auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

27 aug 2023
Geen gelegenheid om te ruilen in de winkel.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21 aug 2023

Afhandeling na terugsturen verliep traag.

Het product was prima, maar voldeed vanwege de kleur niet aan onze verwachtingen. Na het terugsturen verliep het proces heel traag en het duurde uiteinde drie weken voordat wij ons geld weer hadden ontvangen. Geen aanbeveling om weer een product bij Auping te bestellen.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
JV
Jaap v.
Valkenburg ZH
17 aug 2023

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel niet meer beschikbaar

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel producten niet meer beschikbaar.Het is meer een uitverkoop van restanten, ergo minder aantrekkelijk dan het lijkt.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De actie is een groter succes gebleken, dan we hadden verwacht. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk weer nieuwe voorraad te voorzien. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug 2023
Bij retourzending bleef het geld lang onderweg. 2 augustus ingeleverd en pas 16 augustus geld. Dat is twee weken! DHL!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
CH
CAG H.
WASSENAAR
15 aug 2023
Website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Echter foto zijn prachtig maar de kleur van de dekbedhoezen klopt niet met werkelijkheid, evenmin de omschrijving van de kleur. Dus weer retour zenden en wachten op terugbetaling, helaas.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern oppakken, dank voor het doorgeven hiervan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug 2023
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
12 aug 2023

Terugstorting

Als de bestelling niet goed is, in dit geval verkeerd gestikt. Dan is het prettig dat de klant zo snel mogelijk zijn geld terug krijgt gestort. Tot op de dag van vandaag hebben wij ons geld nog niet terug gestort gekregen.
8 aug 2023

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 aug 2023
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
2 aug 2023

Jammer van die korting

geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 aug 2023

20% korting net na bestellen

De week na de bestelling was er 20% korting. Ik had contact opgenomen of ik hier ook gebruik van kon maken en het verschil gerestitueerd kon worden. Daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan. De oplossing was terugsturen en opnieuw bestellen. Niet milieu en klant vriendelijk. Pas na een 2de keer aandringen kwam Auping tegemoet. Vandaar 3 ipv 1 ster.
1 aug 2023
Bestellen was een eitje. Ruim aanbod en hoge kwaliteit producten. Levering was snel en netjes. Terugsturen is ook simpel, maar de verwerking daarvan laat intens lang op zich wachten helaas.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 jul 2023
Niet blijven mailen om een mening te krijgen
20 jul 2023
Bedankt voor je feedback. Ik zal je verzoek doorzetten.
De beschrijving van het product had ik beter verwacht. Verder duurt de confirmatie/ communicatie omtrent retourzending lang.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Op die manier kunnen wij onze services en communicatie verbeteren, dank daarvoor.
5 jul 2023
We zitten nog te wachten op de juiste poten met wielen.
7 jul 2023
Het klopt dat de levering inderdaad op zich laat wachten. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen zodra de poten met wielen gereed zijn voor levering. Excuses voor het ongemak.
4 jul 2023
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 jun 2023
De service vind ik uitstekend, snel en deskundig geholpen. De kwaliteit liet voor mij te wensen over.
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachtingen voldeed. Ondanks dat, vinden we het fijn om te vernemen dat je de service van ons retourbeleid kan waarderen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ben er nog niet over uit
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling Mocht je toch niet geheel tevreden zijn dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mei 2023
Het kussen was er snel en netjes verpakt. Ook vond ik de optie om het oude kussen te laten recyclen zeer attent.
26 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van het kussen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
22 mei 2023
Het bestellen gaat vlot maar van de auping dekbedovertrekken valt de prijs/kwaliteit verhouding me tegen. Ik heb een paar auping dekbedovertrekken maar ze vertonen snel slijtageplekken.
23 mei 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat je klachten ondervindt van je nieuwe Auping product. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten. Wij willen je vragen om een mail naar de Auping klantenservice te sturen betreffende de klacht zodat deze in behandeling kan worden genomen. Je kunt de mail sturen naar klantenservice@auping.nl.