Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden611 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

1 nov 2023
Wat heerlijk als kleding goed is en heerlijk zit Bovendien vlot geleverd en een eerlijke prijs.
25 nov 2023
Beste, We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. ❤️ Groetjes, Emma
28 okt 2023
Heerlijk zacht ondergoed
26 okt 2023
Goede kwaliteit
26 okt 2023
25 okt 2023
Zit lekker strak om je billen
24 okt 2023
21 okt 2023

Het zit echt heel lekker!!

Het zit echt heel lekker. Na 2 wasbeurten blijft de stof ook fijn aanvoelen en blijven de pijpen netjes op hun plek. Ik vond de kartonnen doos per onderbroek wel een beetje overdreven. Zonde van het materiaal. Wel fancy, maar niet nodig haha
20 okt 2023
t-shirts gratis omgeruild voor een maat groter. zowel boxers als shirts zitten goed en blijven zacht
19 okt 2023
matig ondergoed voor te veel geld
19 okt 2023
Dank voor je eerlijke feedback. We begrijpen dat smaak en voorkeur persoonlijk zijn. Onze bamboe boxershorts zijn gemaakt om lang mee te gaan en bieden comfort en duurzaamheid. We zijn ervan overtuigd dat ze hun waarde op de lange termijn bewijzen. Heb je specifieke zorgen of vragen? Mailen kan op info@bandoo.nl Groetjes, Liam
18 okt 2023
17 okt 2023
16 okt 2023
13 okt 2023
De bamboestof is erg zacht, helaas is de band met het logo erg strak.
13 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen uw feedback en spijtig om te horen dat de boxershorts niet naar verwachting zijn. Dit lijkt op een mogelijke productiefout, maar het kan ook zijn dat u een maatje groter nodig heeft. We hebben u zojuist een mail gestuurd en hopen het spoedig voor u te kunnen oplossen. Groetjes, Liam
11 okt 2023
snel, duidelijk. Zeer goede pasvorm en kwaliteit
13 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling!
5 okt 2023

Zoals al meer vernoemd is: 5 onderbroeken en twee t-shirts in 7 doosjes. Maar karton is prima recyclebaar zullen we maar zeggen ;-)
5 okt 2023
Hi Christian, Bedankt voor je feedback! We zijn het helemaal met je eens en zullen binnenkort onze nieuwe verpakkingen doorvoeren wat zal resulteren in een ruime besparing. Groetjes, Liam
4 okt 2023
De maat valt kleiner uit.
5 okt 2023
Hi Jeroen, Bedankt voor je beoordeling! We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren die aan de verwachtingen voldoen. Het kan soms variëren afhankelijk van persoonlijke voorkeuren en we begrijpen dat pasvorm subjectief is. We bieden daarom een kosteloze retourproces. Indien je hier gebruik van wilt maken ontvang ik graag je retouraanvraag op info@bandoo.nl Groetjes, Liam
4 okt 2023
Mooie spullen voor niet al teveel geld. Fijne boxers: lekker zacht, flexibel, blijft goed zitten.
5 okt 2023
Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en dat ze zacht, flexibel en goed zittend zijn. Dit is precies waar we naar streven in onze producten. We waarderen je steun en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Liam
SG
Stuart G.
Amsterdam
2 okt 2023
Super
Bedankt voor je beoordeling! ❤️
2 okt 2023
Helemaal prima. Mooie kwaliteit, mooie prijs.
5 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit als de prijs van onze producten. Groetjes, Liam