auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.473 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

Meest relevante negatieve beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(69)
(32)
(38)
Resetten
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toen ik in de Auping Store aankopen deed was ik erg enthousiast. Vervolgens heb ik telefonisch en per e-mail nog een extra elektrisch spiraal gekocht. En dat was wel een koude douche. De toon van de e-mail was steenkoud en bij aflevering bleek dat niet was aangegeven door de winkel dat het oude spiraal meegenomen moest worden. De monteurs begrepen gelukkig dat ik dat niet zelf kon afvoeren en hebben het spiraal meegenomen. Dat was perfecte service van Montrieurs!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We nemen op dit moment enkel matrassen retour; het innemen van spiraalbodems bieden we helaas nog niet aan. Je opmerking over de communicatie zullen we zeker terugkoppelen aan de winkel. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Telefoon bij filiaal werd niet opgenomen. Offerte werd niet aangepast, na herhaaldelijk bellen was dat uiteindelijk het geval. Geen actieve update over de datum van levering. Heb er zelf achteraan gebeld. Openingstijden erg onhandig en je kan financiën (zoals betaling van het openstaande bedrag) niet bij een ander filiaal regelen ivm de franchiseconstructie. Kwaliteit van matras goed en levering goed verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We betreuren het te horen dat je niet te spreken bent over de communicatie van de Auping dealer en de franchiseconstructie. We waarderen je geduld en zijn blij dat de kwaliteit van de matras en de levering aan je verwachtingen voldoen. We zullen je opmerkingen zeker meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij vinden het bijzonder vreemd dat wij een groot bedrag aan bezorgkosten moeten betalen, als je zulke dure matrassen koopt. Het kan dan wel uit Venlo komen, maar wij zullen niet het enige bezorgritje zijn. Vervolgens komt het met een bakwagentje zonder Auping erop en er zitten buitenlandse etiketten aan het matras. Dus tja..... dan ga je toch wel twijfelen aan Auping.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback en beoordeling. Normaal gesproken worden de bezorgkosten besproken tijden het verkoopgesprek. Is dit niet geval of wanneer je niet tevreden bent met de geleverde service dan wil ik je adviseren om hierover in gesprek te gaan met de winkel waar de aankoop is gedaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

bed niet waterpas gezet en slechte aftersales service

Monteurs gingen het bed waterpas zetten maar hebben dit niet gedaan. En slechte aftersales service want de winkel reageert niet op mijn verzoek om het bed waterpas te komen zetten ondanks ik dit ook had gevraagd tijdens de verkoop. Slechte service dus voor de hoge prijs die we betaald hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de service van je Auping Dealer. Zou je jouw klacht met ons willen delen door een e-mail te sturen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
verbeteren : vooral niet twee of drie keer al hengelen naar een beoordeling terwijl de matras nog geeneens geleverd is. één keer, na levering, is echt genoeg. dit computer-gegeneerde gedoe is stomvervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is om meerdere keren gevraagd te worden om een beoordeling voordat de matras is geleverd. We zullen dit meenemen om ons proces te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lange wachttijd
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levering lang duurde. We hopen dat je nu tevreden bent met je aankoop en wensen je veel fijne nachten op je nieuwe Auping. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
1 dag geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 uur geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
MV
mm V.
Leide
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er geldt bij het bestellen van een product via de winkel niet dezelfde retourvoorwaarden als dat ik zelf online bestel. Een flinke tegenvaller, hierdoor is het nadelig om je te laten helpen in een winkel
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 jun 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring in de winkel niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We waarderen je opmerkingen en zullen deze zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Mocht je met ons deze beoordeling willen bespreken dan kun je dit doen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
14 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen servet en geen tafellaken

Auping verkoopt goede moltons. Ik zou willen dat ze meer maten zouden aanbieden. Nu krijg je, of je bed nu 2 meter is of 2.20 bij 1.60 of 1.80 één maat, met als gevolg dat het eigenlijk nooit mooi past.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wanneer een molton niet passend is dan kun je deze natuurlijk altijd kosteloos retourneren. Is dit gewenst dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl waarin je de klacht beschrijft en het ordernummer doorgeeft. Wij zullen dan aangeven hoe de bestelling retour gestuurd kan worden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
KM
Karel M.
DELFGAUW
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet actie achter elkaar doen als je inde eerste actie hebt gekocht en daarna komt de volgende actie waar je goedkoper uit bent voel je je tochgenomen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze promoties. Wij zullen je feedback binnen het bedrijf bespreken. Wij wensen je wel veel plezier van je aankoop.
12 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de kwaliteit van het hoeslaken heerlijk.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 jun 2024
Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het hoeslaken en wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijk groet, Auping klantenservice.
17 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

De matrassen van Auping zijn top, maar de service....

De matrassen van Auping zijn top, hier lig ik al 25 jaar op en ik zou geen andere willen! Maar de service bij Auping is echt niet prettig! Het laatste matras 'mist' 2 cm aan één kant, ik vond dat erg jammer omdat er meer ruimte dan wenselijk in het bed ontstaat. Auping wilde mij na veel gedoe een nieuw matras leveren, maar dat wilde ik niet omdat ik dat niet duurzaam vind en ik om een tegemoetkoming: een bedrag om dit te compenseren, had gevraagd. Dat kon dus niet, ik kon een 15% kortingscoupon krijgen om te besteden bij Auping. Dat vind ik dus ook niet duurzaam, ik heb geen beddengoed of kussens nodig, ik wilde alleen een tegemoetkoming in de kosten van een product dat niet aan de verwachting voldoet. Heel erg jammer dat Auping daar niets mee gedaan heeft, ze willen duurzaam zijn, maar in dit geval geven ze geen duurzame oplossing, daar ben ik in teleurgesteld!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jun 2024
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. We waarderen het enorm dat je al 25 jaar op onze matrassen slaapt en ze waardeert. Het spijt ons dat onze service dit keer niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling over de maat van je matras en de geboden oplossing. Bij Auping staan we voor kwaliteit en vervangen we producten die niet aan onze eisen voldoen. We streven naar de beste slaapkwaliteit en bieden daarom altijd een vervangend product in plaats van geld terug. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Valt een beetje tegen

We hebben 2 matrassen gekocht van Auping. Naast de bekendheid van het merk is de aankoop vooral gedaan omdat we er vanuit zijn gegaan dat het bed schuin omhoog kan worden gezet. Het matras elite vertoont een bobbel in de breedte op de vouw (hoofdkant). Het levert dus geen confortabele zit op. De spiraal is ook van Auping. De oude matrassen zijn ingeleverd dus retourneren is geen optie en tevens ontbreekt de tijd hiervoor.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
29 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de aankoop. Indien gewenst kun je, je klacht altijd delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan , die niet aan de verwachtingen voldoet !! Ik bestelde firm matrassen, maar de ontvangen matrassen zijn erg soft ( vreselijk) € 4000,00 armer, onvoorstelbaar dat een merk als Auping zich zo voor schut zet..Commentaar Auping: jammer 🤮 Bel mij gewoon voor een oplossing. 0653258950
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Je klacht was tot op heden onbekend bij ons en vinden het vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet aan je wensen voldoet. We zullen naar aanleiding van deze klacht contact met je opnemen om zo samen te kijken wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niks ontvangen, jullie gebeld, bezorger heeft het niet gebracht, men gaat het opnieuw sturen. Baal ik van!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 mei 2024
Bedankt voor je review. We hebben hier inderdaad contact over gehad. Ik hoop dat je bij DHL kunt achterhalen, waarom er in je account staat aangegeven dat je pakket naar een servicepunt gebracht moet worden. Je pakket wordt vandaag opnieuw verstuurd en mag je vandaag of uiterlijk morgen verwachten. Wij wensen je dan veel plezier van het nieuwe dekbedovertrek.
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgkosten

Ik ben niet tevreden over de hoogte van de bezorgkosten.Die zijn met 99 euro wel erg hoog.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
20 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het is ons niet duidelijk waar je niet tevreden over bent. Zou je, je klacht kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice