auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

de meest kritische beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(56)
(24)
(34)
Resetten
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is gedoe als je nooit thuis bent om Montrieurs Transport iet af te spreken... stuur kleine dingen zoals kussen gewoon met DHL/postnl dan kan je het afhalen van een service punt. Voor mij wel een barriere om nog een keer te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je de levering niet als prettig hebt ervaren. Doorgaans worden alleen bedden, matrassen en nachtkastjes door Montrieurs bezorgd. Al het bedtextiel waar kussens onder vallen door DHL.
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 feb 2024
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering bed kaar geleden prima gegaan. We ontdekten veel later dat er een snurkapp bestond. De winkel in Gouda had een apparaatje liggen dat we konden ophalen, kan niet geïnstalleerd worden op dit bed. De afstandsbediening voor het spiraal werkt niet meer als de stroom er af is geweest, heel onhandig!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u niet op de hoogte was van het bestaan van de snurk-app. Omdat het apparaatje via een winkel is geleverd wil ik u vragen om dit bij de betreffende winkel kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijn kussen, maar mis een zakje met vullingsmateriaal erbij. Kost ongeveer €18,00 om het erbij te kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
19 dec 2023
Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stofje gladder verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Wat spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met het geleverde product. Het is altijd mogelijk om de bestelling (gedeeltelijk) te retourneren. Hierover vind u informatie op onze site: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het dekbedovertrek kwam erg gekreukt aan alsof het gewassen was geweest en ergens aan opgehangen om te drogen. Ik had hem direct nodig en daarom heb ik het niet teruggestuurd, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik een tweede hands dekbedovertrek voor € 179,00 heb gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback en spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kwaliteit. U kunt een mail sturen en daar uw klacht kenbaar maken. De mail kunt u sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het goede product leveren !!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Beste meneer Trost, we vinden het erg vervelend dat wij de bestelling in de verkeerde maat hebben geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice onbereikbaar

In mijn account stond dat ik geen bestellingen had gedaan en ik wilde weten wanneer ik de bestelling, die ik dus wel had gedaan, zou ontvangen. Klantenservice reageert nergens op. Niet op chatbericht, niet op mailtjes. Pas toen ik het product had ontvangen kreeg ik een mail waarin zij constateerden dat ik mijn bestelling ontvangen had. Mosterd na de maaltijd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben we door de drukte een wat langere reactie tijd gehad (maximaal 3 dagen). Deze reactietijd is inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent, hiervoor nogmaals onze excuses. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

levering

de levering was snel verzonden door jullie, maar de bezorging is een ramp. pakket is in de hal neer gegooid , waar nog 180 bewoners van ander appartementen langs komen. is het niet mogelijk eventueel voor meer kosten. pakketen boven de 700 euro aangetekend te versturen. of UPS . dat gaat meestal wel goed.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij hebben een klacht ingediend bij DHL hierover. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice