Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Wat beter kan: Duidelijker in omschrijving van sportschoenen! Belangrijk: hoe ze zitten, smal of breed. Of je gewoon je schoenmaat kan nemen of niet. Ik heb een halve maat groter genomen en dat was te groot! Meer foto's met voeten erin... En, wat ook wel mag: retourlabel in de door meesturen. Je moet er ook nog voor betalen!! Belachelijk aangezien jullie prijzen al behoorlijk hoog zijn.

Bestelling via internet is een ramp

Niet mogelijk in te loggen op account of nieuwe account te maken ook niet bestelling te plaatsen als gast. Telefonisch dan bestelling doorgegeven en ook niet mogelijk om betaling uit te voeren. Enorme tijdverspillingen ondertussen artikel in promotie uitverkocht in de gewenste maat. Uiteindelijk enkel betaling via Paypall mogelijk.
+ Grote collectie. + Je kunt meerdere schoenen bestellen om te passen. - Er komt een mail dat het pakket binnen een paar dagen wordt geleverd, maar vervolgens kan het dan nog een week duren voordat de trackingcode actief wordt.
de vraag naar een extra verzekering voor het waarborgen van levering vind ik er echt over ... dat geeft alvast weinig vertrouwen in uw zaak
Levering duurt te lang! Retourzending wordt niet ineen keer verwerkt, wacht te lang op geld. Weet moeten mailen hoe het zit..
Leveren en nog meer het afhandelen van retour duurt veel te lang.
Hoe krijg ik de welkomstbonus / kortingsbon van 5 euro verzilverd
Bestelde schoenen zijn kwijt, nooit bij post.nl aangekomen
Antwoord van Bergfreunde.nl
Hallo und vielen Dank für Deine Bewertung! Leider können wir aus Deiner Bewertung nicht erkennen, warum Du nicht zufrieden bist. Wir freuen uns jederzeit über eine ausführliche Bewertung von Dir. Viele Grüße, Bergfreunde.de
9 mrt 2024

En dan gaat het wederom mis met post.nl

De verzending via post.nl ging jammerlijk mis. Pas wanneer post.nl mij het bericht stuurt dát ze gaan bezorgen, kon ik aangeven dat het pakket elders bezorgd moest worden. Dat heeft post.nl niet gedaan, pakket direct naar Zwolle gestuurd en genoteerd dat het pakket geweigerd werd. Onzin. Babs, de dame van klantenservice, heeft mij zeer zeer goed te woord gestaan en uitleg gegeven en mij verzekerd dat ik geen betalingsverplichting nu heb, dat het pakket naar Dld.verder terug gaat. En dat ik een nieuwe bestelling kan doen, die ik wel op bijvoorbeeld mijn werkadres kan laten bezorgen . Dat ga ik nu proberen. Tip: het teruggestuurde pakket naar Zwolle, op verzoek van cliënt weer naar het gewenste adres laten sturen.
BM
De produkten zien er goed uit. De site is voor mij niet overzichtelijk, ik koop best vaak online maar nee niet overzichtelijk verder vind ik dat bedrag van 20 euro dat zekerheid geeft over de levering raar: ik hoef nergens te betalen voor de levering , dat is vanzelfsprekend , ik heb ten slotte toch betaald. Verder liep de betaling de vorige keer niet goed , ik zou nog een korting krijgen maar die heb ik niet gezien.
De beenlengte is bij bepaalde modellen korter dan ik verwacht had.(o.a. Inji Liner Crew multifunctionele sokken). Nochtans staat er bij de beschrijving Iange sokken. Ik heb ze graag zoals de modellen Trail Mid weight Crew wandelsokken. Misschien kan u de beenlengte bij de foto of beschrijving vermelden.
24 mrt 2024
Levering is goed en duidelijk. Laatste keer waren veters van schoenen niet goed. Dan wordt er echt moeilijk gedaan. Belachelijk op zo'n groot bedrag. Moest er foto's van maken en heb ik dit niet zelf gedaan?????
Pakket is woensdag een week geleverd en is niet open geweest. Week later nog niets teruggestort. Is 19 dagen onderweg. Geef dan niet op de site aan dat die retouren binnen 14 dagen verwerkt zijn
17 mrt 2024
Hoge retourkosten. Ik vind dat onredelijk voor een webwinkel, want het is niet alsof je het van te voren in de winkel even kunt uitproberen
16 mrt 2024
Het verwerken van de retourzending duurt erg lang. Na 10 dagen nog geen bericht van ontvangst van reourzending.
bestelling is na 12 dagen nog altijd niet geleverd ondanks dat het al betaald is.
JD
Jan D.
Huizen

Inwisselen kortimgscode

ik krijg een kortingscode ivm de nieuwsbrief maar kan deze niet inwisselen.
19 mrt 2024
Achteraf betalen regelen