Travelbags Nederland
Beoordelingen:

4.004 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.301 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(70)
(45)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Helaas retour kosten

De versturing was snel, maar wel vervelend dat er retour kosten zijn mede gezien je ze anders niet kan bekijken
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tas klopt niet helemaal volgens de foto’s
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 dagen geleden
Beste Carola, Wat vervelend dat de tas en de foto's niet kloppen. Zou je ons een mail willen sturen met foto's dan kijken we het voor je na: klantenservice@travelbags.nl Vriendelijke groet, Travelbags.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Keurige koffer, Doet wel een beetje teer aan.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

2 maal.koffer met deuk gehad

2 maal.koffer mey deuk gehad
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
10 dagen geleden
Beste Kevin, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je twee keer een koffer met een deuk hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen…tas

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen tas en twee foto’s gemaakt. Noch mijn ervaring nog de foto s zie ik verschijnen op deze mail. Positief was de snelle keurige levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je review! Fijn om te horen dat de levering van je pakket goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
YA
Yme A.
Barendrecht
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd

Niet zeggen dat je binnen 24 uur levert als je het niet waar kunt maken. Heb jullie een 4 april al een bericht gestuurd. Daarop hebben jullie nog steeds niet gereageerd en nu willen jullie kijken wat er mis is gegaan. Die begrijp ik niet??? Mail opgeslagen onder nr #758374640
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je reactie. We hebben je mail erbij gezocht. Daarop zien we dat we je mail op dezelfde dag ook beantwoord hebben. In deze mail hebben we ook aangegeven wat de reden van de late levering was. Helaas hebben we inderdaad onze belofte niet waar kunnen maken om je pakket de volgende werkdag te laten bezorgen. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Travelbags
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 apr 2024
Beste Jitse, Dank voor je review. Wat is er precies aan de hand? Wellicht kunnen we wat voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van artikel is slecht. Ik wil mijn geld terug. Geen cadeaukaart.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 apr 2024
Beste Natalia, Dank voor je review. We zien dat je inmiddels het aankoopbedrag terug hebt ontvangen. Bij het retourneren kon hiervoor gekozen worden. Uiteraard hebben we dit voor je opgelost! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betere foto’s en afhandeling retouren duurt lang

Betere foto’s. Kleur van de koffer week af. Ook de afhandeling van retouren duurt erg lang. Met als gevolg dat het artikel in een andere kleur niet meer in de aanbieding is..
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 mrt 2024
Beste Arno, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kleur van de koffer anders was dan verwacht en dat het retourproces langer duurde dan je had gehoopt. We streven ernaar om de productfoto's zo nauwkeurig mogelijk te maken en het retourproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Wat betreft de de afhandeling van je retourzending. Deze is op de dag van binnenkomst voor je verwerkt. Veel sneller is helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vraag mij dat over een maandje nog eens. Dan kan ik er wellicht iets zinnigs overzetten. Nu niet, na pas 2 dagen in mijn bezit.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 mrt 2024
Beste Barry, Bedankt voor je eerlijke feedback. Het is volkomen begrijpelijk dat je na slechts twee dagen nog geen uitgebreide beoordeling kunt geven over je nieuwe koffer. We hopen dat de koffer je tot nu toe bevalt en we kijken uit naar je feedback over een maand. Geniet van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Travelbags
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde koffer geleverd gekregen en vervolgens slechte service gekregen om het op te lossen, eigenlijk geen service. Ik moest de verkeerde koffer retour sturen en hopen dat ik de juiste koffer weer opnieuw kon bestellen (en eerst weer betalen). Volgens Travelbags was het "slechts" vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Uiteraard moet dat netjes opgelost worden voor je! Graag horen we of het verkeerde item is geretourneerd. Dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Beste Selma, Dank voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te duur, bij de meeste webshops minstens 20 goedkoper Reden dat ik de tas gekocht heb uiteraard om hem te gebruiken als rugzak Waarom ik hem aan een vlaggenmast heb gehangen: om hem als “geslaagd” cadeau “zonder vlag en wimpel” omdat hij veel te duur was. te publiceren aan de gever Ik kan hem moeilijk op mijn rug fotograferen. Kan helaas niet lachen om de cynistische ondertoon van jullie reactie
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je kunt zendingen naar een adres ook combineren, zodat je niet 2x thuis hoeft te blijven
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 mrt 2024
Goedemorgen Arthur, Dank voor je review. Graag horen we wat precies het probleem is zodat we dit wellicht kunnen oplossen voor je. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service laat te wensen over

Wij hebben twee koffers besteld waarvan een duidelijk niet helemaal ongebruikt was.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 apr 2024
Beste Claudia, Bedankt voor je review. De producten die wij versturen zijn allemaal nieuw, dan moet er ergens iets mis zijn gegaan. Onze excuses hiervoor. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schouderband miste, alle verpakkingsmateriaal was al weg, kreeg 10% korting, want nalevering van de missende schouderband kon niet??…jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 mrt 2024
Beste Tineke, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je item niet compleet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Dan gaan we het uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket is niet thuis bezorgd, zoals afgesproken. Ik kon het een paar dagen later ophalen bij een DHL-punt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet thuis hebt ontvangen. Ons excuus voor het ongemak. We nemen deze feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 apr 2024
Beste Christine, Hartelijk dank voor je review en fijn dat het product snel bij je is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Denk goed na over bezorg belofte.

Twee dingen kunnen beter. 1 Vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis. Was al voor 23.00 uur toch niet mogelijk. 2. Als ik dan een (laat in de avond) bezorgmoment aangeef, bezorg dan ook op dat moment en niet ergens overdag. Verder ben ik blij met de tas en de kleur bevalt goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 mrt 2024
Beste Lisander, Bedankt voor je review. Wij bieden aan voor 22:59 besteld, morgen in huis. Ik zie dat je bestelling om iets over 23:00 bij ons is binnen gekomen. Dit betekent inderdaad dat je pakket een dag later wordt geleverd. Ik hoop dat je ondanks de dag vertraging blij bent met je bestelling. Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags