auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.043 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

8 okt 2024
U vraagt mij een naam (ben hem alweer kwijt maar ik meen: Aupingcom.nl of zo) te beoordelen. U vertelt er echter niet bij wat Aupingcom.nl is. Is dat de winkel? Is dat de website? Is dat de organisatie? Is dat het product? Is dat de aflevering? Hoe kan ik dat weten? U heeft waarschijnlijk het enquêteren uitbesteed aan een bureau en heeft zelf nooit gekeken wat er eigenlijk gevraagd wordt. Nou, ik zal u zeggen: de ontvangst in de winkel was uiterst deskundig en correct; volle aandacht, alle gewenste informatie etc. Kon niet beter! Aflevering en installeren: een van de drie motortjes bleek te ontbreken. Het installeren moest dus gestaakt worden. Slordig dus. Moeten ze een keer voor terugkomen. Afspraak daarvoor is nog niet gemaakt, excuses van het bedrijf zelf zijn nog niet gemaakt, en het is al vijf (kalender)dagen geleden. Dus service nul.
9 okt 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je ervaring niet naar verwachting was. Zou je je klacht willen delen via een e-mail naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 sep 2024

Niet met een lege vrachtwagen komen.

Niet met een lege vrachtwagen komen. In de winkel waren ze super behulpzaam. De vrachtwagen was keurig op tijd, ze waren alleen vergeten om ons bed in de vrachtwagen te laden. Dus heel vroeg opgestaan en nu zitten we zonder bed… Heel slordig dat we nu een vraag krijgen hoe Auping het doet terwijl er nog niets geleverd is. Ik snap dat het automatisch gaat, maar in dit geval wordt het alleen maar slechter.
24 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad met de levering van je bestelling. We wensen onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ik heb eerst contact genomen met Auping met de vraag of mijn matras gerecycled kon worden. Dit omdat de matras de kleur van de boxspring heeft en de stof was uit de collectie. Een uiterst onvriendelijke mevrouw gaf op botte wijzen te kennen dat dit niet mogelijk was. Nu hebben we een nieuwe matras met een andere kleur wat jammer is. In de winkel zijn wij overigens keurig geholpen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We vinden het fijn om te vernemen dat je wel een goede ervaring hebt gehad in de winkel en wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Slechte ervaring bij de Auping winkel in Breda

Ik heb niet de juiste/ complete informatie gekregen. Daardoor heb in een dure hoeslaken gekocht die te groot voor mijn Auping matras is. Terug naar de winkel, maar de medewerker heeft gezegd dat niks meer aan het te doen is. Geen verantwoordelijkheid genomen voor de incomplete informatie. Na drie bedden Auping heb ik veel spijt dat ik terug naar de winkel ging.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt met je hoeslaken. Zou je ons meer details willen geven door een e-mail te sturen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
9 okt 2024

Beter bij een verkooppunt van Auping de aankoop doen dan via de webshop.Zeer slechte ervaring gehad.

Leveren wat is besteld. (2x verkeerde matras bezorgd) Order is bijna niet leesbaar die in de mail staat. Klantenservice belt niet terug, wanneer je mail stuurt met terugbelverzoek. Ik zou nooit via de webshop meer iets bestellen. Beter naar de dealer te gaan.
10 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Zou je je klacht kunnen delen door een e-mail te sturen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 sep 2024
Nieuw dubbel matras gekocht met kussens, hoezen ect. Matras ligt heerlijk maar 1 kussen beviel niet, na drie dagen gebruikt met hoes eromheen konden we deze niet omruilen. Blijkbaar gelde de 90 dgn proefslapen alleen voor het matras, jammer hoor.
1 okt 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat één van de kussens niet aan je verwachtingen voldoet. Onze 90 dagen proefslapen regeling geldt inderdaad alleen voor matrassen. Daarnaast zijn op winkelaankopen de CBW-voorwaarden van toepassing. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
JL
Jeanette L.
Westkapelle
30 sep 2024

Levertijd op website klopte voor geen meter

De levertijd die werd vermeld tijdens het plaatsen van mijn bestelling bleek in werkelijkheid 2x zo lang te zijn. Als ik dat vooraf had geweten, had ik bij een concurrent besteld. Die konden binnen een dag leveren.
1 okt 2024
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de levertijd van je bestelling langer is dan je had verwacht. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral omdat je bij een concurrent had kunnen bestellen die sneller kan leveren. We doen ons best om onze levertijden zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, maar soms kunnen onvoorziene omstandigheden ervoor zorgen dat deze veranderen. Als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, laat het ons weten. We staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Goed geadviseerd maar er is een te hoog bed geleverd omdat niet bedacht was dat de bestelde matras hoger was dan de getestte, nu moet ik zelf lagere poten bekostigen, terwijl het m.i. een fout van winkel is.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je liever de lage versie had besteld van het bed. De winkel streeft ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren en dit soort situaties te voorkomen. Neem gerust contact met de betreffende winkel om dit nog verder te bespreken, indien gewenst. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Het duurde weken alvorens ik bericht kreeg over de mogelijke levering en daarna bleek er nog een misverstand over de afspraak voor levering, met als gevolg dat ik nog steeds geen product in huis heb.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is en nemen je opmerkingen serieus. We gaan dit intern bespreken om dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
24 sep 2024
Bed is vrijdag de 20e geleverd. De 21e winkel Spijkenisse gebeld met melding boxspring piept en kraakt, ik moest geluidsopname mailen en dan zou het opgelost worden, nou tot op heden NIKS
26 sep 2024
Bedankt voor je feedback en het spijt ons om te horen dat je nieuwe bed een piepend en krakend geluid maakt. Dit is zeker niet de service die we willen leveren. We begrijpen hoe vervelend dit moet zijn en willen het graag zo snel mogelijk oplossen. Zou je nogmaals contact op willen nemen met de betreffende Auping dealer of met onze klantenservice? Zo kunnen we er voor zorgen dat dit direct kan worden opgepakt. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Hoeslaken (dekbedovertrek) zou niet meer leverbaar zijn. Thuisgekomen via internet het hoeslaken (dekbed overtrek) besteld en 4 dagen later geleverd gekregen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Het kan voorkomen dat winkels niet dezelfde voorraden hebben als de webshop. Hierdoor is het mogelijk dat een dekbedovertrek dat in de winkel niet meer beschikbaar is, online nog wel te bestellen is. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 okt 2024
Wij wisten niet dat onze bestelling nog gemaakt moest worden, was 24 september klaar. Zou pas 16 oktober worden geleverd wat gelukkig 7 oktober werd.
9 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Ben er niet van gediend om gespamd te worden met mails, ondanks zelfs uitschrijving.
Antwoord van auping.com/nl
Sorry te horen dat je last hebt van ongewenste e-mails, ondanks je uitschrijving. We nemen dit serieus en willen het graag oplossen. Neem alsjeblieft contact met ons op via klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 sep 2024
Klantvriendelijkheid verhogen ,kennis van zaken verbeteren in de auping shop
1 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je bezoek aan de Auping Store niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Zou je, je klacht kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl
6 okt 2024
Afspraak van week van levering is niet nagekomen.
8 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je problemen ondervindt met de levering. We adviseren je om contact op te nemen met de winkel waar je de aankoop hebt gedaan. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 okt 2024
Veel te lange wachttijd na bestelling
2 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je klachten hebt ervaren over de levertijd. We doen ons uiterste best om deze zo kort mogelijk te houden en hier duidelijk over te communiceren. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We hopen dat je ondanks alles veel plezier hebt van je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
BH
Bartje H.
Broek in Waterland

Helaas bevalt ook deze matras niet. ondanks dat het een Medium is krijg ik er toch rugpijn van

Helaas bevalt ook deze matras niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het matras niet bevalt. Zou je contact kunnen opnemen met ons door te mailen naar klantenservice@auping.nl? Zo kunnen we hopelijk samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 sep 2024
1 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je klachten hebt over je product. Zou je alsjeblieft meer details over je klacht kunnen delen via klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice