rinatnederland.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2023
rinatnederland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor rinatnederland.nl

12 okt 2023

Top handschoenen met top service.

Na foutief geleverd type handschoenen contact opgenomen met het bedrijf. Zeer vriendelijk en er werd onmiddellijk naar een passende oplossing gezocht. Het foutief geleverde paar mochten we houden en we kregen de keuze uit 2 andere (duurdere) modellen die twee dagen later reeds geleverd werden in België. Goeie kwaliteit handschoenen en uiterst tevreden met de service. Het volgende paar zal opnieuw Rinat worden.
Antwoord van rinatnederland.nl
12 okt 2023
Goedenavond, Bedankt voor u positieve reactie. Heel veel plezier en succes met de Rinat handschoenen! Groeten, Team Rinat
14 jun 2023
Hele goede service en snelle levering!. Persoonlijke contact en snelle reactie op vragen. De kwaliteit van de producten is top! Voor alle prijsklassen een passende oplossing.
14 jun 2023
Levering zoals afgesproken. Ook het contact is gewoon zeer vriendelijk. Komen zeker terug.
21 jul 2023

Top merk

Al jaren betrouwbaar en gegarandeerd top kwaliteit met elke handschoen die je besteld
14 jun 2023
Goede kwaliteit handschoenen, heel tevreden met Rinat