Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden611 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

Zit goed en altijd goed geleverd
Antwoord van Bandoo Underwear
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en dat de leveringen naar wens zijn verlopen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groetjes, Liam
In een woord super!!
Antwoord van Bandoo Underwear
Super! Dat is geweldig om te horen. Bedankt voor je waardering, en we hopen je in de toekomst nog meer tevreden te stellen. Groetjes, Liam
Nalevering en retourlevering verliepen foutloos, binnen 15 minuten na mijn melding van een leveringsfout had ik al een reactie per mail en waren de twee zaken opgelost!!!
26 nov 2023
Prima geregeld!
Antwoord van Bandoo Underwear
Bedankt voor je compliment! We zijn blij dat je onze dienstverlening als 'prima geregeld' ervaart. :-) Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang. Groetjes, Liam
26 nov 2023
Top
Antwoord van Bandoo Underwear
Geweldig om te horen dat je onze service als 'top' ervaart! We stellen je feedback zeer op prijs. Groetjes, Liam
25 nov 2023
Alles super geregeld en snel in huis! Kan niet beter.
Antwoord van Bandoo Underwear
Fantastisch om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen en je bestelling snel is gearriveerd! We streven ernaar onze service hoog te houden. Bedankt voor je waardering! Groetjes, Liam
25 nov 2023
Inmiddels mn 3e bestelling. Ik heb last van overmatig zweten en draag de shirts overdag maar slaap er ook mee. Ik slaap hier serieus beter door en het voel aan als een soort 2e huid. Is wel ff wennen als je geen slim fit shirts gewend bent maar man wat een opluchting
Antwoord van Bandoo Underwear
Dank je wel voor je terugkerende aankopen! We zijn verheugd dat onze shirts niet alleen overmatig zweten verminderen, maar ook je slaap verbeteren. Het is geweldig dat ze als een tweede huid aanvoelen. Als je nog meer comfort zoekt, staan we altijd voor je klaar! Groetjes, Liam
Ik heb sokken besteld 20-11-2023 maar nog steeds niks ontvangen
25 nov 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn we zeer tekort geschoten in onze service. De sokken waren niet meer voorradig en zijn gisteren nageleverd en ook direct verzonden. We hebben je hierover een mail gestuurd en hopen je op een gepaste manier tegemoet te komen. Sorry! Groetjes, Emma
25 nov 2023
Mooie kwaliteit en snelle levering
24 nov 2023
zag ze op instagram met 30% korting voorbij komen, dacht waarom niet. kwaliteit is echt top, pasvorm is top, snel geleverd. enige nadeel is dat dhl het afleverde bij de buren terwijl ik thuis was maar daar kan bandoo niks aan doen
25 nov 2023
Hi Jerry, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je je enthousiasme over onze producten en service met ons hebt gedeeld ❤️ Groetjes, Emma
22 nov 2023

Uitstekende underwear!

Ik was op zoek naar underwear, die je eigenlijk niet voelt! Met Bandoo Underwear krijg je waar voor je geld! Bovendien heel zacht materiaal!
25 nov 2023
Hi! Fijn dat je zo enthousiast bent over onze producten. Maakt ons enorm blij en motiveert ons om onze producten en service nog verder te verbeteren. ❤️ We waarderen je positieve feedback en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Groetjes, Emma
22 nov 2023
Maatvoering, materiaal, kleur en duidelijkheid tijdens aankoop van shorts, snelheid van levering
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Emma
broekies zitten heerlijk, pasvorm is top
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Emma
Boxershorts hebben een perfecte pasvorm! Boxers zijn wat hoger aan de achterkant lijkt het waardoor ze niet wegzakken bij voorover bukken. Ook heerlijk zacht en snel geleverd. Ik wacht op meer kleurtjes 👍🏻
25 nov 2023
Hi Boris, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je zo enthousiast bent over onze producten. Meer kleuren volgen zeer binnenkort! 😍 Groetjes, Emma
9 nov 2023
Heb nog niet mij spulletjes
11 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! U heeft helemaal gelijk. Onze oprechte excuses hiervoor. Uw bestelling wordt vandaag afgeleverd. We hebben u hierover gemaild met verdere informatie en hopen u op een gepaste manier te compenseren voor het ontstane ongemak. Groetjes, Liam
PV
Pierre V.