zonnerij.nlReviews

zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen
zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl - webshop buitenzonwering en rolluiken

Zonnerij.nl is een onderdeel van ZBV Trading BV. Wij bieden u een complete collectie van buitenzonweringen, raamdecoratie, rolluiken, verandadaken, pergola`s, garagedeuren, vlaggenmasten en onderdelen aan. De Zonnerij.nl is een online winkel met levering door heel Nederland, België en Duitsland, tevens beschikken wij over een ruime showroom, waar u op afsrpaak van harte welkom bent. Dit zorgt dat wij minimale kosten hebben aan een winkel, verkoop-personeel en organisatie en tevens door onze grootschalige inkoop kunnen wij u laten profiteren van de laagste prijzen. Prijzen welke normaal gesproken alleen gehanteerd worden voor de groothandel. Zo kunnen wij hoge kwaliteitszonwering van gerenommeerde fabrikanten leveren tevens een zeer scherpe prijs. De Zonnerij levert maatwerk producten die u zelf kunt installeren. Wij zorgen voor een montagehandleiding. En desgewenst leveren wij RVS bevestigingsmateriaal, schakelaars enz. Ook kunt u ervoor kiezen de door u gekochte producten te laten monteren door een van onze zéér ervaren monteurs, kosten hiervoor vindt u terug bij de producten. In onze webshop vindt u een compleet assortiment om u van alle gemakken te voorzien. Mocht u op zoek zijn naar een product van een speciaal merk en staat deze niet op de site van de Zonnerij.nl? Geen probleem, De meeste merken zijn met hoge kortingen te leveren! De prijzen hiervoor kunnen wij alleen op aanvraag verstrekken. Dit komt omdat sommige fabrikanten niet willen dat hun naam via een intern
ZBV Trading B.V.
's Gravenzandseweg 3