Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl
Beoordelingen:

2.852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.428 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

de meest kritische beoordeling

13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(97)
(35)
Resetten
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 dagen geen verandering in status als bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor jouw feedback! Het klopt dat zodra een pakket ons magazijn heeft verlaten de status bij PostNL als onbekend wordt weergegeven. De verzending vanuit ons magazijn uit Duitsland naar PostNL toe kan 2 tot 3 werkdagen duren. Wanneer PostNL het dan van ons heeft ontvangen, zal er een bekent bezorgmoment volgen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat deze informatie helpt! Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren en nog meer het afhandelen van retour duurt veel te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw review! Onze excuses voor deze lange duur, wij zullen er aan werken om dit te verbeteren. Een fijne dag gewenst! Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling via internet is een ramp

Niet mogelijk in te loggen op account of nieuwe account te maken ook niet bestelling te plaatsen als gast. Telefonisch dan bestelling doorgegeven en ook niet mogelijk om betaling uit te voeren. Enorme tijdverspillingen ondertussen artikel in promotie uitverkocht in de gewenste maat. Uiteindelijk enkel betaling via Paypall mogelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor deze beoordeling! Het spijt ons dat er veel mis is gegaan, wij helpen graag verder! Je mag anders graag ons contactformulier invullen op onze website. Excuses voor het ongemak! Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat beter kan: Duidelijker in omschrijving van sportschoenen! Belangrijk: hoe ze zitten, smal of breed. Of je gewoon je schoenmaat kan nemen of niet. Ik heb een halve maat groter genomen en dat was te groot! Meer foto's met voeten erin... En, wat ook wel mag: retourlabel in de door meesturen. Je moet er ook nog voor betalen!! Belachelijk aangezien jullie prijzen al behoorlijk hoog zijn.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
+ Grote collectie. + Je kunt meerdere schoenen bestellen om te passen. - Er komt een mail dat het pakket binnen een paar dagen wordt geleverd, maar vervolgens kan het dan nog een week duren voordat de trackingcode actief wordt.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
17 apr 2024
Hallo und vielen Dank für Deine Bewertung! Leider können wir aus Deiner Bewertung nicht erkennen, warum Du nicht zufrieden bist. Wir freuen uns jederzeit über eine ausführliche Bewertung von Dir. Viele Grüße, Bergfreunde.de
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoe krijg ik de welkomstbonus / kortingsbon van 5 euro verzilverd
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
de vraag naar een extra verzekering voor het waarborgen van levering vind ik er echt over ... dat geeft alvast weinig vertrouwen in uw zaak
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
BM
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De produkten zien er goed uit. De site is voor mij niet overzichtelijk, ik koop best vaak online maar nee niet overzichtelijk verder vind ik dat bedrag van 20 euro dat zekerheid geeft over de levering raar: ik hoef nergens te betalen voor de levering , dat is vanzelfsprekend , ik heb ten slotte toch betaald. Verder liep de betaling de vorige keer niet goed , ik zou nog een korting krijgen maar die heb ik niet gezien.
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering is goed en duidelijk. Laatste keer waren veters van schoenen niet goed. Dan wordt er echt moeilijk gedaan. Belachelijk op zo'n groot bedrag. Moest er foto's van maken en heb ik dit niet zelf gedaan?????
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Achteraf betalen regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor deze feedback! Het spijt ons dat het niet mogelijk was om te kiezen voor achteraf betalen. Achteraf betalen is niet mogelijk indien... de levering naar een postpunt gaat de aangegeven voornaam, achternaam of het land van het bezorgadres afwijkt van het factuuradres de bestelwaarde minder is dan EUR 10,00 de bestelwaarde meer is dan EUR 3500,00 je winkelwagen producten uit de volgende categorieën (incl. subcategorieën) bevat: elektronica & energie, navigatie & horloges Als geen van bovenstaande punten op je bestelling van toepassing is, ligt de oorzaak bij onze externe betaaldienstverlener Unzer. Bij achteraf betalen voert Unzer op de achtergrond een controle uit. Bij een onduidelijk of negatief resultaat kan achteraf betalen niet worden aangeboden. Neem voor meer informatie rechtstreeks contact op met Unzer door een e-mail te sturen naar datenschutz-vie@unzer.com Alle informatie over de kredietcontrole vind je op onze pagina over privacybescherming www.bergfreunde.nl/privacy/ Je kunt ook een andere betaalmethode kiezen: https://www.bergfreunde.nl/verzending-en-betaling/ Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.
JD
Jan D.
Huizen
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoge retourkosten. Ik vind dat onredelijk voor een webwinkel, want het is niet alsof je het van te voren in de winkel even kunt uitproberen
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het verwerken van de retourzending duurt erg lang. Na 10 dagen nog geen bericht van ontvangst van reourzending.
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Helaas hebben wij inderdaad ook vaak een achterstand in onze retour-verwerking. Wij werken hier hard aan om dit te verbeteren en hopen in de toekomst binnen 3 werkdagen na ontvangst het retour te kunnen hebben vergoed. Momenteel is dit nog binnen 5 tot 10 werkdagen. Excuses voor het ongemak! Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beenlengte is bij bepaalde modellen korter dan ik verwacht had.(o.a. Inji Liner Crew multifunctionele sokken). Nochtans staat er bij de beschrijving Iange sokken. Ik heb ze graag zoals de modellen Trail Mid weight Crew wandelsokken. Misschien kan u de beenlengte bij de foto of beschrijving vermelden.
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

En dan gaat het wederom mis met post.nl

De verzending via post.nl ging jammerlijk mis. Pas wanneer post.nl mij het bericht stuurt dát ze gaan bezorgen, kon ik aangeven dat het pakket elders bezorgd moest worden. Dat heeft post.nl niet gedaan, pakket direct naar Zwolle gestuurd en genoteerd dat het pakket geweigerd werd. Onzin. Babs, de dame van klantenservice, heeft mij zeer zeer goed te woord gestaan en uitleg gegeven en mij verzekerd dat ik geen betalingsverplichting nu heb, dat het pakket naar Dld.verder terug gaat. En dat ik een nieuwe bestelling kan doen, die ik wel op bijvoorbeeld mijn werkadres kan laten bezorgen . Dat ga ik nu proberen. Tip: het teruggestuurde pakket naar Zwolle, op verzoek van cliënt weer naar het gewenste adres laten sturen.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is woensdag een week geleverd en is niet open geweest. Week later nog niets teruggestort. Is 19 dagen onderweg. Geef dan niet op de site aan dat die retouren binnen 14 dagen verwerkt zijn
Beoordeling melden
JD
Jan D.
Huizen
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Inwisselen kortimgscode

ik krijg een kortingscode ivm de nieuwsbrief maar kan deze niet inwisselen.
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 dagen geleden
Hartelijk dank voor de feedback! Helaas is de 5 euro kortingscode enkel geldig voor een aankoop boven de 40 euro. De kortingscode zou nog voor een volgende bestelling gebruikt kunnen worden. Graag pas ik deze korting alsnog toe, ik heb ook een mail verzonden en hoop hierin verder te kunnen helpen. Excuses voor het ongemak! Heb je verder nog vragen? Onze klantenservice staat van maandag tot vrijdag, van 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Mailen kan via https://www.bergfreunde.nl/contact/. We zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur via +31 (0)30 - 499 0286.