motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

845 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.949 beoordelingen in totaal

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

Ik heb een 3 sterren gegeven. De bestelling was snel geplaatst en werd de zelfde dag nog verzonden. Echter DPD schoot niet op, donderdag verzonden en dinsdag nog niet binnen (of een status update) ben ik in contact getreden met MC. Er werd snel gereageerd en ik moest geduld hebben omdat DPD erg veel vertraging kon hebben. Na wat mail contact met MC zijn zij in contact getreden met DPD en had ik het pakket de volgende dag in bezig. Dus snelle reactie van MC zelf, maar voor iets wat de volgende dag in huis had kunnen zijn en je hoort dat je geduld moet hebben vind ik het erg jammer. Daarom 3 sterren..
RJ
ralph j.
hoogland

Beoordelingen voor motorcorner.nl

Paar onderdelen besteld en de eerste waren keurig optijd binnen , andere onderdeel niet voorradig en zou 2 weken later komen precies wanneer in op vakantie zou zijn , één telefoontje naar Venlo en ze zouden de verzending uitstellen totdat ik weer thuis zou zijn . Top service !
24 mei 2024
Super goed geholpen via de mail. Origineel Aprilia onderdeel/kap (2006 Tuono) wat eigenlijk nergens meer nieuw te verkrijgen is, was hier wel verkrijgbaar. Goede foto’s ontvangen en ook de prijs viel me mee!
4 jun 2024
Verkeerde optimale ontvangen (door leverancier) maar na wat mailen de juiste ontvangen met bijbetaling. Retour ticket ontvangen en de verkeerd opgestuurd gekregen optimale kosteloos retour kunnen zenden.
Bestelde beschermdop voor TOMTOM aansluiting. Makkelijk op website te vinden. Bestelling ging erg makkelijk en werd de dag erop al afgeleverd. Zier er keurig uit.

GIVI valbeugels

Valbeugels van GIVI voor mijn Vstrom 1000 gekocht . Kon ze nergens goedkoper vinden . Gewoon op voorraad . Volgende dag opgehaald in Venlo . Perfect geregeld
30 mei 2024
Bekende merken voor een lage prijs, alles klopte vanaf het bestellen tot aan de levering thuis. De best ingepakte levering die ik ooit heb ontvangen.
1 jun 2024
Goede communicatie . Een onderdeel was niet meer verkrijgbaar . Werd direct gecommuniceerd en geld werd direct terug overgeschreven . Prima service .
5 jun 2024
Ging iets verkeerd met de levering maar de klantenservice reageerde vlot en vriendelijk. De dag erop het product product ontvangen. Ik ben tevreden!
goede hulp en goed contact als er iets verlaat is of nog in bestelling staat zal hier zeker weer bestellen als ik wat nodig zou hebben
Snelle verzending en duidelijke status vermelding per email. Motor Corner verleent een goede en betrouwbare service :-)
Netjes verpakt, in goede staat geleverd. In het weekend besteld, kwam niet gelijk de volgende dag.
Ben er vaste klant en wordt er altijd goed geholpen.Geen slechte ervaringen m motorcorner.
Some products are offered at lower prices than on other sites. Fast delivery in Belgium.
8 jun 2024

Prima service

Duidelijke website, vlotte verzending en artikelen netjes verpakt ontvangen. Ga zo door.
28 mei 2024

Perfecte service en nette prijzen!

Perfect! Goede prijzen, vriendelijke service, en razendsnel+goed verpakt verzonden!
5 jun 2024
Snel en helder kunnen bestellen en correct afgeleverd onderhoudsmateriaal Bmw K75
31 mei 2024

Accu

Ingang wa 's even zoeken bestellen ging verder goed. Informatie was ook duidelijk
30 mei 2024

Scherp in de prijs en ook belde z

Scherp in de prijs en er werd netjes na gebeld of dat de bestelling klopt.
5 jun 2024
Fijn om te weten dat de produkten snel geleverd worden! Topservice
Bestelling snel in huis, veilig verpakt en precies zoals verwacht.