motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

825 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.033 beoordelingen in totaal

14 sep 2023
Het verzendadres van het dpdpunt werkte niet. Ze nemen netjes contact op met je om een goed alternatief te regelen. Alleen er wordt geadverteerd met vandaag besteld voor 17:00 verzonden, dat geld alleen als de winkel ook daadwerkelijk open is. Ik had op maandag besteld rond 14:00. En mijn bestelling werd pas op woensdag verzonden, want de winkel/webshop is dicht op maandag. Wel netjes dan op donderdag geleverd. Maar een beetje misleidend is het wel

11 jun 2024
Ik heb een 3 sterren gegeven. De bestelling was snel geplaatst en werd de zelfde dag nog verzonden. Echter DPD schoot niet op, donderdag verzonden en dinsdag nog niet binnen (of een status update) ben ik in contact getreden met MC. Er werd snel gereageerd en ik moest geduld hebben omdat DPD erg veel vertraging kon hebben. Na wat mail contact met MC zijn zij in contact getreden met DPD en had ik het pakket de volgende dag in bezig. Dus snelle reactie van MC zelf, maar voor iets wat de volgende dag in huis had kunnen zijn en je hoort dat je geduld moet hebben vind ik het erg jammer. Daarom 3 sterren..
RJ
ralph j.
hoogland

Beoordelingen voor motorcorner.nl

28 jun 2024
Fijne winkel met fraaie website. Snelle levering en prettig persoonlijk contact nav vragen over retouractie TomTom. Prettig persoonlijk geholpen, zoals je dat van een winkel verwacht.
27 jun 2024
De bevestiging van de bestelling kwam vertraagd aan door een storing in het systeem. Na mailcontact opgehelderd. Bestelling binnen aangegeven periode ontvangen.

Garmin xt2

In eerste instantie heb ik het verkeerde product gekregen maar dat is netjes opgelost door motor corner.nl Dus al met al zeer tevreden
11 jul 2024

Duidelijk, snel en correct

Duidelijke mails en bestelling is snel en correct geleverd. Extra stickers bij een bestelling zouden een mooie extra zijn.
Steeds zeer snelle verzendig en perfect verpakt, hrrl nette prijzen! Echte aanrader.
28 jun 2024

Alles netjes op tijd

GPS Tomtom 550 besteld. Alles netjes op tijd geleverd ! Tot hier toe zeer tevreden.
Ultra snelle levering, top prijs, en zeer goed product. Wat wil je nog meer?
Produkt werd op aangegeven datum en tijd afgeleverd en was goed verpakt

Motor accessoires

Top levering , helaas had barracuda alleen vertraging.
12 jul 2024
Uitstekende service na verkoop maakt het verschil!
12 jul 2024
Goede service... snel en duidelijke taal. Top!!
Top. Snelle levering. Alles super geregeld
12 jul 2024
Super snelle levering, voor de beste prijs.
12 jul 2024
Snel geleverd en het geld meer dan waard.
Alles top geregeld en snel geleverd
Scherpe prijs en snelle verzending!
5 jul 2024

Top

Makkelijk kiezen en snel geleverd
8 jul 2024
Snelle en duidelijke levering. 👍