sportkledingspecialist.nl- Logo - Beoordelingen

sportkledingspecialist.nl

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 nov 2022
sportkledingspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Ik ben ontzettend blij met mijn recente aankoop van een voetbalbroekje en sokken! De kwaliteit van beide producten overtrof mijn verwachtingen. Het voetbalbroekje zit comfortabel en biedt volledige bewegingsvrijheid op het veld. De sokken zijn niet alleen stijlvol, maar ook duurzaam en zorgen voor een perfecte pasvorm. Bedankt voor de geweldige producten en snelle levering.

16 aug 2023
bestelling geplaatst en s avonds een track en trace link ontvangen, dagen later nog niets ontvangen, ik ging er van uit dat dit aan postnl lag.gebeld met dit bedrijf en ze gingen het uitzoeken Enkele uren later een mail met dat het artikel niet op voorraad was ? (en toch aangemeld ?). Gelukkig betaald via Riverty.Ook vreemd om te zien dat het artikel niet door hun verzonden zou worden maar door XXL nutrition.

Beoordelingen voor sportkledingspecialist.nl

Betaling achteraf werkte niet. Na een mail van het bedrijf alsnog besteld met direct betalen. Tijd tussen bestellen en ontvangen was best lang voor een Nederlands bedrijf.
RB
Rick B.
Waspik
Voorraad beheer niet op orde. Wel correct afgehandeld daarna, maar daarmee heb ik mijn bestelling niet.
Tot nu toe nog niks gehoord/ontvangen
Levering duurt erg lang.Heb het nog steeds niet ontvangen dus kan de rest niet beoordelen
Antwoord van sportkledingspecialist.nl
19 mrt 2024
Beste, Allereerst bedankt voor je eerlijke review! Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten op de bestelling. Zoals aangegeven moest er een artikel uit ons externe magazijn in Sweden komen om de order compleet te kunnen maken. Het pakket is vandaag opgehaald door DHL en zal morgen of overmorgen bij je geleverd gaan worden. Wij hopen dat je alsnog veel plezier mag hebben van de bestelde artikelen!
Goeie producten, en lekkere!

Top service!

Shirts laten bedrukken

Voor de bowlingcompetitie shirt laten bedrukken bij Sportkleding Specialist. Snel en netjes geholpen. We kregen advies over het soort shirts en deze nadien laten bedrukken. Inmiddels de eerste wedstrijd gespeeld in onze shirt, heel blij mee!
11 sep 2023

Snel contact, snelle levering.

Snel contact over een product dat toch niet leverbaar bleek. Prima alternatief gekregen voor de prijd van het eerst bestelde artikel.
8 jun 2023

Top kwaliteit!

Voor Megchels Beachvolleybaltoernooi shirtjes besteld via Sportkleding Specialist. De kwaliteit is top en de prijzen ook!
6 aug 2023
goede service - echter staat niet op website vermeld dat artikel (tijdelijk) niet leverbaar is.
8 aug 2023
Mooie producten van Odlo gekocht bij de Sportkleding Specialist Snelle- en goede levering 👍
14 aug 2023
Mooie sportshirts , goede kwaliteit en prijs en perfecte snelle bezorging !
4 sep 2023

Uitgebreid assortiment!

Fijne prijzen, uitgebreid assortiment en snel geleverd
23 mei 2023
Uitstekende service! Denken goed mee met de klant!
30 aug 2023
Snelle levering van de bestelde artikelen.
25 mei 2023

Goede communicatie en snelle service

Goede communicatie - doen wat ze beloven
15 sep 2023
Fijne service! Snel en goede levering
28 mei 2023

Persoonlijk contact en inzet