auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

: 752GoedGecertificeerd

auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

Details over auping.com/nl

auping.com/nl - Beschrijving

In de webshop van Auping kunt u terecht voor de aanschaf van bedden, boxsprings, matrassen, bedbodems en toppers in verschillende lengtes, breedtes en hardheden afhankelijk van wat goed bij je past en wat je fijn vindt. Daarnaast vind je ook een compleet assortiment van bedtextiel, bestaande uit kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens en moltons. Met de configurator stel je zelf je eigen bed of boxspring volledig naar eigen wens samen.
Koninklijke Auping B.V.
Maagdenburgstraat 26
7421ZC Deventer
Bart van Bommel

Beoordelingen voor auping.com/nl

240 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er veel plezier mee.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er veel plezier mee.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er veel plezier van.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er veel plezier van.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Nooit meer Dit is de enige webshop waar ik het liever zelf in de winkel ga halen. Kan geen foto meezenden want ik heb het artikel nooit ontvangen..
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Graag komen wij direct met jou in gesprek hierover. Je mag van ons een berichtje verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Op voorraad hebben wat jullie aanbieden en niet incasseren en achteraf storneren.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Marjo, bedankt voor jouw feedback! Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben per mail met jou contact opgenomen hierover.
Een update sturen over de status van de opdracht (nog niets vernomen).
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij hebben jou een mail gestuurd met meer informatie over de planning. Wij wensen jou alvast veel plezier van het matras toe straks.
verleden jaar betaald sindsdien niets meer gehoord of gezien
Antwoord van auping.com/nl
Wat leuk dat je bij ons een topper hebt besteld! Deze zal vanaf morgen gereed staan in onze fabriek. Je mag dan ook een telefoontje verwachten morgen van onze partner Montrieurs voor de afleverafspraak. Wij wensen jou straks hier veel plezier mee!
Antwoord van auping.com/nl
Beste Renee, bedankt voor de ontzettend leuke beoordeling! Wij zijn blij te horen dat je jouw top matras hebt gevonden. Graag delen wij dan ook deze beoordeling met Auping Store Zoetermeer. Wij wensen jou nog heel veel plezier met het matras en hoofdkussen toe.
Service is erg goed. Lichte beschadigde hoeslaken is verzonden naar een verkeerd adres en daardoor zoekgeraakt. Gelukkig is Auping actief bezig om de hoeslaken terug te krijgen en zo krijg ik mijn geld terug. Wij hebben ook een bed en twee matrassen gekocht en een van matrassen is helaas niet naar mijn wens ( een beetje te hard) en dus omgeruild tegen een zachtere matras. Ik slaap nu prettig.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat de service naar wens is. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de levering vanuit DHL.
Online besteld en geheel vooraf betaald Goed op de hoogte gebleven Alles conform afspraak Mail en sms en belletje we zijn er nu over 10 min Heel netjes en vakkundig Aupings geinstalleerd, eketrich voorgedaan Ok, alleen voor accoord tekenen, en weg Wij dik tevreden, wat zullen we slapen en weer op rechte spiraal tot rust komen Als we morgen maar weer wakker worden, m vr gr fam uit Lisse
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie hier nog vele jaren plezier mee.
I am very satisfied with the service, attention received at Auping store at Westfield during my two visits there. The lead time was two times shorter then expected. Delivery service was the best received so far because of clear communication, short delivery window (one hour window), delivery to the room, professionalism of the delivery company employees. Thank you for the service
Antwoord van auping.com/nl
Dear Anna, thank you so much for your review! We are very happy to hear that you are satisfied with our services. We wish you all the best with the Vivo mattress.
Ik wil graag beoordelen maar dat gaat helaas niet want het is geleverd! Wij hebben de topper voor onze vakantie besteld omdat de levertijd 4 tot 6 weken was! Onze verbazing was groot dat wij al snel bericht hadden van Montriers dat de topper geleverd kon worden!! Komen weekend komen wij thuis en 20 augustus wordt de topper geleverd daarna kan ik beoordelen.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Relinde, bedankt voor jouw berichtje! Wij wensen jou alvast veel plezier straks met de nieuwe topper!
I am very impressed with the quality of the sheets I bought. They feel really great on touch and seem quite durable. The delivery was also quite fast. I'm hoping the quality remains over the years. Otherwise, the price wouldn't be justifiable but that I have to see that with time.
Antwoord van auping.com/nl
Thank you so much! We wish you the best with the new Auping sheets.
Wij zijn uiterst tevreden over de aanschaf van ons prachtige Auping bed model Noa en over de bezorging en het installeren. Vriendelijke bezorgers/monteurs van Montrieurs. Ook zeer tevreden over de service van Auping!
Antwoord van auping.com/nl
Wat fijn om te horen! Hopelijk mogen jullie nog lang genieten van jullie nieuwe Noa bed!
Snelle levering, erg fijne producten en een goede service! Telefonisch krijg je geen bandje, maar meteen een medewerker. Ik had een product met een foutje in de kussensloop, en dit werd snel en prettig afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe Auping producten!
Wij hebben Auping Cloud hoofdkussen gekocht. Ze voelen zacht aan maar bieden wel verrassend goede ondersteuning. Wij zijn er heel tevreden over. Goed product en vriendelijke klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat leuk om te horen! Wij wensen jou veel plezier met het hoofdkussen toe.