Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl
Beoordelingen:

553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.516 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

de meest kritische beoordeling

27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(9)
(18)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Artikel van matige kwaliteit

Op tijd en goed ingepakt geleverd. Fotolijst van matige kwaliteit.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht product. Geen reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
9 dagen geleden
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Vanmiddag is er een e-mail van jou binnengekomen. Daar heb ik vandaag op gereageerd. Eerdere e-mails zijn niet bij ons aangekomen. Zijn de vorige e-mails wel naar het juiste e-mailadres verzonden? Alvast een heel fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
23 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd. In de track en tracelink staat aangegeven waar het pakket is afgeleverd. Indien je niets hebt, laat het mij weten. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DPD beweert dat pakket voor deur gezet was, maar daar stond niets, nooit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
9 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Ik heb het voor jou uitgezocht en er is een neerzettoestemming afgegeven. Op dat moment neem je alle verantwoordelijkheid over. Het is dan voor ons als verzender niet meer mogelijk om een onderzoek op te starten. Vaak is het pakket bij een buur of toch op het terrein. Indien je nog niets hebt, wil je het mij laten weten? Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zo jammer dat er geen echt glas in het lijstje zat. dit zou ik niet meer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
9 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij gebruiken heel bewust geen echt glas. Bij echt glas is de kans op breuk tijdens transport groter en de fotolijsten worden om op te hangen ook zwaarder. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Als er iets niet klopt, laat het dan via de klantenservice weten. Dit kan via e-mail: klantenservice@yourdecoration.nl Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
1 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik hoop dat ons contact voor meer sterren heeft gezorgd. Misschien toch de kleine lettertjes. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
1 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Via de e-mail is er contact geweest en uitleg gedaan hoe wij werken. Dat is anders dan jij verwacht. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar 1 vd 7 poster ontvangen. Kom ik net achter toen ik samen met mijn kinderen de doos opende. Ik bel maandag voor meer uitleg.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact geweest. Indien je nog niet alles hebt, ontvang ik graag nog een bericht van jou. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere uitleg
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je het aangeeft. Ik weet niet waar we beter uitleg moeten geven, maar op onze site staan handleidingen en veel gestelde vragen. Daar staat heel veel informatie in. Maar mocht je nog wat missen, laat het mij weten. De e-mail zie ik graag tegemoet. Deze mag naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ander pakketje bezorgd

Ik kreeg een muggennet binnen terwijl ik een fotolijst besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Er is contact geweest en het blijkt dat onze vervoerder een verkeerde sticker op het pakket heeft geplakt. DPD heeft inmiddels het juiste pakket geleverd en het muggennet weer in ontvangst genomen. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
12 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb weer mijn pakketje niet ontvangen was gewoon thuis maar weet ook nog niet waar ik hem op moet halen weer bij dezelfde vervoerder DPD na deze bestel ik niks meer bij jullie altijd het zelfde met DPD
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
13 nov 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het pakket kon niet bezorgd worden en is naar een parcelshop gebracht. De gegevens van de parcelshop kun je vinden in de track en tracelink, die je van ons gekregen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
23 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Goed dat je dit aangeeft. Ik heb het uitgezocht. Jouw pakket kon niet afgeleverd worden en is uiteindelijk aan ons geretourneerd. Wij hebben na ontvangst op 6 oktober het geld teruggestort. Het is goed om te kijken of jij het geld weer teruggestort hebt gekregen op jouw banknummer. Mochten er vragen zijn, stuur dan een e-mail naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beschadigd geleverd, veel krassen op beiden lijstjes.
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
19 sep 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Heb je wel de beschermfolie aan beide kanten van het glas gehaald. Wij versturen de fotolijsten met beschermfolie aan beide kanten op het glas. Wanneer je, na het weghalen van de beschermfolie, nog beschadigingen hebt, ontvang ik graag een e-mail met foto's zodat ik het voor jou in behandeling kan nemen. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hele slappen lijst dof spijt van mijn aankoop

Hele slapen lijst
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
5 sep 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wanneer je niet tevreden bent, ontvang ik graag een e-mail met meer uitleg. Dan kan ik voor jou kijken of ik een oplossing voor jou heb. Indien mogelijk graag de e-mail voorzien van foto's. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mij geen mail sturen als ik er niet om gevraagd heb...vandaar 1 ster
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Graag ontvang ik een e-mail met uitleg over welke e-mail het gaat. Dan kan ik het voor jou uitzoeken en dit aan jou terugkoppelen. Je kunt de e-mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v Marga. Dank je alvast voor de medewerking. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte ervaring

Helaas! Een extreem dure bestelling vanwege de lage kwaliteit van het product, waarbij ik om een ​​gouden lijst vroeg en eikenhout ontving. Ik vroeg om een ​​vriendelijke manier om dit te veranderen, dat doen ze niet! Ik raad toekomstige klanten aan om heel voorzichtig te zijn bij het bestellen via deze site. Ik had de indruk dat ze sturen wat ze willen en niet wat ze bestellen! Dus wees voorzichtig!
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik heb het uitgezocht. Wij hebben geleverd, wat jij aangegeven hebt in de bestelling. Dit kun jij ook terugzien in de bevestiging. Daar jij een op maat gemaakte fotolijst hebt besteld, is het niet mogelijk om te retourneren. Deze fotolijst is speciaal op jouw wensen gemaakt. Mijn advies is om bij een volgende keer, contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen jou dan voorzien van de juiste informatie. Het spijt mij, dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Ik wens je een heel fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ziet er netjes uit, betere en duidelijk beschrijving gewenst
Beoordeling melden
Antwoord van Yourdecoration.nl
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik zal dit aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland