zonnerij.nlBeoordelingen

zonnerij.nl - webshop buitenzonwering en rolluiken

Zonnerij.nl is een onderdeel van ZBV Trading BV. Wij bieden u een complete collectie van buitenzonweringen, raamdecoratie, rolluiken, verandadaken, pergola`s, garagedeuren, vlaggenmasten en onderdelen aan. De Zonnerij.nl is een online winkel met levering door heel Nederland, België en Duitsland, tevens beschikken wij over een ruime showroom, waar u op afsrpaak van harte welkom bent. Dit zorgt dat wij minimale kosten hebben aan een winkel, verkoop-personeel en organisatie en tevens door onze grootschalige inkoop kunnen wij u laten profiteren van de laagste prijzen. Prijzen welke normaal gesproken alleen gehanteerd worden voor de groothandel. Zo kunnen wij hoge kwaliteitszonwering van gerenommeerde fabrikanten leveren tevens een zeer scherpe prijs. De Zonnerij levert maatwerk producten die u zelf kunt installeren. Wij zorgen voor een montagehandleiding. En desgewenst leveren wij RVS bevestigingsmateriaal, schakelaars enz. Ook kunt u ervoor kiezen de door u gekochte producten te laten monteren door een van onze zéér ervaren monteurs, kosten hiervoor vindt u terug bij de producten. In onze webshop vindt u een compleet assortiment om u van alle gemakken te voorzien. Mocht u op zoek zijn naar een product van een speciaal merk en staat deze niet op de site van de Zonnerij.nl? Geen probleem, De meeste merken zijn met hoge kortingen te leveren! De prijzen hiervoor kunnen wij alleen op aanvraag verstrekken. Dit komt omdat sommige fabrikanten niet willen dat hun naam via een intern
ZBV Trading B.V.
's Gravenzandseweg 3
2291PE Wateringen
Annette de Brabander

Beoordelingen voor zonnerij.nl

4.51/5.00

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over zonnerij.nl

Goed geïnformeerd over verwachtte levertijd en keurig op tijd geleverd volgens opgave.
1 week geleden
was toch niet helemaal het goede item, maar werdt ter plaatse direct geregeld om alsnog het juiste onderdeel mee te nemen.
1 week geleden
Gebruikers vriendelijke website. En vooral een snelle levering, dat maakt klanten blij.
1 week geleden
redelijk snel geleverd en goed verpakt
2 weken geleden
Levering snel en flexibel als product niet voorradig is.
2 weken geleden
Gisteren contact met jullie opgenomen, tot op heden nog niks terug gehoord.
goede en snelle levering
2 weken geleden
Was afgeleverd 4 huizen veder, het beoogde onderdeel werkt net zo slecht als het oude. De draaistang valt er nog steeds zo uit, jammer
 Antwoord van zonnerij.nl
2 weken geleden
Beste M. Rijcke, Wat jammer om hier te lezen dat het onderdeel niet juist werkt. U had beter eerst even contact met ons op kunnen nemen zodat wij u konden adviseren. Er zijn verschillende ogen voor verschillende type stangen. Als de nieuwe net als de oude niet werkt heeft u wellicht een verkeerd type voor uw stang. U kunt ons als even een foto mailen zodat wij met u mee kunnen kijken.
2 weken geleden
Bijzonder vriendelijk personeel met veel geduld.
2 weken geleden
Netjes. Men belde mij nog even om aan te geven dat er een kleine beschadiging zat aan een standaard doek dat ik had besteld om te checken of dat acceptabel was of niet. Kwaliteit.
2 weken geleden
juiste spullen op tijd geleverd.
Geen
Goedkoop en snelle levering
2 weken geleden
Net ontvangen, verder weet ik het nog niet
2 weken geleden
snelle levering produkt zoals omschreven
geen commentaar
2 weken geleden
Vrijdag voor 16 uur besteld en nog steeds niet binnen.
 Antwoord van zonnerij.nl
2 weken geleden
Beste klant, Wij hebben uw bestelling afgelopen vrijdag netjes afgeleverd bij PostNL. U heeft hiervan ook een track en trace code ontvangen. PostNL geeft in de track en trace ook de volgende melding voor alle pakketten: Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen.
3 weken geleden
Gewoon duidelijk, betrouwbaar en snel.