auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.094 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

23 jun 2023
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
JP
Joke P.
Harmelen
21 jun 2023
22 jun 2023
21 jun 2023
9 jun 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je Aupinn producten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 mei 2023
17 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 mei 2023
RD
Rene D.
Tienray
8 mei 2023
De kwaliteit van de auping hoofdkussen cloud 12cm verbeteren. Dit is het 3e nieuwe hoofdkussen al in 3 jaar tijd. Het kussen begint elke keer rond de 1,5 door te liggen. En aangezien het geen goedkope kussens zijn verwacht je wel kwaliteit en levensduur voor dit bedrag en merk. Ik merk dat ik het voor mijn nek problemen een heel fijn kussen vind vandaar dat ik het elke keer opnieuw aanschaf. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen. En daarbij was het kussen niet juist in de verpakking en ben op aanraden van de klanten service een kussen gaan kopen in de auping store in venlo.
10 mei 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback en zullen deze dan ook delen met de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug 2023

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
17 sep 2023
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
26 nov 2023
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
14 nov 2023

Geen transparantie vanuit bedrijf

In augustus het bed besteld. Levertijd was 6 weken. 8 weken gewacht totdat het bed klaar is en drie weken gewacht totdat het bed geleverd kan worden door een extern bedrijf. Er wordt door de klantenservice geen oplossing geboden, ze horen het alleen aan. Het zijn geen goedkope bedden, dus dan lijkt me dat de service ook goed is. Maar dat is helaas niet.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de geleverde service niet aan de verwachting heeft voldaan. De levertijd die wij op voorhand afgeven is onder voorbehoud. We vinden het nogmaals enorm spijtig dat de productie langer heeft geduurd dan wij in eerste instantie hebben aangegeven. Voor de levering heeft onze partner Montrieurs daarna meerdere opties aangedragen. Het matras had eerder uitgeleverd kunnen worden indien deze voorgestelde data ook geschikt waren. Ondanks dat de levering van de bestelling langer duurde dan de verwachting was wensen we je nog veel slaapplezier toe van het nieuwe bed en het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ik had besteld ten tijde van de korting vanwege de verjaardag Auping oa ook vanwege de korting. Er is toen iets misgegaan waardoor ik korting misliep. En eigenlijk wilde ik 2 of 3 matrassen bestellen. Vervolgens is tijdens de bestelperiode black friday aanbieding. Ook die liep ik mis aangezien al besteld. Dat voelt toch beetje dat ik gedupeerd ben.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je tijdens het plaatsen van de bestelling korting bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. Zou je meer informatie kunnen toesturen omtrent je bestelling naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantservice.
16 sep 2023
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 aug 2023
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21 aug 2023

Afhandeling na terugsturen verliep traag.

Het product was prima, maar voldeed vanwege de kleur niet aan onze verwachtingen. Na het terugsturen verliep het proces heel traag en het duurde uiteinde drie weken voordat wij ons geld weer hadden ontvangen. Geen aanbeveling om weer een product bij Auping te bestellen.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
18 nov 2023
Om 3 redenen deze matige beoordeling: Bij een beoordeling gaat het niet om de shopervaring, maar om het product. Cloud kussen was te hoog, te hard en retourbetaling duurde lang. Voorwaarden retour niet eenduidig: verschil tussen website en formulier bij product.
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de terugbetaling verwerkt te hebben. Onze oprechte excuses dat dit bij u een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 nov 2023

Te kleine kussenslopen.

Wij hebben Auping hoofdkussens die een stuk kleiner zijn dan reguliere kussens. Auping verkoopt ook ( dure) bijpassende kleine kussenslopen. Hier vier van besteld maar het bleek dat de kussens er niet inpassen. Echt zonde van het geld.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u heeft gekozen voor de maat 40 x 60 cm kussenslopen, wij hebben ook de variant 60 x 70 cm kussenslopen in de collectie. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice