agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl
Beoordelingen:

9.874 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.222 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor agradi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(519)
(319)
Resetten
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leveringen durven langer op zich laten wachten omdat niet alles binnen is. De levering met dpd loopt soms niet helemaal zoals gepland.
Beoordeling melden
KB
K.H. B.
Scharmer
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als je iets besteld staat er niet bij dat het niet voorradig is. Dat krijg je pas te zien nadat je betaald hebt. Erg onhandig.
Beoordeling melden
LL
Lianne L.
Heemskerk
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er bestaat ook nog zoiets als coulance. Helemaal omdat er een probleem was met Ideal.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Wij zien dat er drie bestellingen zijn geplaatst, alle drie de betalingen zijn voldaan. De bestellingen zijn vervolgens verzonden. Tijdens de verzending zijn de pakketten geweigerd aan de deur. U kunt hier de voorwaarden vinden m.b.t het weigeren van pakketten: https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Boete vanwege zogenaamde weigering.

Boete vanwege weigering. Door een storing bij de betaling via Ideal kreeg ik de melding dat de bestelling niet gelukt was. Dit gebeurde 2 keer. De laatste keer via Paypall besteld. Daardoor een strobezem 3 keer besteld De DPD bezorger zei dat het geen probleem om 2 retour te nemen. Vervolgens kreeg ik per bezem 12 euro boete omdat ik de bestelling geweigerd zou hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Door een storing bij Ideal heb ik een artikel 3 keer gekocht in plaats van 1 keer. Daarna 2 retour gemeld. De DPD die de artikelen bezorgde zei dat het geen probleem was om 2 weer mee terug te nemen. Hierdoor 2 keer een boete van 12 euro gekregen per artikel.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Camera gekocht en krijg deze niet aan het werk
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snellere betaalmogelijkheden graag

Ik had heel dringend iets nodig, wat op de site beschreven stond als "voor 'dit uur' besteld is morgen geleverd" dus dat was ideaal. Maar als ik enkel als optie krijg dat ik kan betalen via een overschrijving en dat al minstens een dag duurt voor dat geld bij jullie op de rekening staat vooraleer jullie verzenden, kan ik dus nooit mijn producten 'morgen in huis' hebben ...
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket helaas nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Graag zou ik een betere omschrijving van de artikelen willen zien bijv wanneer een halster lichtgewicht is of dat er bijvoorbeeld geen knip aan zit om het halster te openen dat was nu een verassing bij het ontvangst
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
geen korting aanbieden en dan in de kleine letters zetten dat de korting bijna nergens geldig op is.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jullie versturen met DPD Vreselijk slecht pakket 8 dagen op het depot gelegen dan schijnen ze mijn huis voorbij te rijden en vervolgens word het terug gestuurd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd ik bestel vanaf nu nooit meer jullie!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat dit jouw ervaring is met DPD. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken, excuses voor het ongemak. Ik zal dan ook een klacht indienden bij DPD. Ik zie dat er inmiddels een creditering is aangemaakt. Mocht je je bestelling opnieuw plaatsen, en soortgelijke problemen ondervinden neem dan a.u.b. gelijk contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Zou je ons een toelichting kunnen geven over jouw 1 ster review? Deze ontbreekt helaas. Met vriendelijke groet, Team Agradi
DK
Dorien K.
Roosendaal
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

stro touwtjes mes

Ik heb stro touwtjes mes gekocht en de 2e keer dat ik het gebruikte was het mesje al naar binnen gezonken..
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@agradi.nl met jouw ordernummer en deze foto van de klacht? Dan gaan we jouw klacht zo snel als mogelijk oppakken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
An V.
Maasmechelen
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product teruggestuurd en 2x verzendkosten moeten betalen!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Alle voorwaarden met betrekking tot retourneren kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ *Retourzendingen vanuit het buitenland Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantiegevallen of in geval van aantoonbare leveringsfouten, draagt de verzender zelf de kosten. Ook in geval van garantie dienen de producten op de goedkoopste wijze verzonden te worden (inclusief tracking). Kosten voor andere wijze van vervoer, zoals express-service, aangetekend, rembours en dergelijke worden niet vergoed. Verzending van grote artikelen of pallet leveringen dienen in geval van garantie altijd in overleg plaats te vinden. Indien vanuit het buitenland gebruik gemaakt wordt van DPD parcelshops voor retourzendingen, wordt €4,99 bijdrage voor retourkosten in rekening gebracht. Indien de waarde van de retourgezonden producten onder dit bedrag is, ontvang je geen terugbetaling. Kosten voor een retourzending uit Frankrijk bedragen €9,99 en vanuit Luxemburg €9,99. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Trage bezorging!!!

Agradi had de bestelling redelijk snel klaar staan maar de bezorging liet dagen op zich wachten.
Beoordeling melden