jumbogolf.com

808 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.643 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Net wat gekocht en de volgende dag in de uitverkoop. Slecht imago.
10 jul 2024
Produkt nooit ontvangen. Al 2 weken met GLS in contact maar ondanks beloftes gebeurt er niets .
7 jul 2024
Ik had vier dozen golfballen besteld maar in een doos zaten maar drie golfballen ipv twaalf.

Laatst contact gehad met de…klantenservice

Laatst contact gehad met de klantenservice, niks meer van weer gehoord.
31 mei 2024
ik had een polo gekocht via internet, bracht die terug in de winkel omdat die te klein was. Vroeg de verkoper de zak open te maken, er kon een oud shirtje inzitten. Nou ja zeg wat een belediging. Ik had wel twee polo's in de winkel gekocht. Weer een tweede shirt teruggebracht, werd goed geholpen, vertelde mijn verhaal, deze persoon vond het belachelijk ik ook.
12 jun 2024
28 mei 2024
28 mei 2024
Ik heb niets besteld, maar heb verschrikkelijk veel mails gehad. Verzoek van mij om mijn mailadres te verwijderen, heeft niets uitgehaald. Jammer dat ik ju ook weer dit totaal overbodige mailtje krijg.
7 jun 2024

Artikel niet voorradig terwijldit niet…

Artikel niet voorradig tereijl dit niet op de site stond Wel keurig geld terug betaald Jammee dat ik nu niet tijdig een verjaarscadeau had
10 jun 2024
Ik kreeg een foute bestelling, kan gebeuren. Heb ik de verkeerde spullen terug gestuurd, maar nog steeds geen geld terug.
6 jun 2024
Bij een retourzending eerder mijn geld overmaken. Nu moest ik tot 2x toe er achteraan mailen.
5 jun 2024
Item was op voorraad in de webshop, maar niet in magazijn. Heel slecht!
3 jun 2024
31 mei 2024
19 mei 2024
Last two orders were problematic, first had issues with the communication with the shipment and needed several contacts with the service, second order did not arrive as it was not available in the end. However, contact was prompt and friendly answered.
25 mei 2024
2 x schoenen moeten retourneren a 8 euro per keer omdat 2x de verkeerde maat is geleverd en zelfs 1x 2 rechter schoenen van 2 verschillende maten. Heel slordig. Heb helaas net de foto van de 2 rechter schoenen in de prullenbak gedaan maar die heb ik naar Jumbo opgestuurd. Helaas doen ze hier niks mee. En heb ik eigenlijk nu 16 euro teveel betaald voor uiteindelijk 1 paar golf schoenen van de goede maat geleverd te krijgen.
24 mei 2024
Meerdere malen (3x) iets besteld maar bleek het achteraf toch niet op voorraad. Daardoor was het verjaardags cadeau van onze zoon uiteindelijk te laat.
12 mei 2024
Ik heb jucad paraplu besteld twee weken geleden maar nog steeds niets ontvangen…
8 mei 2024
Product stond op de web site als beschikbaar maar was toch niet leverbaar.