jumbogolf.com

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.521 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

22 okt 2023
Informeren over levertijd als die wat langer is dan gebruikelijk
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
men biedt goederen aan die men vervolgens niet kan leveren
14 jun 2023
Aangeven dat de schoenen een maatje kleiner uitvallen
14 jun 2023
Bedankt voor het doorgeven!
28 jul 2023
Betalen voor een retourzending, beetje achterhaald
4 okt 2023
Periode van bestellen levering duurde lang!
7 jan 2024
Verzenden van mijn schoenen moet sneller
23 mei 2023
Pakketje werd later door Jumbo verzonden.
23 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat het je het zo ervaren hebt. We nemen het mee naar de toekomst.
27 aug 2023
15 aug 2023

Mooie aanbieding niet leveren 😡

14 sep 2023

Één grote gok

Het is bij Jumbo Golf één grote gok OF je bestelling geleverd wordt (want goederen op de website zijn soms niet echt op voorraad, waarna je minimaal een week niets hoort -- vervolgens bestellen ze het product en beloven ze levering, waarna ze weer een week later de bestelling maar gewoon annuleren), en zo ja, WANNEER hij dan geleverd wordt en in hoeveel zendingen. (Wanneer de spullen WEL op voorraad zijn, dan is het niet op één locatie. Voor ieder product lijken 2 verzendlabels bij PostNL én een bij UPS aangemaakt te worden, en jij mag raden welke het wordt. En als je pech hebt worden je artikelen door een locatie pas een week later verzonden). Dit model is echt niet meer van deze tijd, en sluit niet aan bij de huidige leververwachtingen. Als je graag iets (snel) wilt hebben kun je beter de voorraad checken en naar een fysieke winkel gaan, want daar word je sowieso goed geholpen. Voor online bestellingen is zo'n beetje ieder alternatief beter.. tenzij je van kansspelletjes houdt.
14 sep 2023
Bestelling zou door PostNL bezorgd worden. Kon even duren door drukte bij PostNL. Toch vreemd, andere bedrijven hebben daar geen last van. Bijna 2 weken na de bestelling kreeg ik een mail dat UPS het pakket kwam bezorgen. Door het verplaatsen van de bezorgafspraak hunnerzijds twee keer een middag thuis gebleven om vervolgens een mail van UPS te ontvangen waarin stond dat ik niet thuis was… De volgende dag kon ik het niet ophalen door vakantie. Hopen dat het nog op t afhaalpunt ligt wanneer ik weer thuis ben. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij Jumbo nu ik weet dat je bestelling om welke reden dan ook heel laat wordt verzonden èn UPS(niet) komt bezorgen. Hopelijk gaan de golfschoenen bevallen, áls ik ze tenminste ooit ga ontvangen.

Stick bleek toch niet leverbaar

Stick besteld, 5 dagen later nog niets gehoord. Bij het inloggen zag ik dat er gesloten bij de bestelling stond. Gebeld en het bleek dat de stick toch niet op voorraad was. Er zou een automatische mail gestuurd zijn en daarvan weten ze dat die niet altijd aankomt. Geld wel netjes teruggestort gekregen. Blijft zuur voor m'n dochter die er voor gespaard had. 2 weken later staat de stick nog steeds te koop op de site. Na een belletje bleek dat hij nog steeds niet op voorraad is, ook niet meer komt en van de site af had moeten zijn. Een voorraadverschil is natuurlijk mogelijk, alleen 2 weken is dan wel lang.
24 dec 2023

Levering en informatie erg slecht en langzaam

Van de 4 in de webshop bestelde en afgerekende artikelen worden er 2 compleet gecanceld omdat ze toch niet op vooeraad zijn. De bezorging van de 2 overgebleven artikelen loopt niet echt soepel via GLS en Jumbo -Je wordt niet op hoogte gehouden van status -geen info, Ik moet zelf aantal keer met jumbo contact opnemen om te vragen hoe het staat met levering van 2 artikelen -na 9 dagen bericht en het duurt 10 dagen voor bestelling eindelijk geleverd is.
31 dec 2023
Voorraad klopt niet. Het kan zijn dat je iets koopt en betaald via de webshop dat later niet op voorraad blijkt te zijn. Dat komt omdat ze het artikel dan vanuit de winkel verkocht hebben. Hier kom je achter doordat je zonder bericht je geld weer teruggestort krijgt enkele dagen later. De rest van je bestelling is dan niet te annuleren ondanks dat het nog niet verzonden is. Wil je dat alsnog doen dan betaal je retourkosten. Ik ben niet positief.
8 okt 2023
Onder de bestelde golfdchoenen zaten links en rechts verschillende noppen. Niet nieuw uit een doos d us en een bij elkaar geraapt zooitje. Op mijn mailtje naar de leverancier werd nogal onnozel gereageerd. Ik kon het terugsturen en nieuwe bestellen. Maar de betreffende dame was te beroerd om na te kijken of die schoenen in mijn maat nog leverbaar zijn Niet dus. Dikke onvoldoende, 2 sterren is nog vriendelijk.
8 aug 2023
Pas na een week, omdat ik zelf een mail stuurde voor meer uitleg, te horen gekregen dat de door mij bestelde item niet meer geleverd konden worden. En op website stond dat het item nog "in voorraad" was en "leverbaar". Eigenlijk was dat ook zo voor een bestelling een paar dagen eerder. Mijn tip voor hun IT-afdeling: zorg ervoor dat de voorraadcijfers in real-time worden aangepast naar de website.
LO
Lamartina O.
Eindhoven
29 aug 2023

Had meer verwacht van Jumbo Golf!

Ondanks dat in de orderbevestiging staat dat alles op voorraad is, wordt het in 3 leveringen verstuurd. 1 artikel is zelfs gecrediteerd omdat het niet leverbaar is. De zendingen waren verspreid over 10 dagen! Ook vreemd dat je op de website de status van order niet kunt controleren. Dat is zeer matig! Via de Chat werd een levering bevestigd, echter die werd een dag later verstuurd.