Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

boxers zitten heerlijk, snel geleverd ook. Gewoon top
perfekte pasvorm , voor een man met een buik
De t-shirts zitten heerlijk, hebben ook geen dikke kraag waar ik vaker last van heb als ik het onder een trui draag. Ook snel verzonden, top!

Mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd. We veel verpakking voor zo'n kleine onderbroek.
Snelle levering. Maat is goed. Pasvorm is ook goed
Prima kwaliteit en snel geleverd
Zonder korting wel te duur…
WK
Wim K.
Veenendaal
Jah zit perfect
Toen ik de bestelling plaatste was mijn product op voorraad. Ik kreeg een bevestiging, maar voorlopig is nog niks opgestuurd.
Antwoord van Bandoo Underwear
Beste Rene, Onze oprechte excuses voor het ongemak! We streven naar een naadloze ervaring en betreuren het dat we dat niet hebben waargemaakt. We zullen uw bestelling vandaag nog versturen. Verdere info over uw zending krijgt u per mail toegestuurd. Groetjes, Liam
Ik zou graag wat meer kleurcombinaties willen zien. Met bv wat fellere kleuren. Bv zwarte boxer met fel oranje band of fel groen. Witte boxer met fel blauwe band of oranje. Zoiets......
18 jan 2024
Liam bedankt voor je hulp bij de retourzending, zeer snelle reactie op de mail. Gratis omgeruild voor een maat groter (t-shirts). Top product!
7 jan 2024
Is mn 3e bestelling - de boxers zitten heerlijk en blijven goed na het wassen. Snel geleverd ook
Snel geleverd, goed product en prettig materiaal. Pasvorm klopt ook goed.
27 jan 2024
Top kwaliteit, snel geleverd en regelmatig leuke aanbiedingen
21 jan 2024
Super zachte aangenaam om dragen boxer wast perfect
20 jan 2024
boxers en shirts zitten heerlijk, snel geleverd
Nalevering en retourlevering verliepen foutloos, binnen 15 minuten na mijn melding van een leveringsfout had ik al een reactie per mail en waren de twee zaken opgelost!!!