agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

MB
Marieke B.
Zoetermeer
7 jun 2023
De producten zijn helemaal goed. Ik vind alleen de onduidelijkheid over de levering erg vervelend. Het duurt vaak lang. En alles wordt pas geleverd als alle producten geleverd kunnen worden. Ook vind ik DPD een vervelende en onhandige bezorgdienst. Zelf een retourformulier printen is echt onhandig.
6 jun 2023

Fijne producten, maar langzame retourverwerking

Fijne producten, maar de voorraad kan beter. Verzending en verwerking van retouren zou een stuk sneller kunnen!
6 jun 2023
Pakket nooit ontvangen. Afhandeling klacht heel slecht.
8 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat de klantenservice al in contact staat met zowel u als DPD betreffende de missende zending. Er is zojuist een nieuwe mail verstuurd met daarin informatie over uw zending, graag ontvangen wij hierop een bevestiging om u zo spoedig en juist mogelijk te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi

prima producten, slechte levertijd

Best tevreden over de producten. Maar 9 van de 10 keer word de levertijd verkeerd weergegeven en ontvang ik mijn bestelling van 1 tot 3 dagen pas na langere tijd, erg jammer.
6 jun 2023
Ik had een paarden borstel set met tas besteld … als eerste duurde het erg lang voor dat je het in huis hebt Ten tweede is 1 borstel kapot en bieden ze je 15% korting op een nieuwe bestelling ? Dat was niet geheel duidelijk .. vervolgens gaan ze navragen of de borstel los te krijgen is en hier krijg je verder geen bericht meer op .. dus nee ik bestel hier zeker niet meer
5 jun 2023
Kwaliteit van aankoop is slecht. Binnen 1 week alle voer de graasmaskers kapot. Stiksels zijn losgelaten en mondbakjes worden kapot gebeten omdat ze slecht van kwaliteit zijn.
8 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de graasmasker niet voldoet aan de verwachtingen! Wij adviseren je een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met de foto's van het graasmasker en uw ordernummer, wij kijken graag mee wat wij in deze situatie voor u kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 jun 2023
Wordt zogezegd op 2-3 dagen geleverd. Een week later had ik nog steeds geen verzendbevestiging
8 jun 2023
Beste klant, De bestelling die u plaatste is op 19-05 om 21:12 uur geplaatst, 20-05 om 08:16 is uw bestelling door ons verzonden. Op het moment dat het pakket is verzonden ligt de levertijd in handen van DPD, gezien dit een buitenlandse zending betreft duurt dit gemiddeld langer dan een binnenlandse zending. Wij adviseren het email-adres is het account te controleren of de ongewenste/spam box te controleren indien de mail niet is ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levertijd kan veel sneller
EW
Elisa W.
Wekerom
2 jun 2023
Eerst duurde het al een week voor mijn bestelling verzonden was. Toen de bestelling eindelijk binnen was bleek deze niet compleet te zijn. Na contact met de klantenservice wordt het nu uitgezocht maar inmiddels zit ik dus al een paar weken met een incomplete bestelling. Ik ben daar niet blij mee.
8 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling later heeft ontvangen dan de verwachte levertijd heeft aangegeven, onze excuses voor het ongemak! Wij zien dat er ondertussen contact is geweest met de klantenservice over de missende buikflap van de deken, wij zullen ons best doen om dit probleem zo juist en snel mogelijk voor u op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 jun 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen blijkbaar zijn ze het kwijt geraakt en moet ik een onderzoek afwachten. Geld terug krijgen is blijkbaar niet mogelijk dus ik wacht nu alweer een week na eerst twee weken bellen met de klantenservice.
8 jun 2023
Beste klant, Wanneer een pakket niet geleverd is, moet er een onderzoek opgestart worden bij de pakketdienst. Hiervoor is een "niet ontvangersverklaring" voor nodig die wettelijk ondertekend dient te worden. Aan de hand hiervan helpen wij u graag verder om u zo goed en snel mogelijk uw van het pakket te voorzien, indien het pakket niet kan worden getraceerd aan de hand van het onderzoek heeft u recht op een nieuwe zending of een terugbetaling. Wij doen ons uiterste best om u hier zo goed mogelijk mee van dienst te kunnen zijn, mocht u aan de hand hiervan nog vragen hebben adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl of ons telefonisch te bereiken. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
leveren zoals jullie aangeven, niet pas 1 week later. producten zelf zijn prima
1 jun 2023
Het duurt heel lang voordat je wat hoort van een retour zending En dat is nu bij mij ook het geval En dat je het retour geld terug hebt
8 jun 2023
Beste klant, We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 mei 2023
Het juiste pakket tijdig opsturen. Ik moest een verkeerd Verzonden pakket naar een verzendpunt brengen wat voor mij niet makkelijk was. Kon alleen gratis via dpd. En ik zit al weken op mijn bestelling te wachten.
1 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, daarbij onze welgemeende excuses voor het ongemak! Zo te zien is er contact geweest met onze klantenservice hierover en hebben zij u het retourlabel voor de retournering kosteloos toegestuurd. Wij zullen ons best doen om u van het juiste pakket te voorzien! Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 mei 2023
Lange lever tijd terwijl ik best een andere kleur had willen kiezen die wel op voorraad was maar dat wordt niet aangeboden

Slecht bedrijf

Item aan de deur niet geaccepteerd, is retour gegaan. Weigeren nu mijn geld terug te storten! Niet volgens de wet Kopen-Op-Afstand!!
1 jun 2023
Beste klant, Het is niet toegestaan om een pakket aan de deur te weigeren of het pakket niet bij de Parcel Shop af te halen binnen de benoemde tijd. De Retourkosten weigering of niet afgehaalde order bedraagt €11,98 en is daarbij hoger dan de waarde van het artikel wat u heeft besteld (Agradi Opstap+zit Zwart). Hierdoor heeft er inderdaad geen terugbetaling plaats gevonden, indien u hier vragen over hebt adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/algemene-voorwaarden/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MC

snellere levering noodzakelijk

snellere levering; 5 dagen voor producten die voorradig zijn is te lang. Andere bezorgdienst: DPD heeft niet van tevoren gemeld wanneer ze zouden komen (kan echt niet meer in deze tijd): om 10.00 in de ochtend is nog niets bekend over de bezorging en dan staan ze ineens om 14.00u voor de deur!!! Betere afstemming van de website: Als je ingeeft waar je naar op zoek bent krijg je 500 producten te zien die er niets mee te maken hebben. Eigenlijk gewoon heel slecht.
1 jun 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de regenlaarzen een levertijd tussen de 2 en 4 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze laarzen zijn binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de product pagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 15-05-2023 en uw bestelling is verzonden op 17-05-2023, met 2 werkdagen. Wij zullen de feedback over de website en levering oppakken om in de toekomst hierin te kunnen beteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
De schoenen die ik gekocht heb zijn binnen een week kapot
1 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij adviseren u met een foto van de schoenen en het ordernummer te mailen naar klantenservice@agradi.nl, zij zullen u graag helpen en meekijken naar een passende oplossing in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering duurde langer als verwacht en gat in voerzak

Levering duurde langer als verwacht, ivm niet alle artikelen op voorraad, site gaf tijdens bestellen dat deze wel op voorraad waren . Toen bestelling geleverd werd bleek er een gat in de voer zak te zitten, gelukkig was er niet veel uit.
1 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wat vervelend om te horen dat de zak met voer beschadigd is aangekomen! Wij adviseren bij het constateren van transportschade dit binnen 48 uur te melden en een foto te sturen hiervan naar klantenservice@agradi.nl, zo kunnen wij met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik vind dat de levertijd vaak te lang is