jumbogolf.com

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.521 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Annulering van mijn bestelling

Ik bestel een hockeystick, en betaal deze ook gelijk. Krijg ik een week later een annulering van de bestelling, omdat de stick voor die 'goedkope' prijs toch niet leverbaar was. De duurdere versie was wel nog beschikbaar.
BW
Bert W.
IJmuiden
18 feb 2024
schoenen besteld en betaald. Kreeg bericht dat mijn maat niet op voorraad was. Zorg dat de website up to date is. Wel snel geld terug gekregen.
27 jan 2024
communicatie is zo goed als onmogelijk en een besteld en betaald product werd zomaar geannuleerd zonder informatie naar de klant toe
Bestelling niet ontvangen en nooit meer wat gehoord van mijn bestelling van jumbo sport zelf ?
18 feb 2024
Lange levertijden en slechte communicatie
18 jan 2024
De Jumbo-keuze uit mijn regio is st Nicolaasga en daarna die in Heerenveen. Vooral St Nicolaasga geeft een goed gevoel. De Jumbo-website is te complex (extra punten of geen extra punten; gratis artikelen of niet gratis; laat-maar-zitten dus). In de winkel gebeurt het voor mij. Daartegenover staat een licht groeiende afkeur tov het winkelbedrijf en hun omzet/winstontwikkeling, dat profiteert van onbalans in de wereld. Mogelijk krijg je daardoor alternatief aanbod meer kans.
26 dec 2023
Bestel 3 stuks juist 1 week voor jullie afprijzing van 30%.......echt niet leuk! Bestelde goederen zijn ook toekomen met doorstreepte prijs op het orginele prijskaartje..... Waarom? Misschien door jullie zogezegde aankoop van 2de stuk aan 50%?????Zit zelf in zaken en vind dit wel heel vreemd!
BB
Béa B.
Sint-Genesius-Rode
13 okt 2023

2 leveringen voor 1 enkele bestelling, spijtig

Spijtig dat de levering van mijn bestelling niet in 1 keer kon plaats vinden. Pakjes werden op 2 opeenvolgende dagen geleverd, niet echt milieu vriendelijk. Daarenboven werden de pakjes lichtjes beschadigd omdat ze over mijn hek werden gegooid omdat er niemand thuis was om ze te ontvangen.
14 aug 2023
1 bestelling in 5 verschillende pakketjes verstuurd!!?? En dan ook nog moeten betalen voor retour zenden.... Uiteindeijk contact met klantenservice gezocht en 1 item cancelled, rest in 1 zak retour gestuurd. (betaald)
25 aug 2023
3 x een nieuwe golfkar gehaald en nog niet goed. Als je het wiel inklapt valt het palletje niet in het gaatje. Productiekost. Uiteindelijk maar zelf opgelost na wat geklus. Retourservice was wel goed.
1 jan 2024
Up to date houden website. Nu kon ik bestellen wat achteraf niet op voorraad was. Ook de foto’s van sommige kledingstukken mogen beter. Klantenservice is prima!
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
Golfballen gekocht, waar heel groot 50 op stond. Helaas waren het maar 12 golfballen. Dit aantal is nergens te vinden op de site, dus ook niet bij specificaties.
Een andere transporteur. Aflever adres aanpassen was mogelijk maar dan best een eind uit de buurt. Buiten het eigen dorp. Tussentijdse updates bleven ook uit.
3 sep 2023
Product bleek niet op voorraad te zijn terwijl de website voorraad aan gaf. Ook moest ik zelf bellen om de betaling gerestitueerd te krijgen.
22 sep 2023
12 jul 2023

Echter bestelling valt tegen

Echter bestelling valt tegen: schoen maat 45 besteld echter valt tegen. Na 2x dragen schoenen toch te klein!!

Lever tijd langer dan opgegeven

Bij bestellen stond er een lever tijd van 1 a 2 dagen.. de levering kwam echter na 5 werkdagen
Antwoord van jumbogolf.com
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat dit je ervaring met ons is. Mocht je in de gelegenheid zijn om ons een voorbeeld te sturen, dan gaan we er zeker naar kijken. service@jumbosports.com
JR

Teleurstellend

Bestelling gedaan en later blijkt iets niet op voorraad: dit werd niet op de site vermeld
8 nov 2023

niet leverbaar

Club besteld, bericht na 3 dagen, bleek niet leverbaar. Geld ook pas na 3 dagen retour.
30 dec 2023
Levering van een dure tourgolfzak zat niet in originele doos en was volledig bestoft.
30 aug 2023
Artikelen verdwijnen uit winkelmandje na keuze andere manier van betalen