motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.809 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2016
motorcorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

Ik heb op 22 nov iets besteld met een levertijd van 2-5 dagen, daarna 3-7 dagen. Afgelopen 24 nov was ik toevallig vlakbij en heb ik gebeld; het zou wrslk 29 nov binnen zijn. Ik heb nog steeds geen bericht dat het product binnen is. Dat is 10 dagen / 8 werkdagen. Kortom de verwachte levertijd correct doorgeven geeft duidelijkheid, en schept geen valse verwachtingen. Ik heb er geen haast mee, maar het moet wel ongeveer kloppen.

Beoordelingen voor motorcorner.nl

snelle service motorcorner, slechte service TomTom
Snelle en correcte service
14 sep 2023

Navigatie

Het verzendadres van het dpdpunt werkte niet. Ze nemen netjes contact op met je om een goed alternatief te regelen. Alleen er wordt geadverteerd met vandaag besteld voor 17:00 verzonden, dat geld alleen als de winkel ook daadwerkelijk open is. Ik had op maandag besteld rond 14:00. En mijn bestelling werd pas op woensdag verzonden, want de winkel/webshop is dicht op maandag. Wel netjes dan op donderdag geleverd. Maar een beetje misleidend is het wel
22 jul 2023
de ervaring begon uitstekend toen opviel dat de combinatie van bestelde spullen niet ging werken. en hiervoor contact werd opgenomen en dit in orde gemaakt kon worden met een simpele tikkie en het pakket vervolgens zonder vertraging geleverd kon worden. het is dan alleen jammer dat er met een pakketservice samengewerkt wordt die het pakket met een waarde van ongeveer €1000 zo voor de deur dumpt. zonder hier toestemming voor gegeven te hebben.
18 nov 2023

Tevreden maar verrast

Overzichtelijke onderdelenlijst, duidelijk instructies en snelle levering. Heel fijn. Het enige wat ik erg jammer vind, is dat ik een paar dagen na mijn bestelling op de site mijn bestelde onderdeel zie voor nog eens meer dan €25 goedkoper. Dat is natuurlijk leuk voor andere geïnteresseerden maar voor mij zuur. Dit had MC al kunnen weten... Misschien dat ze mij bij een volgende bestelling in gedachten kunnen nemen.

Goeie (stunt)prijs….

Goeie (stunt)prijs van MotorCorner was de hoofdreden om het te kopen. MotorCorner heeft redelijk snel uitgeleverd maar DPD heeft er een zooitje van gemaakt, 3 dagen vertraging omdat het gekozen DPD-Servicepunt (afhaal locatie) in een winkel bij mij in de buurt GEEN afhaalpunt meer blijkt te zijn!! Ondanks meerdere verzoeken van de winkeleigenaar aan het adres van DPD om het aan te passen. Daarom 1 ster minder
23 jun 2023

Helder en duidelijker communiceren

Artikel op voorraad bij bestellen en in het overzicht via de mail stond het op Wachten op onderdelen 1 a 2 dagen! Terugkoppeling krijgen waarom langere levertijd en klanten er niet zelf achteraan laten bellen.
3 jun 2023
Zeg wat je doet en doe wat je zegt. Hieraan is voldaan. Product geleverd volgens afspraak. Vervoerder deed er een dag langer over dan verwacht, maar dat is aan de vervoerder. Was gewoon te volgen. Prima.
20 mei 2023
Prima geregeld alleen dit kan goedkoper aangeleverd worden via een postpakket je. Mijn bestelling betref een batterij voor mijn Senna communicatie
28 sep 2023
Materiaal en verpakking ok. De leveringstijd van het product, zogezegd tussen 2 en 5 werkdagen, klopt niet. Toch tevreden.
2 okt 2023
Zeer tevreden over de afhandeling, enige opmerking is dat het pakket zelf beschadigd was....de inhoud gelukkig niet.
3 okt 2023

Prima webshop

Iets later verzonden dan op de site stond aangegeven. Verder was het net verpakt en makkelijk te bestellen.
snelle bezorging, maar 1 item zat niet in de doos, dat gemeld en het werd diezelfde dag nagestuurd, prima!
16 jun 2023
Als is top verlopen zo als stukken levering en bij retour van een verkeerd stuk ook zo als afgesproken
23 sep 2023
Snelle afhandeling van mijn bestelling en duidelijke communicatie over afhandeling en verzending.
Nette service en komen afspraken na. Zeker als ik wat nodig heb volgende keer eerst daar kijken
4 jun 2023
Wat ik besteld had hadden ze niet op voorraad. Over gebeld en netjes mijn geld snel terug gehad.
21 mei 2023
Goed geholpen aan de telefoon , en mijn pakket binnen de aangegeven tijd binnen gekregen 👍🏻😃