zonnerij.nlBeoordelingen

zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl - webshop buitenzonwering en rolluiken

Zonnerij.nl is een onderdeel van ZBV Trading BV. Wij bieden u een complete collectie van buitenzonweringen, raamdecoratie, rolluiken, verandadaken, pergola`s, garagedeuren, vlaggenmasten en onderdelen aan. De Zonnerij.nl is een online winkel met levering door heel Nederland, België en Duitsland, tevens beschikken wij over een ruime showroom, waar u op afsrpaak van harte welkom bent. Dit zorgt dat wij minimale kosten hebben aan een winkel, verkoop-personeel en organisatie en tevens door onze grootschalige inkoop kunnen wij u laten profiteren van de laagste prijzen. Prijzen welke normaal gesproken alleen gehanteerd worden voor de groothandel. Zo kunnen wij hoge kwaliteitszonwering van gerenommeerde fabrikanten leveren tevens een zeer scherpe prijs. De Zonnerij levert maatwerk producten die u zelf kunt installeren. Wij zorgen voor een montagehandleiding. En desgewenst leveren wij RVS bevestigingsmateriaal, schakelaars enz. Ook kunt u ervoor kiezen de door u gekochte producten te laten monteren door een van onze zéér ervaren monteurs, kosten hiervoor vindt u terug bij de producten. In onze webshop vindt u een compleet assortiment om u van alle gemakken te voorzien. Mocht u op zoek zijn naar een product van een speciaal merk en staat deze niet op de site van de Zonnerij.nl? Geen probleem, De meeste merken zijn met hoge kortingen te leveren! De prijzen hiervoor kunnen wij alleen op aanvraag verstrekken. Dit komt omdat sommige fabrikanten niet willen dat hun naam via een intern
ZBV Trading B.V.
's Gravenzandseweg 3
2291PE Wateringen
Annette de Brabander

Beoordelingen voor zonnerij.nl

4.53/5.00

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over zonnerij.nl

Levering matig omdat bij bestelling (online) op 11 sept, er een levertijd van 10-15 dgn wordt opgegeven. Kort daarna komt mailtje dat levering de 19e wordt verwacht, echter niet september maar oktober, dus 38 dagen later. Op 20 oktober nog niets gehoord, pas na mailtje bericht dat doek klaar lag voor ophalen. Opgegeven levertijd op website klopt dus helemaal niet. Dat zou moeten worden aangepast
shit
Antwoord van zonnerij.nl
Betreft klein setje tear-aid A. Hierbij staat duidelijk omschreven wat de inhoud van deze verpakking is. Namelijk 1 stuk van 30x8cm groot. Jammer dat de afmeting niet aan uw verwachtingen voldeed. De kleine verpakking is voor het repareren van kleine gaatjes en scheurtjes in zonwerings doeken.
Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd
Zeer vlugge levering, prima materiaal, en goede communicatie. Aanrader
Gewoon tevreden met de producten als de diensten
goed
duidelijke keus, goed Produkt
Goede service
Snel geleverd, geen gezeur!
Perfecte service
Lange lever tijden
Was oke
Vooraf goed geadviseerd bij de keuze van een screen, welke enkele weken later vakkundig is geplaatst door vriendelijke monteurs. Prima bedrijf !
Snelle levering en het juiste product goede omschrijving.
geen problemen bij het monteren ( geen gaten moeten herboren )
wederom een hele goede service en snelle levering !
goed
Vriendelijke chauffeur netjes te woord gestaan aan de telefoon.
Snel geleverd