motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.615 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2016
motorcorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

15 mei 2023
Volgens de openingstijden van de website zou de zaak open zijn, deze was echter gesloten. Daar ik extra naar Venlo gereden was om de bestelling op te halen heb ik gevraagd of ze de bestelling gratis naar mijn huisadres konden sturen. Hier kreeg ik eerst een mail met allerhande smoezen, de openingstijden zouden op de website juist vermeld geweest zijn. Dit was echter niet het geval! Gelukkig heb ik toen ik voor een dichte deur stond op de website gekeken, en daar een screenshot van gemaakt. Een ding werd echter duidelijk, na de verkoop is de service NUL!!! Ik kon het ophalen, of alsnog voor de verzendkosten betalen. Blijkbaar kun je het na de verkoop als klant verder uitzoeken. Men schrijft SERVICE zeker NIET met hoofdletters!!
PN

Beoordelingen voor motorcorner.nl

PV

Prima webshop

Diverse spullen voor mijn KTM besteld. Kriega us-10, een aparte liner en een luchtfilter. Snel geleverd. Kon ik de items direct gebruiken tijdens het ‘get off the road event’ in Noord-Limburg. Super
Vindt jullie service wel goed kan voor de rest. Geen beoordeling geven omdat ik nog niks ontvangen heb van dpd ligt volgens tracking code nog steeds in hun depot Mvg Ger
Ik heb jullie site van onze zoon doorgekregen , en zijn verjaardagskado besteld. Snelle levering hopelijk past het scherm op zijn motor , en is hij er blij mee
BV
Berrie V.
Berghem

Beeline moto

Beeline Moto besteld. Kreeg er gratis een opbergtasje bij. Snel geleverd. Heb ook een kado-bon kunnen inwisselen. Top!
JJ
Jack J.
Nieuwegein
3 mrt 2024
Makkelijk bestellen, laagste prijs, levering keurig op tijd. Artikel doet wat het doen moet. Meer kan ik niet wensen.
Kreeg een product geleverd met helaas een fabrieks foutje maar ze hebben dit snel voor mij opgelost goede service!!!
HH
Opzetruitje besteld. Was achteraf niet nodig. Retour gezonden en binnen twee dagen werd het bedrag teruggestort.
9 mrt 2024
Supersnelle levering van bestelde product, en ik had geluk want het product was nergens anders meer verkrijgbaar.
10 mrt 2024
Goed verpakt en snel aangekomen van de carbtune pro en goede communicatie van de leveringstermijn . 👍
10 mrt 2024
Snel gevonden wat ik wilde, voldoende keus en een goede prijs. De zending /levering was super snel.
PG
Peter G.
Delden
Niks beter doen, houden zo! Scherpe prijs, snelle levering, geen verbeterpunten!

Echt álles voor jouw motor hier.

-Marktconforme prijzen (vaak net wat goedkoper) -Enorm aanbod -Service
Snelle levering, En als je vragen hebt word je snel geholpen.

Spiegels LSL

Spiegels waren precies zoals beschreven en vrij snel geleverd
Snel geleverd. Goed verpakt. Voldoet aan de verwachtingen
Topzaak, snelle levering en een superfijne klantenservice
Vriendelijke service en ze denken met je mee, erg fijn!
Snelle omruiling in Venlo was mogelijk zonder gedoe.
Bestelling prima te volgen en netjes geleverd.
Gewoon top dat je contact kan opnemen super