Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl
Beoordelingen:

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.471 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

de meest kritische beoordeling

13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(8)
(10)
(17)
Resetten
13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling beschadigd

Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
5 dagen geleden
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd. In de track en tracelink staat aangegeven waar het pakket is afgeleverd. Indien je niets hebt, laat het mij weten. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DPD beweert dat pakket voor deur gezet was, maar daar stond niets, nooit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
9 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Ik heb het voor jou uitgezocht en er is een neerzettoestemming afgegeven. Op dat moment neem je alle verantwoordelijkheid over. Het is dan voor ons als verzender niet meer mogelijk om een onderzoek op te starten. Vaak is het pakket bij een buur of toch op het terrein. Indien je nog niets hebt, wil je het mij laten weten? Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zo jammer dat er geen echt glas in het lijstje zat. dit zou ik niet meer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
9 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij gebruiken heel bewust geen echt glas. Bij echt glas is de kans op breuk tijdens transport groter en de fotolijsten worden om op te hangen ook zwaarder. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Als er iets niet klopt, laat het dan via de klantenservice weten. Dit kan via e-mail: klantenservice@yourdecoration.nl Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Als er iets niet klopt, laat het dan via de klantenservice weten. Dit kan via e-mail: klantenservice@yourdecoration.nl Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
PM
Peter M.
Middelburg
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, correcte informatie, maar helaas matige/slechte kwaliteit van de bestelde lijstjes. Betere kwaliteitscontrole!
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
8 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit gemeld hebt. Inmiddels hebben wij contact gehad en heb ik 2 nieuwe fotolijsten naar jou opgestuurd. Tot een volgende bestelling. Alvast heel fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
1 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik hoop dat ons contact voor meer sterren heeft gezorgd. Misschien toch de kleine lettertjes. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
1 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Via de e-mail is er contact geweest en uitleg gedaan hoe wij werken. Dat is anders dan jij verwacht. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk om een foto in de lijst te krijgen en slechte uitleg
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
20 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Ik zal doorgeven om te zien waar wij nog verbeteringen kunnen doen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar 1 vd 7 poster ontvangen. Kom ik net achter toen ik samen met mijn kinderen de doos opende. Ik bel maandag voor meer uitleg.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact geweest. Indien je nog niet alles hebt, ontvang ik graag nog een bericht van jou. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kleur van de foto lijstjes komen niet overeen met de foto’s op de site
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij streven ernaar om fotolijsten op een zo goed mogelijke manier en met de juiste kleur af te beelden. Het kan gebeuren dat er toch afwijking is. Mijn excuses dat dit bij jou is overkomen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere uitleg
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je het aangeeft. Ik weet niet waar we beter uitleg moeten geven, maar op onze site staan handleidingen en veel gestelde vragen. Daar staat heel veel informatie in. Maar mocht je nog wat missen, laat het mij weten. De e-mail zie ik graag tegemoet. Deze mag naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Misser van beginnend bedrijf

Wat ik heb besteld (poster Hopper) was niet in voorraad terwijl het er volgens de site gewoon had moeten zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je het aangeeft. Ik heb het uitgezocht en er is een vertraging met de nieuwe levering vanuit de leverancier. Het is niet leuk, maar wij doen er alles voor om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Mijn excuses voor het ongemak. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ander pakketje bezorgd

Ik kreeg een muggennet binnen terwijl ik een fotolijst besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Er is contact geweest en het blijkt dat onze vervoerder een verkeerde sticker op het pakket heeft geplakt. DPD heeft inmiddels het juiste pakket geleverd en het muggennet weer in ontvangst genomen. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik dacht dat het lijstje mat was,maar het glas is mat
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
29 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik heb de bestelling bekeken en je had inderdaad een matte fotolijst besteld. Wil je mij een foto sturen, van wat je gekregen hebt, dan zoek ik het verder voor jou uit. Deze kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Mijn excuses voor het ongemak. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste heel onduidelijk hoe je retour moet doen! Ik heb 3x moeten bellen! Je moet betalen voor bestellen en retouren, dus nooit meer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van onze processen. De retourprocedure valt daar ook onder. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lijsten hebben altijd deuken of gaten in de hoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
24 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. De fotolijsten horen goed bij jou aan te komen. indien dit niet is gebeurd, dan ontvang ik graag foto's van de schade, om het goed op te kunnen lossen. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland