Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

27 apr 2024
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

17 sep 2023
Is prima! Op tijd en keurig verzorgd.
19 sep 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
HG
Heleen G.
Sittard
1 jul 2023
Snelle en goeie levering, mooi product
6 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit maakt ons erg blij! Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Klantenservice Your Decoration Nederland
Prachtige lijsten en snelle levering
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024
Prijs, kwaliteit en snelle levering
Antwoord van Yourdecoration.nl
snelle bezorging en goede chauffeur
Antwoord van Yourdecoration.nl
op tijd geleverd en het hangt mooi!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
PH
P.J. H.
Kilder
20 jul 2023
Prima en goede service, en levering
21 jul 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Betrouwbaar

Goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
17 okt 2023
Een goede en Verzorgende levering
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
14 jan 2024
Snel verzonden en goed aangekomen
30 dec 2023
Snelle levering, goede kwaliteit!
DV
Diana V.
Deurne
22 nov 2023
mooie kaders, aan een goede prijs
24 nov 2023
10 nov 2023
mooi en doet aan mijn verwachting
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Snel en netjes

Snel, goed verpakt en verstuurd.
24 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het achterlaten van de erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Snelle service en prachtig lijst
25 nov 2023
Snel bezorgd. Zeer goed verpakt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Snelle levering en goed verpakt
AB
Alexander B.
Steenbergen
1 okt 2023

Top

Snelle levering. Goed ingepakt.
3 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 sep 2023
Snelle levering, goed verpakt.
22 sep 2023
6 jun 2023
Netjes verpakt ben blij mee
6 jun 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland