sportkledingspecialist.nl- Logo - Beoordelingen

sportkledingspecialist.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 nov 2022
sportkledingspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Ik ben ontzettend blij met mijn recente aankoop van een voetbalbroekje en sokken! De kwaliteit van beide producten overtrof mijn verwachtingen. Het voetbalbroekje zit comfortabel en biedt volledige bewegingsvrijheid op het veld. De sokken zijn niet alleen stijlvol, maar ook duurzaam en zorgen voor een perfecte pasvorm. Bedankt voor de geweldige producten en snelle levering.

16 aug 2023
bestelling geplaatst en s avonds een track en trace link ontvangen, dagen later nog niets ontvangen, ik ging er van uit dat dit aan postnl lag.gebeld met dit bedrijf en ze gingen het uitzoeken Enkele uren later een mail met dat het artikel niet op voorraad was ? (en toch aangemeld ?). Gelukkig betaald via Riverty.Ook vreemd om te zien dat het artikel niet door hun verzonden zou worden maar door XXL nutrition.

Beoordelingen voor sportkledingspecialist.nl

Bestellen was gemakkelijk en snel geleverd. Bij retourneren moet je zelf de verzendkosten betalen. Ik heb nu dus geen korte sportbroeken maar ben alsnog wel € 7,95 kwijt.
Antwoord van sportkledingspecialist.nl
Beste, Allereerst bedankt voor deze review. Het klopt inderdaad dat retourkosten bij ons voor eigen rekening zijn. Dit staat ook duidelijk vermeld op onze webshop. Met sportieve groet, ^J
RB
Rick B.
Waspik
Voorraad beheer niet op orde. Wel correct afgehandeld daarna, maar daarmee heb ik mijn bestelling niet.
Levering duurt erg lang.Heb het nog steeds niet ontvangen dus kan de rest niet beoordelen
19 mrt 2024
Beste, Allereerst bedankt voor je eerlijke review! Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten op de bestelling. Zoals aangegeven moest er een artikel uit ons externe magazijn in Sweden komen om de order compleet te kunnen maken. Het pakket is vandaag opgehaald door DHL en zal morgen of overmorgen bij je geleverd gaan worden. Wij hopen dat je alsnog veel plezier mag hebben van de bestelde artikelen!
Tot nu toe nog niks gehoord/ontvangen

Vreemde gang van zaken

17 aug 2023
Beste Jan, Allereerst bedankt voor uw eerlijke review. We vinden het erg vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. De reden dat niet alle order vanuit onze locatie verstuurd worden is omdat we op deze manier de leveringstijd zo kort mogelijk kunnen houden. Het inpakken en versturen van deze order is dus uitbesteed aan XXL Nutrition. Door een fout in de voorraad heeft XXL Nutrition helaas het pakket niet kunnen versturen. Zoals in het mailcontact ook al aangegeven hebben wij de bestelling na dat duidelijk was dat het niet meer te leveren was direct geannuleerd. Deze annulering hebben wij uiteraard ook direct doorgezet naar Riverty. Onze excuses voor het ongemak!
22 sep 2023

Klantonvriendelijk

3 Shirts besteld waarvan uiteindelijk maar 1 op voorraad. Mail gehad met alternatief! Bleek van. slechte kwaliteit en paste niet. En dan moet je betalen voor het retour! Schandalig en klantonvriendelijk
28 sep 2023
Beste Bas, Dat is erg vervelend om te horen. We hebben geprobeerd om zo goed mogelijk met u mee te denken door het vernieuwde model toe te voegen aan de order om deze zo compleet te kunnen maken (met akkoord van u). De extra kosten die kwamen kijken bij het leveren van het alternatief hebben wij 2x voor onze rekening genomen waardoor wij geprobeerd hebben u tegemoet te komen. Dat de kleding niet voldoet aan uw wensen dat kan uiteraard. Echter is het niet lekker vinden zitten van een artikel een persoonlijk aspect waar wij helaas geen invloed op hebben. Daarnaast staat duidelijk op de webshop vermeld dat het retourneren van artikelen voor eigen rekening is. Wij snappen uw teleurstelling maar vinden deze beoordeling niet terecht.
3 mal bestellt nur eine mal der Bestellung geliefert. Die Antwort war:die wahre ist nicht lieferbar trotz Bezahlung. Ich habe beltona Produkte bestellt!!
31 mei 2023
Beste, Dat is erg vervelend om te horen. Helaas hebben we niet met alle merken die we aanbieden een real-time voorraad koppeling. Hierdoor wil het wel eens voorkomen dat het bestelde artikel dan niet op voorraad is. Echter hebben we u hier over geïnformeerd en tegelijkertijd een duurder alternatief aangeboden waarvoor wij de extra kosten voor onze rekening zouden nemen, hier ging u niet mee akkoord waarna we direct het volledige aankoopbedrag hebben gecrediteerd. Wij snappen uw teleurstelling maar vinden deze beoordeling niet terecht.
1 jun 2023
Geen spullen aanbieden die je niet kan leveren
9 jul 2023
Bestellung bis heute nicht erhalten