Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

4 feb 2024
Ik bestelde een fleece voor een 4-jarige, gelukkige had ik hem gemeten en 5 jaar besteld. Maar het was nog nipt. De kleuren zijn in werkelijkheid minder hevig dan deze op een scherm van een tablet.
LM
Linda M.
Amsterdam
Hebben mij jammer genoeg niet kunnen helpen aan mijn schoenen.
er wordt gesuggereerd dat je achteraf kunt betalen, maar ik heb toch vooraf moeten betalen, hoe kan dat????
dame aan de telefoon kon geen inschatting maken over de verzendtijd omdat ze het systeem niet kon inzien. Een wat duidelijker systeem zou helpen.
Extra kosten voor "kopersbescherming" slaat echt de plank mis. Als verkoper doet wat hij moet doen hoef ik geen extra kosten te maken voor "kopersbescherming" Hier bewijst u uzelf geen dienst mee.
pakje niet aangekomen na contactname blijkt het verloren te zijn gegaan en wordt het opnieuw verzonden
RG
R G.
Doetinchem
Langzame levering
Prima prijs en prima service maar het verzenden duurt erg lang vergeleken met andere webshops
De status: "Uw pakket wordt morgen bezorgd" staat al 5 dagen in de PTT app, hele slechte app trouwens. Maar het meisje van BergFreunde Customer Service was buiten gewoon vriendelijk. Ik begrijp dat de directe verantwoordelijkheid niet ligt bij BF, maar zij hebben wel de keuze gemaakt voor de bezorg service, Verder zijn de mensen van de PTT niet bereikbaar per telefoon. Dus ja, geld overgemaakt, geen product ontvangen en meer dan een uur op Customer Service zitten wachten. Slechte ervaring, spreek goede SLA's af met KPN wat dit is gewoon kut.
Ik vind het zeer lang duren voordat je je bestelling in huis hebt. Ook als je retourneert hoor ik maar niets. En wacht ik nog op een teken van leven. Ik vind dit alles niet echt fijn.
7 jan 2024

Verkeerde maat

Geleverde item waren de maat die ik bestelde. Wordt ook niet duidelijk op de site aangegeven.

Fijne webshop, waardeloze bezorgopties

Groot assortiment, goede (bijna perfecte) productbeschrijvingen. Regelmatig leuke aanbiedingen en prima prijzen. Helaas is de bezorging altijd een probleem. Zo kan je geen pakketpunt kiezen en is de levertijd vaak 4-6 werkdagen. Next day delivery hoeft echt niet maar 4-6 dagen is én superveel én een enorm timeframe. Onmogelijk om te plannen om dan thuis te zijn. Slecht voor het milieu dat er niet bij een pakketpunt afgeleverd kan worden. Na de notificatie e-mail met de tekst: "geleverd aan Post-NL", is de status nog twee dagen "pakket nog niet ontvangen door Post-NL". Waardeloos!
De beloofde levertijd is bij mij niet 1 x gehaald Bij een retour zending duurt het lang voor je een bevestiging hebt van de ontvangst van het retour gezonden pakket . Daardoor de terug betaling ook. Maar de producten zijn prima. En komen netjes verpakt en voldoen aan de verwachtingen.
30 dec 2023
niets ontvangen en weet niet hoe te bereiken

Levertijd voor NL meer dan een week

Het is nu 28 december en mijn bestelling van 22 december is nog niet aangekomen bij PostNL. Dus bestellen vanuit Nederland, houdt rekening met lange levertijd. Bestelde producten zijn voor een vakantie welke start op 2 Januari. Wordt krap..
IV
Inge V.
Heemstede
26 dec 2023
Tevreden over de bestelling, alleen de levertijd vond ik te lang duren. Bijna twee weken.
25 dec 2023
Bestelling duurde lang voordat het er was en uiteindelijk was 1 product niet eens leverbaar daar is wel keurig over gecommuniceerd maar spijtig dat iets wel te bestellen is en na vier dagen krijg je bericht dat het niet leverbaar is.
It takes around 4 days before they ship after completing the order. They also automatically sign you up for their newsletter after placing an order. These upsell newsletter arrive before the package... This review is based on 4 purchases