auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 1.445Goed

4,41

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor auping.com/nl

651 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1.445 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

de meest kritische beoordeling

2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren 
Relevantie
(43)
(14)
(28)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kussen zelf mooie kwaliteit maar erg dun

Ik vond het vinden van de kussens omslachtig gaan op de website. De omschrijving van de kussens was wel goed en duidelijk bij het vinden. Maar eerlijk de kwaliteit van het kussen bij een prijs als deze is niet goed. Het is een duur donskussen wat wij direct moesten bijvullen en dan nog is het maar een dun ding (klinkt wat respectloos, maar kan het niet anders benoemen) wij hebben ook de eerdere donskussen van Auping en die waren qua vulling veel beter. Een vulling kost al gauw 40 euro dus zo werd het wel een heel duur kussen
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar....

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar de communicatie! Jammer dat deze zo onder de maat is. M.i. is er met weinig extra middelen een veel betere communicatie mogelijk!
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
RM
Rob M.
Voorschoten
6 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Aankoop niet voor volle pond verzekerd: ernstig minpunt.

Het was vervelend om te zien dat de aankoop maar tot 100 Euro en niet voor het volle pond was verzekerd m.b.t. aankomst. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak, en voor mij een reden om gereserveerd te staan t.o.v. aankopen via deze webshop.
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor de bestelling! Alle aankopen via de Auping webshop hebben altijd volledige garantie. Zie de Auping garantievoorwaarden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De aanvullende garantie tegen betaling is niet van Auping maar van Trustedshop.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betere communicatie bij vertraging van bestelling. Zelf meerdere malen moeten bellen en twee keer een ander verhaal, maar bestelling daarna vlot ontvangen. Netjes te woord gestaan en excuses gekregen, dus naar tevredenheid afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We vinden het nog steeds erg vervelend dat door een systeemfout jouw bestelling niet goed was verwerkt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Van bestelling tot levering gemiddeld, communicatie/ informatie slecht Ter info 6 weken besteltijd tot op laatste week van levering pas informatie op account, levering was top
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We waarderen dit enorm en kan ons enkel helpen om het aankoopproces te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoeslaken (antraciet) was door zon/licht verkleurd. Waarschijnlijk te lang gelegen (in een niet donkere ruimte) Verkleuring verdwijnt ook niet bij het wassen.
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. Graag ontvangen wij het product retour voor een verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkoopster was 👍 afwachten hoe de matras is Lange levertijd is minder prettig
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd door het succes van de aktie duurt de aflevering helaas langer als we willen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling zodra deze geleverd is. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde meer dan een week voordat ik het geld retour had
2 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog eenvoudiger maken om de de categorie te vinden
Antwoord van auping.com/nl
8 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kussen veert nogal en is minder breed
Antwoord van auping.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoofdkussen niet helemaal naar wens is. Wij denken dan ook graag met je mee wat voor jou de beste oplossing is. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen? Op werkdagen zijn we tussen 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0570-681820 of je kunt een mail sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Mocht je nog feedback hebben omtrent je bestelling vernemen wij dat graag. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bedden zijn heel erg goed, e-commerce strategie is matig. Ik ontvang liever niet 3-4 herinneringen voor allerlei enquêtes om mijn mening te delen bij aankoop van een hoeslaken.
Antwoord van auping.com/nl
8 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
KC
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lange levertijd. Na 1 maand is de order nog altijd onvolledig uitgeleverd doordat ik alles graag in 1 zending wilde ontvangen. Er is steeds een ander product manco.
Antwoord van auping.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Volgens site , vandaag voor15.00uur besteld morgen inhuur. Nu na twee weken nog niet alles binnen,. En dat inmijn molton, niet onbelangrijk bijeen nieuw bed !
Antwoord van auping.com/nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat we niet alle producten genoeg op voorraad hadden waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze week zal de matrasmolton naar verwachting weer op voorraad zijn waarna wij de bestelling direct verzendklaar zullen maken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel besteld maar nooit geleverd!

Artikel besteld maar nooit geleverd. Wordt gemeld dat het aan DHL ligt, maar die zijn nooit aan de deur geweest. Wel mijn geld terug gekregen.
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL niet langs is geweest. Wij hebben direct de klacht kenbaar gemaakt bij DHL. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
RJ
Rita J.
Ridderkerk
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

hoeslaken is te krap voor hetgeen ze wordt verkocht heb een auping bed 200 x 200 laken is voor 180/200

website werkte niet mee eerste keer gebeld uw klantenservice weet geen antwoord en zegt belt u maar naar winkel??? 2e maar gemaild
Antwoord van auping.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoeslaken niet goed passend is met jouw matras. Graag ontvangen wij het product retour voor verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice