Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.424 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Winterjas

Ik heb mijn jas nu 3 weken en jammergenoeg is de binnenkant al op 2 plaatsen gescheurd!
LM
Linda M.
Amsterdam
Hebben mij jammer genoeg niet kunnen helpen aan mijn schoenen.
RG
R G.
Doetinchem
Langzame levering
13 jul 2023
22 aug 2023
Beste, bedankt voor je suggesties en sorry voor al het ongemak. We zullen er een melding van maken en hopen dat dit in de toekomst niet nog eens voorkomt. Groetjes en veel plezier met je aankoop!

LEGAL NOTICE of THEFT!

Attention BERFREUNDE, Please refund me 169,95 Euros for the product you sold me on November 30th, which has been back in your possession since Friday, December 15th, at 09:59, and never delivered to me. On Saturday night, December 9th, and subsequent days onward, you were informed of the CONFRONTING and VIOLENT reception from your package deliverer, DHL, at my residence, who never delivered the parcel. Still to date, BERGFREUNDE has not replied to address the matter, let alone confirm the parcel’s return back to BERGFREUNDE. The CEO of the product you sold me (Ivanhoe of Sweden), personally emailed me IMMEDIATELY upon hearing about what occurred from your deliverer. You are in receipt of that CC’ed correspondence the CEO of Ivanhoe of Sweden sent last Monday morning, December 11th, at 08:00. After the violent behaviour exhibited by your deliverer, and my visit to the police department to report the incident (of which you were informed), you further added insult to injury from YOUR silence and avoidance. Your behaviour is found to be extremely egregious and contemptuous. You are put on notice- Should I not receive a response from you by the end of business day December 17th, I will notify American Express of theft from your company. That will commence financial and legal scrutiny by American Express and appropriate oversight bodies with your company. To confirm, BERGFREUNDE were made aware of the incident on, and since, Saturday, December 9th and have been in receipt of my order since FRIDAY, DECEMBER 15th, at 09:59.

Als je wat kiest maar niet koopt wordt je gestraft, en moet je wachten

Welkomskorting die je direct kunt toepassen komt 25 minuten na aanvraag, omdat ik zo lang moest wachten heb ik de aankoop geannuleerd (het product zat al in mijn winkelmand). Nadat ik de code had ontvangen en ik weer inlogde bleek het product niet meer voorradig. Daarover een mail gestuurd naar support en kreeg ik te horen dat na enige tijd (paar uur tot een dag!) het product weer beschikbaar zou komen. En idd de dag erna kon ik weer aan de slag. Toen koos ik per ongeluk de verkeerde kleur en ging ik opnieuw het product uit mijn winkelmand verwijderen om een andere te kiezen, maar helaas.... opnieuw niet meer op voorraad. OK dan maar een ander merk gekozen bij het afrekenen wilde ik voor de 3e keer de kortingscode gebruiken (let wel 2x zonder succes de aankoop gestopt) kreeg ik de melding dat de code niet meer gebruikt kon worden omdat deze al eerder was gebruikt..... pffffffff

Verzendingen duren lang en worden niet goed opgevolgd

Verzendingen duren lang en een pakket met items die ik wilde is in transit terug gestuurd naar Bergfreunde. Dit waren items die verder niet op voorraad waren. Wel geld terug gekregen, maar Bergfreunde heeft niet aangeboden om ze alsnog te versturen, dus ik heb nu 2e keus items moeten kopen. Even later stonden ze weer op voorraad, dus was niet een grote moeite geweest om dat aan te bieden. Ik ben nu echter weer aan het wachten op een pakket waarbij een aantal dagen geleden is gemeld dat het verstuurd was. PostNL heeft echter aan nog niets ontvangen te hebben. Niet handig zo vlak voor een vakantie periode…
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl

Fijne webshop, waardeloze bezorgopties

Groot assortiment, goede (bijna perfecte) productbeschrijvingen. Regelmatig leuke aanbiedingen en prima prijzen. Helaas is de bezorging altijd een probleem. Zo kan je geen pakketpunt kiezen en is de levertijd vaak 4-6 werkdagen. Next day delivery hoeft echt niet maar 4-6 dagen is én superveel én een enorm timeframe. Onmogelijk om te plannen om dan thuis te zijn. Slecht voor het milieu dat er niet bij een pakketpunt afgeleverd kan worden. Na de notificatie e-mail met de tekst: "geleverd aan Post-NL", is de status nog twee dagen "pakket nog niet ontvangen door Post-NL". Waardeloos!
De status: "Uw pakket wordt morgen bezorgd" staat al 5 dagen in de PTT app, hele slechte app trouwens. Maar het meisje van BergFreunde Customer Service was buiten gewoon vriendelijk. Ik begrijp dat de directe verantwoordelijkheid niet ligt bij BF, maar zij hebben wel de keuze gemaakt voor de bezorg service, Verder zijn de mensen van de PTT niet bereikbaar per telefoon. Dus ja, geld overgemaakt, geen product ontvangen en meer dan een uur op Customer Service zitten wachten. Slechte ervaring, spreek goede SLA's af met KPN wat dit is gewoon kut.
4 okt 2023

Wandelschoenen besteld, retour gestuur en heel erg lang wachten op je geld

Wandelschoenen besteld. Helaas vallen deze veel kleiner dan verwacht. Kan gebeuren. Retour gestuurd met het eigen retourlabel van Bergfreunde. Helaas na twee weken nog geen geld retour of bevestiging van ontvangst. Dan toch maar eens bellen. Helaas telefoonbeantwoorder welke aangeeft dat ze zoveel retopuren hebben dat ze het niet aankunnen en dat klanten nog 8 dagen langer moeten wachten op de verwerking van hun retour! Gaat dit bedrijf falliet? Dit zijn vaak de eerste tekenen dat er iets niet in orde is met een bedrijf.
25 okt 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Zodra de producten bij ons zijn aangekomen, controleren en verwerken we ze. Nadien ontvang je van ons een e-mail. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 7-10 werkdagen na ontbinding (Let op: tijdens drukke periodes kan dit tot maximaal 14 werkdagen duren). Voor meer vragen over jouw retour pakket kan je ons berichten via verzending@bergfreunde.nl. Sportieve groet!
KP
Kostas P.
Eindhoven
9 jun 2023

Unprofessional and slow

Placed an order at 1/6/2023 with items in stock and an indication of 3 to 5 days for delivery. Today (9/6/2023) the order is still not shipped. Contacted the shop at 7/6/2023 and they replied they are sorry and that the warehouse is really bussy. I am sorry to hear but I paid and I expect my delivery on time, if your items were not in stock, then admit it, shifting the problem to "warehouse bussy" is even more disrespectful towards your customer. And you definetely lost me as a customer.
21 jun 2023
Hello and thank you for your feedback! We are very sorry that we could not convince you of our service! Unfortunately, there were massive delays inshipping within the EU and accordingly a high volume for us. We're happy to see that you finally received your parcel. Sorry for the inconvenience! Best regards!
14 jun 2023

Nog niks ontvangen

Misschien vragen hoe je het bedrijf vindt als je bestelling ( op tijd ) geleverd is en niet als de klant ( nog steeds ) wacht op haar bestelling die ze morgen nodig heeft Nog steeds geen idee heeft wanneer het nu wel gaat komen, want ik krijg op 1 dag een mail dat het verstuurd is en een uur later een mail krijgt dat het langer gaat duren en dus naar mijn mening nog niet verstuurd is ??? Track en trace werkt nog niet Nu op dit moment kan ik dus niet meer geven dan 1 ster
21 jun 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat het vervelend is wanneer de levering van je pakket een dag langer duurt dan verwacht. We zijn constant bezig aan de verbetering van onze service. Groet!
26 jun 2023

de verzending moet verzekerd zijn door koerier DHL

de verzending moet verzekerd zijn door de koerier DHL.Al die nonsens dat je een extra verzekering moet betalen,moet in jullie verzendingskosten inbegrepen zijn.Ofwel vragen jullie 5 euro verzendingskosten en moet zowel de zendkosten en retourkosten hiermee inbegrepen zijn.Dit bespaart veel onnodige problemen. Hopenlijk kan je dit toepassen voor alle verzendingen. Groetjes, Ceulenaere Yves , yvesceulenaere@outlook.com
2 jul 2023
Mijn bestelling is dus te laat. Nu moet ik zonder stokken en wandelsokken op vakantie vertrekken. Het pakket is donderdag verzonden maar nog steeds niet toegekomen. Dus een aankoop voor niets want ik ben vandaag in de winkel as adventure moeten dubbel gaan kopen.
7 jul 2023
Beste Petra, bedankt voor je feedback! We hebben voor de wandelstokken een levertijd van 7-9 werkdagen. Het pakket is op werkdag 8 geleverd. Gelukkig binnen onze beloofde levertijd. Groetjes!
AV
Anne V.
Ochten

Mooie spullen, soms aardige aanbiedingen maar trage verwerking

Ik vind het allemaal erg traag gaan: zowel de levering alsook de retourbevestiging. Ook een verzendlabel die je uit moet printen, super onhandig.

Uiteindelijk terecht

Lastig bereikbaar, geen info over mijn bestelling te vinden na een week. Technische storing of niet, dit kan echt niet. Over een paar dagen ben ik een maand op vakantie zonder de benodigde spullen. **bewerking** Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen vlak voordat ik weg ben. Dus vandaar 3 sterren inplaats van de eerdere 1. Communicatie blijft moeizaam, met ontvangen en retouren
3 aug 2023
Beter en transparanter communiceren over de technische problemem en gevolgen ervan voor de klant. Uit eindelijk zijn jullie in bezit van mijn geld (bestelling van ruim 300 euro). Dat is niet oké om zo magere info te delen als 'bezorging is vertraagd' en 'misschien komt het nog deze maand'. Ook vervelend dat de bestelling niet geannuleerd kan worden. Dat vind ik gewoon stoom.
4 aug 2023
13 mei 2023
De mogelijkheid om een fout of fouten in de persoonsgegevens te kunnen corrigeren. Type fouten zijn snel gemaakt op een mobiele telefoon! Bij de zoekoptie van het menu reageert het systeem niet als de 'bestelgeschiedenis' 'intoetst, je moet naar het menu en daar staat het woord "besteklgeschiedenis", dat moet je wel eerst zoeken en zien te vinden. Lastig. Mvgr., R.L.Elvers