Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.476 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

Mijn eerste bestelling

Ik heb een lijst met passe-partout besteld. Deze is keurig verpakt verzonden. Dit was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Dat is direct het nadeel: je weet dan nog niet goed waar je precies op moet letten. De bestelde lijst had een plexiglas plaat. Hierdoor komt de foto niet erg mooi tot zijn recht. Een glasplaat was achteraf een betere keuze geweest.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Wanneer gebruik gemaakt wordt van een passe-partout kan het voorkomen dat de kunstofglasplaat niet alijd mooi overkomt. Je zou kunnen overwegen om helder glas te nemen. Deze kun je apart kopen via de klantenservice. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
De eerste levering van mijn 4 bestelde lijsten was niet best. Alle 4 beschadigd. Dit gemeld met fotobewijs. Spoedig 4 nieuwe lijsten mogen ontvangen. Waar ik zeer tevreden over ben. Toch nog een tip , verpak de lijsten beter. Bv met noppen plastic.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Zoals eerder aangegeven, jouw tip heb ik doorgegeven aan ons magazijn, inclusief de foto's. Zij gaan het verder oppakken. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Snelheid van levering. Goede maatvoering. Alleen licht materiaal.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
snel en netjes verpakt geleverd.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Aanrader

Vlot en netjes afgewerkt,keurig
Antwoord van Yourdecoration.nl
Zeer snelle en acurate levering
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
weinig ben tevreden
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn koningsdagweekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
14 apr 2024
7 apr 2024

Bestelling beschadigd

30 mrt 2024
Zo jammer dat er geen echt glas in het lijstje zat. dit zou ik niet meer bestellen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij gebruiken heel bewust geen echt glas. Bij echt glas is de kans op breuk tijdens transport groter en de fotolijsten worden om op te hangen ook zwaarder. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
31 mrt 2024
DPD beweert dat pakket voor deur gezet was, maar daar stond niets, nooit ontvangen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Ik heb het voor jou uitgezocht en er is een neerzettoestemming afgegeven. Op dat moment neem je alle verantwoordelijkheid over. Het is dan voor ons als verzender niet meer mogelijk om een onderzoek op te starten. Vaak is het pakket bij een buur of toch op het terrein. Indien je nog niets hebt, wil je het mij laten weten? Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Nog niets ontvangen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd. In de track en tracelink staat aangegeven waar het pakket is afgeleverd. Indien je niets hebt, laat het mij weten. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
24 mrt 2024
Twee maal lijst Evry gekocht. De bestelling en bezorging was beide malen uitstekend. De lijst heeft een gemakkelijk en stevig systeem om aquarel, tekening of afdruk te plaatsen. De kunststof "glasplaat" is aan beide zijde voorzien van goed beschermingsfolie dat zich streeploos laat verwijderen. Het ophangsysteem is bevestigd aan de hardboard achterplaat. Wanneer het werk in de lijst zit, voelt de maat 55x65 verrassend stevig aan. De maat 60x80 voelt minder stevig aan, waarschijnlijk door de grote maat.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goed en keurig op tijd geleverd. Nette, maar eenvoudige lijsten. Wel wat duur naar mijn mening.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Dat ziet er goed uit. Heel veel plezier ermee! Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Vanaf bestelling tot levering, perfect op de hoogte gehouden. Echt super.