auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.148 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
26 jul 2023
De snelle levering, uitleg in pakket dat je waarschijnlijk niet alles helemaal top kon terug doen id origi verpakking- de toon van alles vooral. Niet dwingend maar vriendelijk en correct
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent met je bestellinmg en onze service. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 jul 2023
De service en souplesse waarmee ons probleem werd opgelost.
26 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de nieuwe matrassen en onze service. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
YM
Yvonne M.
Den Haag
24 jul 2023

Tevreden!

Alles verliep zoals beloofd. Het ging perfect!
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de bestelling toe.
24 jul 2023
goed bereikbare en behulpzame klantenservice
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn dat u de service van de klantenservice als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met de bestelling toe.
22 jul 2023
22 jul 2023
Oude matras meenemen
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u wilt dat uw oude matrassen retour worden genomen dan kunt u dit aangeven wanneer er telefonisch een afleverafspraak met u wordt gemaakt door Montrieurs.
21 jul 2023
2 matrassen besteld en geleverd. Bij 1 matras was het stiksel bij de rits verkeerd gemaakt. Na een mailtje naar klantenservice werd er snel een oplossing gevonden.
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat je de service van ons als prettig hebt ervaren. Wij wensen je veel slaapplezier toe met de matrassen.
Vriendelijke bezorger!
19 jul 2023
Het blijkt een heel goede keuze te zijn ( tot nu toe ) . Ik heb het bed nu 1 week en ik hoop nog heel lang van dit heerlijke bed te kunnen genieten. De levering en de installatie zijn snel en prima verlopen.
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat het bed naar wens is. Wij wensen u er nog veel plezier mee.
19 jul 2023
Makkelijk kunnen bestellen en keurig bezorgd.
19 jul 2023
heel fijn bed, duidelije afstemming en top installateurs!
19 jul 2023
Goede kwaliteit en een super service
19 jul 2023

Toegankelijk site ,vergemakkeijkt de keuze.

Toegankelijk site vergemakkeijkt

Auping Nest

Prima kussen, zeer tevreden mee
18 jul 2023
De leveringstijd kwam niet overeen met wat op de website stond. Het duurde langer dan was aangegeven. Verder geen groot probleem. Telefonist was aardig en bezorgers ook. Ik twijfel nog of het bed niet te hard is maar dat ik nog een paar weken uitproberen.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Wij raden altijd aan om het lichaam minimaal 4 tot 8 weken te laten wennen aan het matras. Het matras zal dan haar souplesse bereiken.
Snelle levering en nette verpakking
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier met de bestelling toe.