Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.343 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Levering duurt te lang! Retourzending wordt niet ineen keer verwerkt, wacht te lang op geld. Weet moeten mailen hoe het zit..
16 apr 2024
Bestelde schoenen zijn kwijt, nooit bij post.nl aangekomen
bestelling is na 12 dagen nog altijd niet geleverd ondanks dat het al betaald is.
mijn pakket nog steeds niet ontvangen !!!!
18 feb 2024
Ik had als nieuwe klant een mail ontvangen met een kortingscode en die code werd geweigerd. Dit voelt aan als misleidende reclame.
Hoi, Ik sanp er he le maal niets van De schoenen zijn zeker 2 maten te klein de nummers op het etiketjes kloppen niet met elkaar ik wil ze retour doen en het lukt niet tot 4x toe om het retour label opgestuurd te krijgen buiten jullie fouten moet ik nb retour kosten betalen Ik ben absoluut niet te sprken over dit alles Kunt u mij een retour kabelsturen? Dat is stap 1\
Duidelijk aangeven dat die toegezegde korting van vijf euro bij abonneren op de nieuwsbrief pas vanaf veertig euro geldt.
Alle verpakkingen leken reeds geopend en in één van de Joha verpakkingen zat zelfs een onderbroek in plaats van het door mij bestelde hemdje. Erg slecht dat de spullen niet worden na gekeken voor verzending
pakje niet aangekomen na contactname blijkt het verloren te zijn gegaan en wordt het opnieuw verzonden
De status: "Uw pakket wordt morgen bezorgd" staat al 5 dagen in de PTT app, hele slechte app trouwens. Maar het meisje van BergFreunde Customer Service was buiten gewoon vriendelijk. Ik begrijp dat de directe verantwoordelijkheid niet ligt bij BF, maar zij hebben wel de keuze gemaakt voor de bezorg service, Verder zijn de mensen van de PTT niet bereikbaar per telefoon. Dus ja, geld overgemaakt, geen product ontvangen en meer dan een uur op Customer Service zitten wachten. Slechte ervaring, spreek goede SLA's af met KPN wat dit is gewoon kut.
Ik vind het zeer lang duren voordat je je bestelling in huis hebt. Ook als je retourneert hoor ik maar niets. En wacht ik nog op een teken van leven. Ik vind dit alles niet echt fijn.
30 dec 2023
niets ontvangen en weet niet hoe te bereiken
Ik heb nog altijd geen geld terug,van mijn teruggestuurde schoenen Adidas maat 46 te klein ,en anders stuur me maar een fleece vest XL Mvg Frans claessen munsterstraat 15 ,Munstergeleen 6151hd
Nog steeds niet ontvangen

LEGAL NOTICE of THEFT!

Attention BERFREUNDE, Please refund me 169,95 Euros for the product you sold me on November 30th, which has been back in your possession since Friday, December 15th, at 09:59, and never delivered to me. On Saturday night, December 9th, and subsequent days onward, you were informed of the CONFRONTING and VIOLENT reception from your package deliverer, DHL, at my residence, who never delivered the parcel. Still to date, BERGFREUNDE has not replied to address the matter, let alone confirm the parcel’s return back to BERGFREUNDE. The CEO of the product you sold me (Ivanhoe of Sweden), personally emailed me IMMEDIATELY upon hearing about what occurred from your deliverer. You are in receipt of that CC’ed correspondence the CEO of Ivanhoe of Sweden sent last Monday morning, December 11th, at 08:00. After the violent behaviour exhibited by your deliverer, and my visit to the police department to report the incident (of which you were informed), you further added insult to injury from YOUR silence and avoidance. Your behaviour is found to be extremely egregious and contemptuous. You are put on notice- Should I not receive a response from you by the end of business day December 17th, I will notify American Express of theft from your company. That will commence financial and legal scrutiny by American Express and appropriate oversight bodies with your company. To confirm, BERGFREUNDE were made aware of the incident on, and since, Saturday, December 9th and have been in receipt of my order since FRIDAY, DECEMBER 15th, at 09:59.

Een doos met lucht

Ik heb een heel klein mutsje besteld, dat past in een envelop en kan gewoon door de brievenbus. Ik kreeg het echter in een reusachtige doos. Wat is er mis met jullie?
JM
Jean M.