auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.098 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

9 jul 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je alvast prettige nachten op je nieuwe boxspring toe.
8 jul 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je alvast prettige nachten op je nieuwe matras toe.
8 jul 2023
6 jul 2023
7 jul 2023
Bedankt voor je review.
6 jul 2023
7 jul 2023
Bedankt voor je review.
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 jun 2023
22 jun 2023
21 jun 2023
11 jun 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 jun 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je Aupinn producten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 mei 2023
17 mei 2023
14 mei 2023
15 mei 2023
8 mei 2023
10 mei 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
7 mei 2023
8 mei 2023
1 mei 2023
2 mei 2023
29 apr 2023
1 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
26 nov 2023
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!