Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.476 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

25 sep 2023

Gewoon prima

Bezorging was snel, lijst was goed ingepakt en ziet er op het oog goed uit. Enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken: je moet met schroeven aan de slag, dubbelzijdig / lijm tape is er te breed voor en de rand van de lijst te diep. Verder prima, ook fijn dat ze meer dan alleen de standaard maten op voorraad hebben.
26 sep 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Indien je weer met schroeven aan de slag moet, neem even contact met ons op. Misschien hebben wij een leukere oplossing. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
25 jun 2023
Lijst werd prima aangeleverd, maar een korte handleiding erbij zou behulpzaam zijn. Bv over beschermend folie dat je moet verwijderen. En met welke zijde het ontspiegeld 'glas' tegen het kunstwerk aan geplaatst dient te worden.
29 jun 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen! Ook bedankt voor de handige tips. Deze zullen wij zeker meenemen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Klantenservice Your Decoration Nederland
Makkelijke site, duidelijk, kreeg gevonden wat ik wilde hebben. Fijn dat ze zo veel verschillende afmetingen hebben voor fotolijstjes.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
11 jul 2023

Kon ik een brievenbus verpakking

Met een kleinere verpakking kon de poster door de brievenbus Had mij kosten bespaard.
12 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze supermooie beoordeling. Hier worden wij vrolijk van. Ik snap jouw redenatie, maar wij hebben bewust gekozen voor verpakking die speciaal voor posters zijn. Dit om ervoor te zorgen dat een poster onbeschadigd aankomt bij een klant. En daarnaast is het pakket dan te volgen. Jouw woorden zal ik doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat zij ook op de hoogte zijn. Graag tot een volgende bestelling en hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Eindelijk lijsten op maat! Helaas de verstek beetje “gerafeld” Verder top!!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
LS
Linda S.
Schiedam
Artikelen zijn goed verpakt en datum van bezorging is goed aangegeven.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Supersnel geleverd, maar kwaliteit viel ietsje tegen.
6 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Klantenservice Your Decoration Nederland
Goede kwaliteit poster en frame. Snelle bezorgingen.
21 nov 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
IB
Ineke B.
Geldermalsen
15 nov 2023
Het product is prima. Aparte maat, dus uitstekend.
17 nov 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 mei 2023
Mooie producten, alleen de levering kan sneller
16 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Dat doet ons goed. Ik zal het over de levering opnemen met de desbetreffende afdeling. Goed dat je dit aangeeft. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
Snelle levering en zeer degelijk verpakt. Top
TT
T T.
Grootegast
11 jun 2023
De vlotte bezorging en de lijst was prima
14 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling en zeer mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
21 okt 2023

Tevreden

Duidelijke handeling hoe die open moest.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
4 mei 2023
Er werd snel op mijn vraag geantwoord.
9 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk antwoord te geven. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Yourdecoration.nl
16 aug 2023
Prima bestelproces Snelle levering
18 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling en zonnig weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
15 aug 2023
Duidelijke site, snelle levering.
16 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 jul 2023
Past prima en ziet er verzorgd uit
28 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
28 sep 2023
De fotolijst was volgens plaatje
29 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij vrolijk van. Tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
16 jul 2023
Niks. Jullie doen al goed genoeg.
21 jul 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
13 mei 2023
Snelle levering, mooie posters
16 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Daar worden wij erg vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration