agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.377 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022

6 mei 2023
snellere leveringstijd
6 mei 2023

Laatste keer

Altijd tevreden geweest. Nu 3e bestelling in korte tijd en leverdatum weer niet zoals verwacht. Nou blijkt er iets niet voorradig te zijn (tijdens bestellen wel). Wederom voor 21u besteld maar na 2 dagen nog geen levering. Voorlopig laatste keer bij agradi.
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst om 20:55, voor een artikel waarbij stond "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Helaas hebben wij de bestelling de volgende ochtend om 07:00 uur kunnen versturen, daarbij excuses voor deze vetraging. De levertijden zijn in handen van de transporteur, hierbij zullen zij aangeven wanneer zij zo snel mogelijk kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
5 mei 2023

Heel teleurstellend

Ik heb donkerrode strijklappen besteld voor een setje. Vervolgens ontvang ik felrode. Ik geef dit aan bij de klantenservice en die geven dit door aan de leverancier. Ik vind het heel raar dat hier dus eigenlijk niks aan gedaan wordt. Ik ben gewoon mijn €20 kwijt. Slechte klantenservice hier.
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er per mail een oplossing is geboden in een vorm van een korting, ook is er zelfs een tweede optie geboden, namelijk om de strijklappen kosteloos te retourneren en het aankoopbedrag terug te storten. Helaas hebben wij van u nog niks vernomen hierover. Mocht je hier gebruik van willen maken blijven deze twee opties natuurlijk alsnog voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mei 2023
Is geen gratis retour dus ga er nooit meer kopen. Raad het ook echt niet aan
11 mei 2023
Beste klant, Het retourneren is kosteloos, enkel is het zo dat wanneer u een deel van de bestelling retourneert en het behouden deel van de bestelling onder de €49 voor gratis verzending (!) komt, worden de verzendkosten van €4,99 als nog in rekening gebracht. Het behouden deel van uw bestelling is €27,54 en dus lager dan de €49 voor de gratis verzending. Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mei 2023
Producten zouden binnen 1-3 dagen geleverd worden, maar wordt steeds opgeschort. Ik bestel iets wat ik nodig heb, en vind het vervelend als de levertijd gedurende het proces wordt gewijzigd. En niet voor de 2e keer. jammer
11 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
GV
4 mei 2023
Als ik een bezorgpunt toevoeg wordt het alsnog op het factuur adres bezorgd, factuur adres is ook niet aan te passen
11 mei 2023
Beste klant, Bij het afronden van de bestelling kan er gekozen worden voor het leveren bij een DPD Parcel Shop en bij welke locatie. Ook is het mogelijk om aan de hand van het kopje "wijzig" een factuur of afleveradres aan te passen. Wanneer er wordt gekozen voor aflevering bij een Parcel Shop zal het afleveradres ondanks deze op de factuur staat niet van toepassing zijn! Met vriendelijke groet, Team Agradi
RD
R. d.
Hoornsterzwaag
4 mei 2023

Mijn bestelling is verkeerd bezorgd

Mijn bestelling is door dpd op het verkeerde adres bezorgd. Helaas heb ik mijn bestelling na twee weken nog niet ontvangen. Ik heb diverse keren gebeld en zowel dpd als agradi hebben niet de mogelijkheid om het probleem snel en vakkundig op te lossen. Schandalig!
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met de zending van uw pakket. Gelukkig is er zowel per mail als telefonisch contact geweest! Het onderzoek loopt en u wordt hiervan op de hoogte gehouden, wij blijven ons best voor u doen om het pakket zo snel mogelijk bij het juiste adres af te laten leveren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mei 2023
Waarom deze mail als jullie nog niet geleverd hebben wegens product niet op voorraad. Zorg dat op site duidelijk is wat levertijd gaat worden (product op voorraad ja/nee) dan had ik kunnen kiezen tussen bestellen en wachten of elders bestellen. Is niet eerste keer dat dit gebeurd