Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden611 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

29 sep 2023
28 sep 2023
28 sep 2023
27 sep 2023
Prima kwaliteit
Bedankt voor je beoordeling! ❤️
21 sep 2023
comfortabele boxers en snelle verzending, meer kleuren en trunks met kortere pijpen zijn welkom
5 okt 2023
Hi Wouter, Bedankt voor je beoordeling! Goed nieuws…. Meer kleuren en ook de Trunks zullen binnenkort leverbaar zijn ;-) Groetjes, Liam
13 sep 2023
Een goede prijs voor uitstekende boxers met gratis en snelle verzending, 2e bestelling zojuist geplaatst 👍🏻👍🏻
5 okt 2023
Erg bedankt voor je beoordeling en vertrouwen in ons! ❤️
10 sep 2023
Fijn ondergoed, enorm snel bezorgd maar wel onnodig verpakt. Had een 3-pack boxers gekocht en ze kwammen alle 3 in een apparte doos.
13 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons ondergoed en de snelle bezorging. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je zorg en zullen inderdaad onze verpakkingen binnenkort aanpassen naar een duurzamer alternatief. Groetjes, Liam
10 sep 2023
De kwaliteit van het ondergoed en snelle levering in een keurige verpakking
13 sep 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze kwaliteit, snelle levering en verpakking. We staan altijd voor je klaar voor verdere vragen of suggesties via info@bandoo.nl. Groetjes, Liam
8 sep 2023
Snel geleverd en mooi materiaal
13 sep 2023
Dank je wel voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van ons materiaal. We waarderen je steun aan onze webshop en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Liam
31 aug 2023
Ze hebben geweldige producten. 1 kant tekening: denk dat 5 onderbroeken ook wel in 1 doosje kunnen. Dat zou beter zijn voor het milieu en de bezorger kan het door de bus doen. Win win voor iedereen toch?
31 aug 2023
Hi Maurice, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten! We zijn het helemaal met je eens en zullen dan ook binnenkort onze verpakkingen aanpassen naar een milieuvriendelijker alternatief. We bedanken je enorm voor je feedback. Groetjes, Liam
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Liam
30 aug 2023
Buitengewoon snel geleverd. Fijn product.
31 aug 2023
Hi Jim, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze service en producten ❤️🫵 Groetjes, Liam
AV
adrie v.
zwolle
26 aug 2023

De bandooboxer

Het draagcomfor bandooboxer Één bandooboxer getest en voor mijn geen ander boxers meer Ik heb gelijk voorraad voor een week bij besteld
31 aug 2023
Hi Adrie, Wat een geweldige beoordeling! 😃 We zijn enorm blij dat je tevreden bent met onze producten. Mocht je voorstellen hebben voor onze nieuwe collectie (bijv. nieuwe kleuren voor de boxershorts) horen we dat graag via info@bandoo.nl Groetjes, Liam

"Gewoon" goed.

Levering als beloofd. Fijne boxers.
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Emma
22 aug 2023
Top heb me tweede bestelling ook binnen
Hi Edze, Bedankt voor je beoordeling en je 2e bestelling :-) Groetjes, Emma
18 aug 2023
snel geleverd, heerlijke shorts
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze producten en service. Groetjes, Emma
11 aug 2023
Met een winactie gewonnen, erg tevreden over het ondergoed, en de sokken. Ook omdat het van bamboe is gemaakt.
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier toegewenst met je nieuwe bandoo producten! ❤️ Groetjes, Emma
11 aug 2023
Snelle afhandeling, goede producten
9 aug 2023

top service

boxers zitten echt heerlijk, tshirt kon ik kosteloos omruilen voor een maatje groter top service 👍🏻👍🏻
25 aug 2023
Hi Lucas, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze producten en service. ❤️ Groetjes, Emma