your.software/nl-nl- Logo - Beoordelingen

your.software/nl-nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2023
your.software/nl-nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 apr 2024
Bestellen en gelijk aan de gang kunnen. ik wist alleen niet dat ik de zogenaamde inwissel code eerst moest omzetten naar een licentie code bij Adobe, klantenservice heeft de volgende dag uitgelegd hoe dit moest en het werkt nu.

Duidelijkere afspraken, lijkt niet erg legaal ?????????????

Beoordelingen voor your.software/nl-nl

RZ
Ik was opzoek naar Kaspersky software en vond die bij your.software voor een aantrekkelijke prijs. Snel besteld en de volgende dag in huis.
KV
Snelle afhandeling, factuur direct in orde. Alles correct!
What you order is what you get!
tevreden
14 apr 2024
Duidelijkere afspraken, lijkt niet erg legaal ?????????????
Antwoord van your.software/nl-nl
Beste Hans, We zijn 100% legaal en zijn partner van alle merken die wij aanbieden op onze website. Je hebt een product gekocht dat werkt met een speciale code. Deze code kun je vinden in je account op onze website en in de mail die je na je bestelling hebt gekregen. Met deze code kun je het product activeren en gebruiken. Je kunt zelf kiezen wanneer je dat doet, want de code blijft altijd geldig. Op 17 april 2024 om 19:32 uur heb jij de code gekregen. Dat betekent dat je het product te allen tijde kunt gebruiken. Daarna kun je het product helaas niet meer terugsturen, omdat we niet kunnen controleren of je de code al hebt gebruikt of nog gaat gebruiken. Dit is een regel die geldt voor alle producten die werken met een code. Voordat je de code opvraagt en de verzegeling verbreekt vragen we je akkoord te gaan met deze regel en krijg je de mogelijkheid de volledige retourvoorwaarden te lezen. Zo weten we zeker dat je op de hoogte bent van deze regel. Als je hulp nodig hebt bij het installeren of gebruiken van het product, dan staan we voor je klaar. Je kunt ons altijd een bericht sturen via service@your.software
GV
Product was eenvoudig te downloaden, maar om het te installeren ontbrak de noodzakelijke instructie. Zoals dat de geleverde code nog omgezet diende te worden naar de juiste sleutel.
9 mrt 2024
De prijs van pakket was concurrerend Installatie ging vlekkeloos Maar behalve dat geen probleem gehad
19 mrt 2024
Scherpe prijs en licentiesleutel Office en Norton werkten probleemloos.
HH
Henk H.
Maasdriel
LB
Leo B.
Bergschenhoek
Vragen werden direct behandeld enalles op een vriendelijke manier