Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.871 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

20 jun 2023
Door een technische storing had ik wel betaald maar is de bestelling niet doorgekomen. Dat kan gebeuren maar de service erna is wel slecht.
21 jun 2023
Hallo Joost en bedankt voor je beoordeling. Helaas hadden we een technische storing waardoor jouw bestelling niet aan ons was overgedragen. De terugbetaling is al voldaan. Excuses voor het ongemak. Groetjes!
12 mei 2023
zit al een week op terugstorting te wachten via ideal,waarom duurt dit zolang?als ik betaal staat het altijd gelijk bij begunstigde.dus!!!
17 mei 2023
Beste, bedankt voor je review! Omdat je de bestelling had geannuleerd, volgt de terugbetaling gelijk de eerst volgende werkdag. Hopelijk heb je de terugbetaling nu kunnen vinden. Sportieve groet!
Na 9 dagen nog niets ontvangen en in de dhl track and trace zie ik “delivery not possible - order is being stored”
Besteld en we zijn nu bijna 2 weken verder en nog niets binnen! En nog zicht erop wanneer het dan wel binnen komt.
6 okt 2023
ik wacht al 7 dagen op me bestelng. er staat dat ik hem kreeg in 3-5 dagen waar is het
25 okt 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat het vervelend is wanneer de levering van je pakket langer duurt dan verwacht. We zijn constant bezig aan de verbetering van onze service. Groet!
24 jul 2023
Nieuwe wachtwoord linken doorsturen ik ben al 1 wk bezig voor nieuw wachtwoord
22 aug 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je niet kunt inloggen en geen link ontvangt om je wachtwoord te kunnen herstellen. De reden hiervan is omdat je geen account hebt aangemaakt. Je hebt als 'gast' besteld. Je kan een nieuw account openen via https://www.bergfreunde.nl/create-account/. Groetjes!
6 jul 2023
Al twee weken aan het wachten op ontvangst. Staat nog altijd in Duitsland…
7 jul 2023
Dag! Bedankt voor je feedback. Helaas zijn er momenteel vertragingen bij de postservice. We zien dat het pakket zojuist is geleverd. Veel plezier met je aankoop! Alvast een fijne weekend!
GW
12 okt 2023
Na een retourzending zo snel mogelijk mijn geld terug storten!
25 okt 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Zodra de producten bij ons zijn aangekomen, controleren en verwerken we ze. Nadien ontvang je van ons een e-mail. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 7-10 werkdagen na ontbinding (Let op: tijdens drukke periodes kan dit tot maximaal 14 werkdagen duren). Voor meer vragen over jouw retour pakket kan je ons berichten via verzending@bergfreunde.nl. Sportieve groet!
Heel dom en vervelend, dat retouren naar Duitsland moeten.
22 aug 2023
Beste Jan, bedankt voor je review! Wij zijn gevestigd in Duitsland. Alles komt- en gaat dus ook terug naar Duitsland. Meer informatie vind je via https://www.bergfreunde.nl/over-ons/. Groetjes!
20 okt 2023
Levertijd komen ze niet na en communiceren hier niet over.
25 okt 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat het artikel niet meer voorradig was. Helaas waren er nog maar een paar stuks, die snel verkocht waren. Als we je verder kunnen helpen kan je contact met ons opnemen via bestelling@bergfreunde.nl
21 nov 2023
Weer korting voucher niet te gebruiken, slim hoor
6 jul 2023
Ligt nog altijd bij jullie??? Vijf dagen Max toch?
7 jul 2023
Beste Rob, bedankt voor je feedback! Jouw pakket is nog onderweg en zal binnen 2 werkdagen worden geleverd. Gelukkig binnen onze beloofde levertijd. Groetjes!
snellere levering en eerlijke prijzen hanteren!
22 aug 2023
Hallo en bedankt voor je review! Onze kortingen zijn altijd voor een beperkte periode geldig. Ze zijn gebaseerd op de markt en vele andere factoren zoals het seizoen, de beschikbaarheid op de markt, onze eigen voorraad etc. We doen onze best om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We snappen dat het wachten niet leuk is.. Tot buiten!
30 dec 2023
niets ontvangen en weet niet hoe te bereiken
27 jun 2023
Nog niks ontvangen duurt echt heeeeel lang
7 jul 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je het pakket op 27 juni nog niet ontvangen had. De postservice had helaas vertragingen waardoor de levering langer heeft geduurd. Gelukkig heb jij 2 dagen nadat je een review hebt achtergelaten het pakket toch kunnen ontvangen. Veel plezier met je aankoop!
7 jun 2023
Niet de beloofde 5 euro korting gekregen
21 jun 2023
Hallo Marc, bedankt voor je feedback! Graag verwerken wij de kortingscode met terugwerkende kracht in je bestelling. Gelieve ons te mailen via https://www.bergfreunde.nl/contact/. Vriendelijke groet!
HV
Herman V.
ENSCHEDE
goed product ontvangen zoals beschreven
4 sep 2023
Producten met zeer slechte kwaliteit.
8 sep 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het artikel niet naar verwachting is. Wanneer je niet tevreden bent over een artikel uit jouw bestelling, kun jij dit artikel eenvoudig retourneren en wij betalen jouw als klant het aankoopbedrag terug. Je kan onze stap-voor-stap handleiding om jouw bestelling te retourneren vinden op onze website: https://www.bergfreunde.nl/retourneren. Groetjes!
Nog steeds niets gehoord vernomen
1 jul 2023

Machtig tot slechte conn

Machtig tot slechte communicatie
7 jul 2023
Dag en bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hebben jouw toegestuurde mail en aanvraag via de telefoon binnen een dag beantwoord. Voor verdere vragen aarzel niet om contact op te nemen. Vriendelijke groet!