Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.471 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

6 jul 2023
Tot nu toe niets ontvangen. Over de route vd bezorging kreeg ik goede updates tot 3 juli. Het pakketje ligt nog steeds bij de DPD post en tot nu toe geen updates meer gehad.
6 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het even nagekeken en het pakket is in levering. Naar verwachting wordt die vandaag of morgen bezorgd. Door de extreme drukte bij DPD kan het wat langer duren. Mocht het pakket niet bezorgd worden kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Romee Your Decoration Nederland
29 mei 2023

Fotokaders zwart mat 60 x 80 cm

Besteld : 2 fotokaders 60 x 80 cm De muurbevestiging bevond zich op ca 2,5 cm van het midden , waardoor je kader schots en scheef komt te hangen. Teleurgesteld!!
31 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact tussen ons geweest om het verder op te lossen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ten eerste heel onduidelijk hoe je retour moet doen! Ik heb 3x moeten bellen! Je moet betalen voor bestellen en retouren, dus nooit meer!!!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van onze processen. De retourprocedure valt daar ook onder. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
HB
Hose B.
Zaandam
22 aug 2023
Poster is voor 5 euro minder gewoon bij hornbach te koop. Dat wist ik niet anders had ik nooit die dure verzendkosten betaald.
23 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Hornbach verkoopt via een andere leverancier deze poster. Ik zag dat de poster bij de Hornbach op dit moment wel duurder is. Het blijft altijd een momentopname waar je het beste een artikel kunt kopen. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 jul 2023

Slechte kwaliteit

De kwaliteit van het product is erg slecht. Zeer onstabiel. De glasplaat is wazig plastic
28 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen dat de fotolijst niet aan jouw verwachting voldoet. Als je contact met mij opneemt, dan kan ik uitzoeken of ik wat voor jou kan doen. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 mei 2023
Had een lijst in mat zwart besteld.. kreeg de lijst in zilver profiel
16 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Heb je dit al gemeld bij de klantenservice? Zij helpen je graag om te zorgen dat je een zwarte fotolijst krijgt. Stuur een e-mail daarvoor naar klantenservice@yourdecoration.nl Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
10 aug 2023
Mij geen mail sturen als ik er niet om gevraagd heb...vandaar 1 ster
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Graag ontvang ik een e-mail met uitleg over welke e-mail het gaat. Dan kan ik het voor jou uitzoeken en dit aan jou terugkoppelen. Je kunt de e-mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v Marga. Dank je alvast voor de medewerking. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
2 aug 2023
Ziet er netjes uit, betere en duidelijk beschrijving gewenst
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik zal dit aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
16 sep 2023
Beschadigd geleverd, veel krassen op beiden lijstjes.
19 sep 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Heb je wel de beschermfolie aan beide kanten van het glas gehaald. Wij versturen de fotolijsten met beschermfolie aan beide kanten op het glas. Wanneer je, na het weghalen van de beschermfolie, nog beschadigingen hebt, ontvang ik graag een e-mail met foto's zodat ik het voor jou in behandeling kan nemen. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik dacht dat het lijstje mat was,maar het glas is mat
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik heb de bestelling bekeken en je had inderdaad een matte fotolijst besteld. Wil je mij een foto sturen, van wat je gekregen hebt, dan zoek ik het verder voor jou uit. Deze kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Mijn excuses voor het ongemak. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 nov 2023
Lijsten hebben altijd deuken of gaten in de hoeken.
24 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. De fotolijsten horen goed bij jou aan te komen. indien dit niet is gebeurd, dan ontvang ik graag foto's van de schade, om het goed op te kunnen lossen. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
20 okt 2023
ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Goed dat je dit aangeeft. Ik heb het uitgezocht. Jouw pakket kon niet afgeleverd worden en is uiteindelijk aan ons geretourneerd. Wij hebben na ontvangst op 6 oktober het geld teruggestort. Het is goed om te kijken of jij het geld weer teruggestort hebt gekregen op jouw banknummer. Mochten er vragen zijn, stuur dan een e-mail naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
16 okt 2023
Levering duurt vreselijk lang.
17 okt 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Het spijt mij enorm, dat jouw levering langer duurt dan gewenst. Toch hoop ik tot een volgende bestelling. Fijne dag alvast gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
8 jul 2023
Ik heb nog niets ontvangen
12 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Goed dat jij dit aangeeft. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met daarin uitleg. Verdere afhandeling zal via de e-mail gaan. Alvast een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 sep 2023

Hele slappen lijst dof spijt van mijn aankoop

Hele slapen lijst
5 sep 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wanneer je niet tevreden bent, ontvang ik graag een e-mail met meer uitleg. Dan kan ik voor jou kijken of ik een oplossing voor jou heb. Indien mogelijk graag de e-mail voorzien van foto's. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland