Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.871 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

26 okt 2023

Waardeloos

Op 18 oktober heb ik een winterjas voor mijn zoon besteld. Deze zou binne 2 a 3 dagen worden verstuurd. Helaas is deze er op 26 oktober nog niet! Tijdens mailcontact wordt verwezen naar de track en trace maar hier staat aangegeven dat de jas nog niet ontvangen is door PostNL. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de jas nog wordt bezorgd.
16 nov 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Het pakket is onderweg verloren gegaan en we hebben het aankoopbedrag teruggestort. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet!
RI
robert I.
rotterdam
13 okt 2023
EINDELIJK antwoord geven op de vele berichten, die ik verstuurd heb over een defect artikel en hoe met de kosten van terugzending. Brunner Twin control. Een webshop is niet enkel verkopen maar ook service verlenen! De klant moet tekenen dat hij de kosten van terugzending betaald ............ hallo, een artikel met een defect !!
25 okt 2023
Dag, bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je geen bericht van ons hebt ontvangen. We vinden enkel een berichtje die je via de social media had ingediend. Dit berichtje is ook beantwoord. Mocht je verder vragen hebben vragen wij je contact op te nemen via https://www.bergfreunde.nl/contact/. Groetjes!
29 aug 2023
Niet geleverd Update 20-09-2023: contact opgenomen met de klantenservice. Ik moest twee formulieren inleveren en zij zouden een onderzoek gaan starten. Inmiddels zijn we 9 dagen verder en Bergfreunde reageert niet meer op mijn mails en laat niets van zich horen. Eigenlijk is dit -5 sterren zo slecht.
25 okt 2023
Hallo Marije, wij hebben de terugbetaling al in gang gezet. Het bedrag kan je terug vinden op je bankafschriften. Groetjes!
4 sep 2023

Onveilige wandelstok

De wandelstok die is verzonden is onveilig. Het onderste gedeelte klapte zonder enige weerstand in. Een waardeloos product voor dat vele geld. Hopelijk krijgen wij ons geld snel terug en proberen een andere leverancier te vinden voor een degelijke Leki wandelstok.
8 sep 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het artikel niet naar verwachting is. Wanneer je niet tevreden bent over een artikel uit jouw bestelling, kun jij dit artikel eenvoudig retourneren en wij betalen jouw als klant het aankoopbedrag terug. Je kan onze stap-voor-stap handleiding om jouw bestelling te retourneren vinden op onze website: https://www.bergfreunde.nl/retourneren
8 okt 2023
I order a hat, with colours princess blue colour , they sent me the ink blue colour. Either is mistaken or the pictures and reality is not the same. I message them but no reaction yet(slow response).dissapointed. and the payment methode also not so convenience.
25 okt 2023
Hi! Thank you for your review. Our apologies for the inconvenience! We are very sorry that you did not receive the ordered colour. We asked you to send us a picture of the item so we can check our inventory. We will be happy to help you after that!
15 jul 2023
I have not received my package. When I followed up after a week, only then was I told there is a delay. I am waiting on two packages. BergFreunde can do better by reaching out to me first if there was a delay. Yet to see if I will ever get my packages....
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl
3 jun 2023

Inaccurate Delivery Information

Unfortunately the advertised delivery dates are not respected. Even worse, once you order and pay, it takes 4+ (still counting) days to even receive the shipment tracking information. Bad experience.
7 jun 2023
Hello and thank you for your review! We understand that waiting for your order is not pleasant. We have a delivery time of 4-6 business days and you received the package on working day 6. All the best!
Ik heb nog altijd geen geld terug,van mijn teruggestuurde schoenen Adidas maat 46 te klein ,en anders stuur me maar een fleece vest XL Mvg Frans claessen munsterstraat 15 ,Munstergeleen 6151hd
13 jun 2023
Produkt besteld en dezelfde dag nog geannuleerd. Kon niet meer gewijzigd worden en is toch verstuurd. Nu dus een heel gedoe met terugsturen en retourneren geld. Moet veel gemakkelijker kunnen.
21 jun 2023
Beste, bedankt voor je review! We hadden je bestelling graag willen annuleren, maar onze logistieke afdeling was sneller en had jouw pakket al verzonden. We hebben je een kosteloze retourlabel meegestuurd en een voucher code als kleine tegemoetkoming. Groetjes!
19 sep 2023
Bestelde een herenjas en kreeg een damesjas met de ritssluiting links. Heel vervelend maar het merkje had ik afgeknipt. Echt heel vervelend. Het kost nu veel moeite om de jas aan te trekken.
25 okt 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je een verkeerde artikel hebt ontvangen. Mocht je het artikel nog niet gedragen hebben, vragen wij je contact met ons op te nemen via https://www.bergfreunde.nl/contact/. Groetjes!
5 jul 2023

Slechte en onduidelijke communicatie. Slechte maattabel.

Slechte communicatie. Onduidelijk over wel of niet verzonden artikelen. Maattabel schoenen klopt niet. Twee paar sandalen dus voor niks laten toesturen en nu dus weer retour. Niet duurzaam!!
7 jul 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Qua maatvoering is het altijd lastig een concreet antwoord te geven, omdat dit afhankelijk is van zo veel factoren (lengte, breedte, pasvorm, volume etc.). Wat de gegevens in de maattabel betreft, dit zijn richtlijnen en geven een indicatie over de maat. Wij proberen in zo betrouwbaar mogelijke informatie te voorzien, maar kunnen niet garanderen dat de maten precies zo uitvallen als beschreven. Sportieve groet!
20 sep 2023
Trage verzending en weinig service. Betaalmogelijkheden niet werkzaam. Ik heb dezelfde schoenen besteld bij een andere shop. Volgende dag ik huis. Ik wacht nog op de terug betaling van BF.
25 okt 2023
Hallo Jetske en bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de service. We hebben een levertijd van 4-6 werkdagen. Gelukkig is jouw pakket binnen onze levertijd afgeleverd. Het retourpakket is inmiddels ook al verwerkt en de terugbetaling heb je ontvangen. Vriendelijke groet!
Ik kreeg mijn producten incompleet, maar op de pakbon stond dat alles geleverd is. Probeerde te mailen maar werd doorverwezen naar de klantenservice op de site, wordt tijdrovend zo.
16 nov 2023
Beste, bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je één artikel mist. We hebben gelijk de terugbetaling in gang gezet. Groetjes!
12 jul 2023
Op de tweede dag van de bestelling wisten ze al dat er vertraging van de levering zat aan te komen. Op dag 3, eerste mogelijk leverdag, is de status nog steeds: in bewerking.
4 aug 2023

Een doos met lucht

Ik heb een heel klein mutsje besteld, dat past in een envelop en kan gewoon door de brievenbus. Ik kreeg het echter in een reusachtige doos. Wat is er mis met jullie?
25 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en heb een week geleden bericht gekregen dat het verzonden zou zijn. De bestelling zelf dateert al van 12 juni.
7 jul 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat het vervelend is wanneer de levering van je pakket langer duurt dan verwacht. We zijn constant bezig aan de verbetering van onze service. Groet!
18 jul 2023
Ik heb de slaapzak op 9 juli besteld. Op de overeenkomst staat een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Tot op heden ( 18 juli) heb ik geen slaapzak ontvangen
22 aug 2023
27 okt 2023
Lange levertijd en terugbetalen van geretourneerde producten duurt nog veel langer. Ik wacht inmiddels al bijna 3 weken op terugbetaling. Onacceptabel.
16 nov 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Zodra de producten bij ons zijn aangekomen, controleren en verwerken we ze. Nadien ontvang je van ons een e-mail. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 7-10 werkdagen na ontbinding (Let op: tijdens drukke periodes kan dit tot maximaal 14 werkdagen duren). Voor meer vragen over jouw retour pakket kan je ons berichten via verzending@bergfreunde.nl. Sportieve groet!
4 sep 2023
Vooral minder standaard antwoorden geven op specifieke vragen die ik heb. Zowel telefonisch als schriftelijk heb ik helemaal niets aan het antwoord
8 sep 2023
Dag, bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je niet tevreden bent met de service. Met een levertijd van 4-6 werkdagen is het helaas niet mogelijk je pakket op werkdag 3 geleverd te hebben. We werken met een geautomatiseerd proces en kunnen bestellingen geen voorrang geven. Vriendelijke groet!
6 jun 2023
Kreeg slippers waarvan de maat niet goed was. Nieuwe besteld maar nog steeds niets ontvangen. Helaas heb ze nodig dus zit er echt op te wachten
7 jun 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Momenteel kunnen de bestellingen vertragingen oplopen. Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je een verzendinformatie. Excuses voor het ongemak. Groetjes!