zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
zonnerij.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor zonnerij.nl

15 jun 2023
Uitstekend verzorgd mooi snel
18 jun 2023

Alles prima behalve dat de vervoerder die een mail met afspraak niet na komt zonder bericht niet bezorgt en dus nog niets ontvangen

Alles prima behalve
Antwoord van zonnerij.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat uw pakket nog niet is bezorgd. Wij zien dat u op 15-6 om 14.28 uur heeft besteld. Normaal geldt onderdelen voor 14.00u besteld, zelfde dag verzonden. Uw pakket is direct door ons opgepakt en toch nog dezelfde dag verzonden ook al was het na 14.00 uur. Wat jammer dat wij daarna afhankelijk zijn van de vervoerder en deze niet tijdig geleverd heeft. Dit betreurt ons enorm. Zojuist direct contact opgenomen met DPD om dit z.s.m. op te pakken. Onze excuses voor dit ongemak.