooie boodschappen trolley uitgezocht van Andersen. Helaas bleek 1 wiel behoorlijk te piepen, jammer. Helaas uitverkocht. Telefonisch goed geholpen, alleen wél 5 euro betaald voor het retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Ingrid, Bedankt voor het schrijven van een review. Wij hebben je product inderdaad retour ontvangen en gecontroleerd. Het piepende wiel is ook bij ons geconstateerd. De 5 euro verzendkosten hebben wij inmiddels aan je terug betaald evenals het bedrag van je bestelling. Dit zal binnen 1-2 dagen op je rekening staan. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
3 jun 2024
Goedemiddag, Dank voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Indien er een probleem is helpen we je uiteraard graag. Zou je ons een berichtje willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ruilen niet mogelijk. En geen gratis retour.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Wout, Hartelijk dank voor je feedback. Je hebt de mogelijkheid om gratis te retourneren als je kiest voor een cadeaukaart. Deze zou je dan kunnen gebruiken voor het artikel dat je graag wilt ontvangen. Kies je tijdens het retourneren om je geld terug te ontvangen, dan rekenen wij inderdaad een bijdrage in de verzendkosten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Myrna, Hartelijk dank voor je feedback. Zou je ons een e-mail willen sturen waarom je niet helemaal tevreden bent? Dat zou ons helpen om onze processen te verbeteren. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Twee keer verkeerde artikel geleverd

Heb een rode tas besteld t.w.v. € 159.- maar kreeg een bruine. Deze retour gestuurd met eigen bijdrage van € 4.95. Rode tas opnieuw besteld en wederom een bruine gekregen. Klantenservice gebeld, kreeg te horen dat de rode tas niet eens voorradig was. Op de site stond deze als voorradig. Tweede tas ook weer retour gestuurd met de mededeling van de klantenservice dat de verzendkosten vergoed worden. Retour melding werd aangemaakt door hen maar daar heb ik niets meer van gezien zo ook niet van de onnodig gemaakte retourkosten. Daarnaast ook nog een koffer besteld, zeer snelle en correcte levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 mei 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons hierover willen mailen met je ordernummer? Klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zodra ik maar het lef heb om iets via het internet te bestellen wordt ik direct daarna plat gespamd met de vraag of ik wil beoordelen. Ik heb daar geen zin in en ik kan me voorstellen dat er met mij een heleboel mensen zijn die daar ook doodziek van worden. Als ik jullie wil beoordelen doe ik dat uit mezelf en niet omdat het mij min of meer opgedrongen wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
27 mei 2024
Beste Ruud, Dank voor je bericht. Wat vervelend dat het aanvoelt alsof het je opgedrongen wordt om een review te plaatsen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Met vriendelijke groet, Travelbags.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
21 mei 2024
Beste Laura, Bedankt voor je review. Mochten er nog vragen of problemen zijn dan horen we dat graag. Je mag een mail sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De door mij, op 1 mei, bestelde reistas van Reisenthel grijs maat L, is nooit aangekomen, maar wel door mij betaald. Contact gehad met DHL; artikel zou retour gestuurd zijn, maar Travelbags heeft niets ontvangen Contact gehad met Travelbags (2/3 keer mail en telefonisch ), het zou in orde gemaakt worden, niets meer gehoord. Het artikel hoef ik niet meer, dat heb ik inmiddels van Bol com wel ontvangen Graag het door mij betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening Helga van Sint Annaland
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
21 mei 2024
Beste Helga, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling nooit bij je in aangekomen. We gaan dit uiteraard verder voor je uitzoeken. Onze klantenservice stuurt je hiervoor een mail. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product uitstekend, bezorging traag.

Product uitstekend, maar erg traag bezorgd met DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Marco, Bedankt voor je review. De track and trace code geeft inderdaad aan dat je zending te laat is geleverd. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je tevreden over het geleverde product. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenserrvice Travelbags
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie krijgen slechts 3 Sterren omdat de bestelde tas niet ingepakt was en we de bestelde labels missen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 dagen geleden
Beste Bianca, Hartelijk dank voor je feedback. Onze excuses hiervoor dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags