zonnerij.nlBeoordelingen

zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen
zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl - webshop buitenzonwering en rolluiken

Zonnerij.nl is een onderdeel van ZBV Trading BV. Wij bieden u een complete collectie van buitenzonweringen, raamdecoratie, rolluiken, verandadaken, pergola`s, garagedeuren, vlaggenmasten en onderdelen aan. De Zonnerij.nl is een online winkel met levering door heel Nederland, België en Duitsland, tevens beschikken wij over een ruime showroom, waar u op afsrpaak van harte welkom bent. Dit zorgt dat wij minimale kosten hebben aan een winkel, verkoop-personeel en organisatie en tevens door onze grootschalige inkoop kunnen wij u laten profiteren van de laagste prijzen. Prijzen welke normaal gesproken alleen gehanteerd worden voor de groothandel. Zo kunnen wij hoge kwaliteitszonwering van gerenommeerde fabrikanten leveren tevens een zeer scherpe prijs. De Zonnerij levert maatwerk producten die u zelf kunt installeren. Wij zorgen voor een montagehandleiding. En desgewenst leveren wij RVS bevestigingsmateriaal, schakelaars enz. Ook kunt u ervoor kiezen de door u gekochte producten te laten monteren door een van onze zéér ervaren monteurs, kosten hiervoor vindt u terug bij de producten. In onze webshop vindt u een compleet assortiment om u van alle gemakken te voorzien. Mocht u op zoek zijn naar een product van een speciaal merk en staat deze niet op de site van de Zonnerij.nl? Geen probleem, De meeste merken zijn met hoge kortingen te leveren! De prijzen hiervoor kunnen wij alleen op aanvraag verstrekken. Dit komt omdat sommige fabrikanten niet willen dat hun naam via een intern
ZBV Trading B.V.
's Gravenzandseweg 3
2291PE Wateringen
Annette de Brabander

Beoordelingen voor zonnerij.nl

4.54/5.00

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over zonnerij.nl

Keurig gemaakt zoals gewenst met de juiste afmetingen.
Netjes en zeer snel geleverd
Perfect product tegen een scherpe prijs. Netjes op maat gemaakt.
Service is uitstekend 2 x werd er gemaild of de maten ook klopten voor ze op maat werden gezaagd
Alles perfect geregeld!
....
Netjes gemaakt en mooie kwaliteit.
Ben tevreden over de communicatie en de service. Nieuwe Becker buismotor voor zonnescherm bij Zonnerij gekocht, prima product. Ook geld terug ontvangen retourzending van handzender. Dat heb ik erg op prijs gesteld.
Topbedrijf! Eerst stalen aangevraagd en daarna een keuze gemaakt uit de stalen en het nieuwe luifeldoek besteld. Het doek werd nog een week eerder geleverd dan gepland. Het doek ziet er netjes recht en strak uit. Het formaat is exact hetzelfde als mijn oude doek. Het vervangen van het doek is ook heel makkelijk zelf te doen.
Netjes en volgens afspraak
ipv 2 onderdelen werd er 1 bezorgd, geen probleem, de volgende dag was het opgelost.
Had wat ik nodig had en heeft een zeer breed assortiment
Gewoon een prima product voor een nette prijs en snel geleverd, helemaal goed
Prima winkel. Snel geleverd.
Goede afhandeling
Alles was prima in orde
Ik heb 2stuks schreendoeken besteld er stond aangegeven vanaf2 stuks geen verzendkosten.ik heb vervolgens voor beide doeken betaald.als de doeken gereeed zijn krijg ik een mail over de verzendkosten en,dit vind ik niet terecht.
supersnelle levering, goede prijs
Volgende dag geleverd zoals beloofd. Technische informatie per telefoon was duidelijk
Gewoon goed zoals het hoort.