agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.902 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.625 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Shirt besteld van €50,05 , krijg €39,07 terug

Shirt besteld van €50,05, deze was te groot, kleinere maar besteld , moest meteen afrekenen en het te grote shirt retour gestuurd, kreeg 39,07 terug, retour kosten €4,99 en verzendkosten € 5,99 werden op de €50,02 in rekening gebracht, schandalig
26 mei 2023
Beste klant, Wanneer er een bestelling is geplaatst met meerdere artikelen en hiervan wordt een deel retour gestuurd, wordt er gekeken naar het totaal bedrag van de behouden artikelen na de retourzending. Het behouden bedrag van de bestelling is onder de €49 uitgekomen voor de gratis verzending, in dat geval worden de verzendkosten van €5,99 als nog in rekening gebracht. De andere €4,99 zijn de retourkosten voor België, dit geldt voor alle Belgische retourzendingen. u heeft dus het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel ontvangen plus de verzend en retour kosten. Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 mei 2023
Levering werd tot 4 keer uitgesteld.
23 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 mei 2023
slechte produkten uit het assortiment nemen.
23 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat u een minder goede ervaring hebt met artikelen uit het assortiment. Wij willen aangeven dat wanneer u een klacht heeft over een artikel u ten alle tijden terecht kan bij onze klantenservice. Stuur gerust een mail naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 mei 2023
Levertijd veel langer dan aangegeven.
17 mei 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de halsters een levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze halster zijn binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de productpagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 28-04-2023 en uw bestelling is verzonden op 02-02-2023, binnen de 3 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
BV

Bestelling nooit geleverd door DPD

Bestelling nooit ontvangen omdat DPD deze ergens achterover heeft gedrukt. De waarde van het hele pakket was niet heel hoog dus zou wel verwacht hebben dat ze uit klantvriendelijkheid terug betalen of de bestelde producten nogmaals opsturen. Inplaats daarvan ben ik mogelijk crimineel totdat DPD heeft uitgezocht wat er is gebeurt met mijn pakket. Als het pakket nou honderden euro's was begrijp ik de voorzichtigheid maar voor nog geen 40 euro wekenlang wachten op dit hele proces is wel hele slechte service. Ik zou er in ieder geval niet meer bestellen in de toekomst.
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er vorige week een onderzoek is opgestart voor uw pakket, wij zullen ons best blijven doen tot er een passende oplossing is voor u. Wij houden u uiteraard op de hoogte van het onderzoek en de uitkomst hiervan! Met vriendelijke groet, Team Agradi
15 mei 2023
Telkens als ik iets bestel, duurt het erg lang voordat ik het ontvang.
16 mei 2023
Beste klant, Per artikel staat er omschreven op de website wat de verwachte levertijd is vanuit de leverancier, wanneer het artikel met de langst levertijd bij ons op voorraad is wordt de gehele bestelling gezamenlijk verzonden. Wanneer je liever de gehele bestelling dezelfde dag verzonden wilt hebben adviseren wij je enkel artikelen in een bestelling te zetten waarbij staat: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", deze artikelen zijn dan direct leverbaar vanuit ons magazijn! Met vriendelijke groet, Team Agradi
levertijd is gigantisch lang
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst waarvan beide artikelen een levertijd vanuit de leverancier hadden tussen de 2 en 15 werkdagen, indien je de bestelling sneller wenst te ontvangen adviseren wij je artikelen te bestellen met een kortere levertijd of artikelen die direct leverbaar zijn (daar staat bij "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden"). Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023
Slechte ervaring klantenservice, artikel met korting stond op site en in winkelwagen lager. Kreeg artikel niet voor getoonde korting. Kwam door update nacht, maar daar kan klant niks aan doen. Gegeven reactie klopt niet, de aanbieding 23% was gewoon de hele week geldig en wilde afrekenen in nacht alleen toen blijkbaar net achter de schermen verlopen en niet zichtbaar op site, pas bij afrekenen.
17 mei 2023
Beste klant, Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en het aangegeven probleem, wij kijken graag wat wij voor u kunnen betekenen in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023

Een leren Hooley hoed besteld

Een leren Hooley besteld. Op de foto stond een hoed met een vlakke onderrand. Heb een hoed met een golvende rand ontvangen. Niet tevreden. Niet gekregen wat ik besteld heb. Ook niet terug gestuurd omdat ik dit veel te omslachtig vind. Ben nog steeds op zoek maar het gezochte model is Kennelijk in nederland niet meer te krijgen. Een hoed niet per postorder kopen is mijn advies.
16 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat de foto op onze website niet overeenkomt met uw verwachtingen! Wij doen ons best om de studiofoto's zo goed mogelijk te laten overbrengen voor een realistisch beeld. Wij zullen uw feedback meenemen en de foto's controleren op verbetering in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi