zonnerij.nlBeoordelingen

zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl - webshop buitenzonwering en rolluiken

Zonnerij.nl is een onderdeel van ZBV Trading BV. Wij bieden u een complete collectie van buitenzonweringen, raamdecoratie, rolluiken, verandadaken, pergola`s, garagedeuren, vlaggenmasten en onderdelen aan. De Zonnerij.nl is een online winkel met levering door heel Nederland, België en Duitsland, tevens beschikken wij over een ruime showroom, waar u op afsrpaak van harte welkom bent. Dit zorgt dat wij minimale kosten hebben aan een winkel, verkoop-personeel en organisatie en tevens door onze grootschalige inkoop kunnen wij u laten profiteren van de laagste prijzen. Prijzen welke normaal gesproken alleen gehanteerd worden voor de groothandel. Zo kunnen wij hoge kwaliteitszonwering van gerenommeerde fabrikanten leveren tevens een zeer scherpe prijs. De Zonnerij levert maatwerk producten die u zelf kunt installeren. Wij zorgen voor een montagehandleiding. En desgewenst leveren wij RVS bevestigingsmateriaal, schakelaars enz. Ook kunt u ervoor kiezen de door u gekochte producten te laten monteren door een van onze zéér ervaren monteurs, kosten hiervoor vindt u terug bij de producten. In onze webshop vindt u een compleet assortiment om u van alle gemakken te voorzien. Mocht u op zoek zijn naar een product van een speciaal merk en staat deze niet op de site van de Zonnerij.nl? Geen probleem, De meeste merken zijn met hoge kortingen te leveren! De prijzen hiervoor kunnen wij alleen op aanvraag verstrekken. Dit komt omdat sommige fabrikanten niet willen dat hun naam via een intern
ZBV Trading B.V.
's Gravenzandseweg 3
2291PE Wateringen
Annette de Brabander

Beoordelingen voor zonnerij.nl

4.54/5.00

383 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over zonnerij.nl

Keurig verpakt en verstuurd met nog een gratis pen
Snelle levering, product goed
nvt
Buismotor besteld en adapter vergeten mee te bestellen even gebeld en werd nageleverd snelle levering top
Product stond op voorraad na betaling opeens bericht dat het 3 weken ging duren tot levering
prima service, keurig geleverd, goede prijs-kwaliteitverhouding
Bij de lokale zonnescherm boer geen hulp gekregen, rolluik waste oud en had geen zin om onderdeel te vervangen. Minder dan 10 euro aan onderdelen en rolluik zelf gemaakt.
Allemaal goed alleen voor het verzenden van een stuk stof en een paar meter pees 45€ rekenen??? Vandaar dat ik het zelf opgehaald heb. Rest was prima in onde.
Antwoord van zonnerij.nl
Wij verzenden onze doeken netjes opgerold. Door de lange lengtes lopen de kosten soms behoorlijk op. Wij bieden onze klanten altijd de mogelijkheid om de producten zelf kosteloos bij ons op te halen. Vaak zit er op afhalen zelfs een korting.
Duidelijk en snelle levering. Niets op aan te merken.
Duidelijke site Goed product Snel geleverd
uitstekende kwaliteit en goedkoop.
zeer snelle levering, ook met kerst; vlotte afhandeling retourzending
Netjes en snel dikke 10
goede en nette service ook bij vragen.
Goeie service
Nette levering, snel en goed verpakt.
Gewoon goed
Een vlotte levering met een mooi resultaat.
Pas één maal iets besteld.