auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Bestelling gedaan; beschadigd ontvangen. Geretourneerd. Nogmaals hetzelfde besteld (dekbedovertrek). WEER beschadigd ontvangen. Schande!!!!!
8 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je tot twee keer toe problemen hebt ervaren met je bestelling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
2 nov 2023

Te kleine kussenslopen.

Wij hebben Auping hoofdkussens die een stuk kleiner zijn dan reguliere kussens. Auping verkoopt ook ( dure) bijpassende kleine kussenslopen. Hier vier van besteld maar het bleek dat de kussens er niet inpassen. Echt zonde van het geld.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u heeft gekozen voor de maat 40 x 60 cm kussenslopen, wij hebben ook de variant 60 x 70 cm kussenslopen in de collectie. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
31 okt 2023
3 weken geduurd voordat ik het hoeslaken binnen had.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat de levering van jouw bestelling vertraging had opgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het hoeslaken naar wens is en wensen je hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
29 okt 2023
Ik vond de dekbed hoes veel dunner dan ik normaal gewend ben.van auping. Niet gewend van Auping! Maar helaas
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. Het is mogelijk om het dekbedovertrek te retourneren en de betaling retour te ontvangen. Via onderstaande link kun je nalezen hoe het dekbedovertrek geretourneerd kan worden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
21 okt 2023
Helaas werd er maar één matras geleverd i.p.v. twee.
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat er maar 1 matras is geleverd in plaats van 2. Wij doen ons uiterste best om het 2de matras zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
20 okt 2023
Geen interesse om probleem op te lossen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
20 okt 2023

Niet duurzaam

Bezorgtermijn op website klopte niet. Daarnaast is 1 setje kussenslopen in een veel te grote doos bezorgen totaal niet duurzaam. Dit had een brievenbuspakket moeten zijn. In combinatie met verkeerde levertermijn is dit niet prettig voor zowel bezorger als ontvanger.

Too little, too late

Het matras is te kort en de klantenservice schiet meteen in de verdediging zonder zich te verontschuldigen. Ik had een beter product en betere service verwacht van Auping.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen, onze excuses voor het ongemak. We nemen hierover contact met je op per mail. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 okt 2023
Matras gekocht een kleine week voor de 15% actie. Tijdens koop kon er echt geen korting gegeven worden. Vervolgens was er ook geen tegemoetkoming mogelijk toen de actie was begonnen. Spijtig.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
16 okt 2023

Matras is 3 cm dunner dan wordt aangegeven.

Mijn matras wordt verkocht als 18 cm dik, maar ik meet slechts 15 cm dikte.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 okt 2023

Bestellen....betalen....en vervolgens…

Bestellen....betalen....en vervolgens hoor je weken niets!
16 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 okt 2023

Extra kussenslopen los kopen bij beddengoed

Bij Auping verkopen ze speciale kussens maar het is bij bestelling van beddengoed enkel mogelijk deze maat kussenslopen los extra te bestellen en dan betaal je 50 euro extra.
12 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen deze feedback doorsturen naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
GG
G G.
Heeze
11 okt 2023

Verbeterpunt

Zorgen dat de terugbetaling bij het retourneren sneller plaatsvindt
12 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen dit verbeterpunt meenemen in het retourproces, Met vriendelijke groet, Klantenservice Auping
DV
Danique v.
Zuid-Holland
5 okt 2023

Lange bezorgtijd

Bezorgtijd van meer dan 10 dagen. Dekbedovertrek is niet zo zacht als gewend van Auping. Kleur en patroon zijn wel prachtig.
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de vertraagde levering maar i.v.m. drukte hebbben we een vertraging in de levering gehad. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 sep 2023
Slechte levering
3 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bestelling. Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice omtrent de levering maar wanneer wij nog wat kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 sep 2023

Bed zeer goed - bezorging matig

Bed zeer goed, maar niet alles was in een klap afgeleverd. Wij bestelde 1 matras en kreeg 2 en de zij tafels kwamen er ook niet. Auping heeft goed gereageerd en hopelijk wordt het snel opgelost. Dus customer service deed het goed.
28 sep 2023
Bedankt voor je reactie. Onze excuses dat de verkeerde matrassen zijn geleverd en het bed zonder de bedtafeltjes. Ik wil je vragen om een mail met deze klachten naar de klantenservice te sturen. We zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen zodat je snel heerlijk op de goede matrassen kunt slapen in het bed met de bedtafeltjes. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
27 sep 2023
Auping test gedaan . Gewicht lengte etc . Advies Auping - firm matras Na een week niet aan gewend is gewoon te hatd voor mij . Mevrouw van der Pijl
28 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het is mogelijk om binnen 90 dagen na levering gebruik te maken van een omruilservice. Dit betekent dat binnen 90 dagen, eenmali en kosteloos, het matras geruild mag worden voor een andere hardheid. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
25 sep 2023
De bestelling kwam veel later (3 weken) binnen. De buurman heeft de bestelling aangenomen, omdat we op vakantie zijn. Nog niet uitgeprobeerd.
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. Ondanks het ongemak wensen wensen we je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 sep 2023
Het duurde meer dan een week voordat ik het geld retour had
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses dat je de terugbetaling wat langer duurde. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 sep 2023

Kussen zelf mooie kwaliteit maar erg dun

Ik vond het vinden van de kussens omslachtig gaan op de website. De omschrijving van de kussens was wel goed en duidelijk bij het vinden. Maar eerlijk de kwaliteit van het kussen bij een prijs als deze is niet goed. Het is een duur donskussen wat wij direct moesten bijvullen en dan nog is het maar een dun ding (klinkt wat respectloos, maar kan het niet anders benoemen) wij hebben ook de eerdere donskussen van Auping en die waren qua vulling veel beter. Een vulling kost al gauw 40 euro dus zo werd het wel een heel duur kussen
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat je niet tevreden bent met het geleverde hoofdkussen. Het is altijd mogelijk om het hoofdkussen binnen 30 dagen kosteloos te retourneren waarna het aankoopbedrag volledig zal worden gecrediteerd. Meer informatie kun je vinden op onze websitte: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Auping Klantenservice