agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

RS

Zomaar annuleren van bestelling

Zadeldekje besteld in een grotere order, dekje wordt in backorder geplaatst, daarna zonder overleg wordt het dekje geannuleerd vanwege niet meer leverbaar. Toen ik ging kijken op de website bleek het dekje nog wel leverbaar maar 10 euro duurder. Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice, die gaven aan dat afdeling inkoop de order geannuleerd had. Medewerkster van de klantenservice ging nakijken of het dekje dan alsnog geleverd kon worden tegen de prijs waarvoor ik het in eerste instantie besteld en betaald had. Nu ruim een week later nog steeds geen bericht terug gehad.
23 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het originele ordernummer. Helaas is het ordernummer van deze review niet gekoppeld aan de bestelling waar over gesproken wordt. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Klantgerichtheid
23 jun 2023
Beste klant, Graag vernemen wij wat je in de toekomst graag verbeterd zal zien, u kunt hier eventueel meer toelichting over geven naar klantenservice@agradi.nl! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 jun 2023
Sneller leveren vaak zijn de spullen niet op voorraad Ruim assortiment
22 jun 2023
Slecht product en een nog slechtere klantenservice
23 jun 2023
Beste klant, Graag vernemen wij wat je in de toekomst graag verbeterd zal zien, u kunt hier eventueel meer toelichting over geven naar klantenservice@agradi.nl. Ook voor een klacht over een artikel kan je per mail terecht aan de hand van een foto van de klacht en je ordernummer, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
aar v.
Son en Breugel
21 jun 2023
De maatbeschrijving van de hoefschoenen is niet erg goed, ik had dus gemeten zoals gezegd, maar toch waren de hoefschoenen 2 maten te groot.
21 jun 2023
2 dekens besteld, 1 bij epleyeck en 1 bij agradi, maten pasten niet voor mijn paard Firma epleyeck heeft meteen mijn retour geaccepteerd, terwijl agradi hier nu moeilijk omtrent doet, en zegt dat deze vuil was.. dit kan zeker niet, er zat nog een deken onder. Maar hierbij laat ik dit niet
23 jun 2023
Beste klant, Wij accepteren geen artikelen met gebruikssporen, helaas hebben wij deze retour gestuurde deken niet kunnen accepteren hierdoor. Door de retourafdeling bent u hiervan op de hoogte gesteld in een mail met meer informatie hierover en worden de mogelijke opties besproken. Indien u over de retourzendingen vragen heeft, adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/ of te reageren op de mail met informatie die naar u verstuurd is. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte levering

Het product was prima, alleen de bezorging belachelijk. Dpd heeft niet eens aan de deur gestaan. Ik was gewoon thuis op het tijdstip dat hij langs zou komen, en ik krijg bericht dat het pakket mee terug genomen is omdat ik niet thuis was. Vervolgens kon ik het 3 dagen later pas ophalen bij t pick-up pont. Dus een verdrietig kind in huis helaas.
23 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
20 jun 2023
Artikel was super. Maar 16 dagen wachten op de levering terwijl het wel leverbaar aangeduid stond (binnen 2 werkdagen) is bijzonder jammer. Heb 2 artikelen gekocht voor een wedstrijd de week erop maar moest toch elders kopen want was zeker niet op tijd geleverd voor die wedstrijd.
23 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MP
Mirjam P.
Alkmaar

Waardeloze tent

Twee verschillende bestellingen van emmers sirocco stalpoeder gescheurd in de verpakking binnen gekregen. Eerste keer.. niet geklaagd (kan gebeuren). Tweede keer veel poeder verloren gegaan in kartonnen verpakking. Wordt totaal geen verantwoordelijkheid genomen b.v. door gedeeltelijke vergoeding en belofte van beter verpakken. Nee, ik moet aan het werk gezet worden door met allerlei bewijzen te komen en ANDERS wordt de klacht niet eens behandeld! Ben ik verbaasd ? Nee, ontelbare soortgelijke recensies gezien dus bedrijfsopvattingen die niet deugen. ALWEER een klant voorgoed kwijt, Agradi.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat er pakketten zijn aangekomen met transportschade, onze excuses hiervoor! Indien er een pakket met schade is aangekomen dienen wij foto's te ontvangen van de bestelling en hoe deze in ontvangst is genomen, dit niet alleen ter verbetering in ons magazijn en de inpakafdeling, maar ook voor ons of wij u een korting aan kunnen bieden óf indien de schade te groot is een nieuw artikel te kunnen opsturen. Hiervoor hebben wij de foto's nodig, helaas kunnen wij deze werkwijze niet veranderen, wel kunnen wij deze feedback oppakken om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
20 jun 2023
Bestelling werd niet geleverd, bij navraag bleek dat een van de producten niet op voorraad was, zou snel binnenkomen. Na een paar dagen bleek dit niet het geval, dus is het overige alvast geleverd. Na nog een week was het ontbrekende product nog niet op voorraad, toen maar geannuleerd. Het zou fijn zijn als de klantenservice je op de hoogte zou houden via mail i.p.v. dat je telkens zelf contact op moet nemen.

Gratis verzending totdat je iets retour doet

Gratis verzending zeggen ze, totdat je een artikel gratis retour stuurt. Ja, het staat in de voorwaarden. Als na het geretourneerde product, de overige artikelen die jij gehouden hebt een waarde omder de 49 euro hebben, dan betaal jij alsnog 5 euro verzendkosten. Ze trekken gewoon 5 euro van het bedrag af wat ze jou moeten terug betalen. Ruilen is alleen mogelijk door een nieuwe bestelling te plaatsten. En daarvoor betaal jij gewoon weer verzendkosten als het te ruilen artikel onder de 49 euro is. Ruilen is dus helemaal niet zo gemakkelijk. Het kan jou dus zo 10 euro kosten. Daar kwam ik pas achter toen ik 1 van de 2 artikelen ging ruilen. Ik bestelde hiervoor ook al weinig bij Agradi, omdat ze niet of nauwelijks goedkoper zijn dan andere winkels. Ze doen alsof je altijd veel kortig krijgt, want bijna alle artikelen worden met korting aangeboden. Maar de prijs waarover de korting berekend wordt, ligt hoger dan het bedrag waarvoor het artikel in een andere winkel ligt. Dus Agradi hanteert hoge prijzen, zodat ze korting kunnen geven. Jij denkt mooi korting te krijgen, maar betaalt uiteindelijk niet veel minder dan wanneer je ergens anders besteld. De service bij andere winkels vind ik beter en vaak hebben die winkels geregeld een leuke aanbieding of afprijzing. Agradi.nl heeft een ruim aanbod, maar ik bestel als het mogelijk is ergens anders.
20 jun 2023
Beste klant, De kosteloze verzending is vanaf €49, indien het behouden deel van de bestelling, na het retourneren, onder de €49 komt worden de verzendkosten als nog in rekening gebracht, indien u hier vragen over heeft of meer informatie wilt hebben adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Het is inderdaad bij ons niet mogelijk om artikelen te "ruilen", wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt voor artikelen met dezelfde prijzen. Mocht dit in de toekomst beschikbaar worden zal dit op de website vermeld worden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Te vaak is een bestelling incompleet. Het laatst bestelde is nog steeds niet geleverd. Ik let er op wanneer iets voorradig is, echter die info op de site is bij lange na niet compleet
18 jun 2023
Waterzak die ik besteld had is nu al weer lek!
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jun 2023
Veel te lange levertijden Beloven levering 3 tot 5 werkdagen nu naar 10 dagen nog mijn vliegendeken niet gekregen
20 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 01-06-2023 en ook dezelfde dag is verzonden. Helaas kampt DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jun 2023
Levering duurde lang. Producten waren prima
SR
17 jun 2023
Vele producten zijn niet beschikbaar, terwijl ze op de site staan als in voorraad…?
16 jun 2023
op moment van bestellen staat er dat het op voorraad is. maar dan na bestelling mail krijgen met NIET op voorraad/vertraging... En dan gaat de rest ook pas later op de post.. ook staat er I. de mail NIET duidelijk welke artikelen vertraging hebben of niet op voorraad waren. dat kan verbeterd worden toch?
16 jun 2023
Misleidende korting op de website. Ander product was top!
16 jun 2023
Heb nog niets ontvangen dus er valt niets te beoordelen. Deze mail na aflevering sturen is misschien handiger.