zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
zonnerij.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor zonnerij.nl

5 jun 2023
Geleverd wat gevraagd is met goede informatie. Blij mee.
4 jun 2023
Snelle levering. Correcte transactie
3 jun 2023
28 mei 2023
Snelle levering en ziet er goed uit.
26 mei 2023
Het was wel niet zo ingewikkeld maar de beloofde montage handleiding ontbrak.
Sneller leveren
25 mei 2023
zeer goeede firma alles was correct
23 mei 2023
Product doet wat we ervan hadden verwacht
22 mei 2023
Sneller
Antwoord van zonnerij.nl
23 mei 2023
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. U besteld op 15 mei om 15.26 uur, de volgende ochtend 08.52 uur ontvangt u de track en trace code en 1 dag later is het al bij u bezorgd. Zoals op onze website vermeld Onderdelen voor 14.00u besteld, Zelfde dag verzonden, u heeft na 14.00 uur besteld, de order is netjes de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. Jammer dat u ons nu zo'n slechte beoordeling geeft.
21 mei 2023
komen leverafspraken goed na, echter t.a.v. de plaatsing van de zijlogen in het doek zou meer symmetrisch mogen!
Antwoord van zonnerij.nl
22 mei 2023
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet tevreden bent over de plaatsing van de zeilogen. Dit hoort wel symmetrisch te zijn. Het beste kunt u ons een mail sturen met een foto zodat wij even met u mee kunnen kijken. Wanneer de ogen inderdaad niet netjes symmetrisch zitten zal u uiteraard van ons kosteloos een nieuw doek ontvangen.
20 mei 2023