zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

474 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.791 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor zonnerij.nl

28 jun 2024

Goede service maar betere Meetinstructie nodig

Stevig scherm een goed service. Maar in mijn situatie had ik geen ruimte voor plus 25 cm rechts en links van de kozijnen en het was niet duidelijk dat het op de bedieningszijde tenminste 6 cm nodig is. Het zou goed zijn als ze in de “Meetinstructie Uitvalzonwering” meer informatie of afbeeldingen opnemen en uitleggen dat de minimum totale breedte van een scherm met handbediening moet zijn: breedte kozijn cm + 3 cm like arm + 3 cm rechte arm + 6 cm (overhang op de bedieningszijde). Maar de service was goed met hulp en oplossing via extra aluminium hoeken (gratis) vom een van armen aan de binnenkant van de kozijnen muur te monteren.
1 jul 2024
snelle levering nu met de warme dagen pas kunnen merken of het werkt en dat doet het 2 lichtkoepels in aanbouw/veranda het blijft er koeler plaatsen van doeken op koepels was eenvoudig. we zijn zeer tevreden

Snelle correctie.

Wat mij beviel, is dat het ontbrekende onderdeel zo snel werd nagestuurd. Wat u beter kunt doen, is de verzending beter controleren, voordat het wordt afgestuurd.

zonnendoek

het doek zorgt er gelukkig voor dat er in de badkamer geen zon meer is. Scheelt een hele boel en zo makkelijk te monteren met de zuignapjes op het raam.
2 jul 2024
De informatie op de site klopt met het twee dagen later op een keurige en correcte manier ontvangen buismotor. Wij hebben een prima leveringservaring.
Snelle levering en goede uitleg op de site hoe te plaatsen en handelen. Zou fijn zijn om een filmpje erbij te hebben.
27 jun 2024
Bestelling is goed en snel geregeld en geleverd. Waar staat de download met het filmpje van de montage?
30 jun 2024
Vlot telefonisch geholpen. Bestelde goederen konden dezelfde dag nog opgehaald worden!
2 jul 2024
Verkeerde maat volant maar wordt direct opgelost. Ziet er heel mooi uit!

Koepelzonnewering

Uitstekend product. Verschil meteen merkbaar…eenvoudige plaatsing
1 jul 2024
service, keuze en snelheid is zeer goed. geen opmerkingen
6 jul 2024

Nette levering.

Nette levering van een onderdeel voor een rolscherm. 👍
13 jul 2024

Bestelling

Makkelijke site om te bestellen en snel geleverd
6 jul 2024
Eenvoud van bestellen en snelheid van leveren.
29 jun 2024
Goede prijs, snel en netjes geleverd. Top
4 jul 2024
Snel opgestuurd en paste ook nog erg blij
28 jun 2024
SNEL EN GOED GEHOLPEN MOOI MATERIAAL
Super snel nauwkeurig en behulpzaam.
JA
Jolanda A.