agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.721 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

CL
Chantal L.
Rotterdam
Moet heel lang wachten tot de bestelling er is. Verstuur de bestelling dan in 2 keer op geef aan op de site dat er geen voorraad is.
10 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 jun 2023
Voor 21u besteld morgen in huis, lukt ze niet. Haal het dan van de site af. Producten zijn goed behalve als je wat moet retourneren!
14 jun 2023
Beste klant, Zoals op onze website staat aangegeven bieden wij "morgen in huis" niet aan, wel bieden wij aan voor 21:00 uur besteld vandaag verzonden. De leverperiode ligt ten alle tijden in handen van de pakketdienst. Mocht u hier vragen over hebben of meer informatie willen inwinnen, adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/levertijden/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 aug 2023
Ik heb de laarzen niet ontvangen en mijn geld ook niet terug. Ik heb nu duurdere laarzen moeten kopen voor mijn vakantie in IJsland.
25 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice en er een onderzoek is opgestart voor deze zending. Indien wij meer informatie ontvangen vanuit DPD zullen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte brengen, bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 mei 2023

Slecht bedrijf

Item aan de deur niet geaccepteerd, is retour gegaan. Weigeren nu mijn geld terug te storten! Niet volgens de wet Kopen-Op-Afstand!!
1 jun 2023
Beste klant, Het is niet toegestaan om een pakket aan de deur te weigeren of het pakket niet bij de Parcel Shop af te halen binnen de benoemde tijd. De Retourkosten weigering of niet afgehaalde order bedraagt €11,98 en is daarbij hoger dan de waarde van het artikel wat u heeft besteld (Agradi Opstap+zit Zwart). Hierdoor heeft er inderdaad geen terugbetaling plaats gevonden, indien u hier vragen over hebt adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/algemene-voorwaarden/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 okt 2023
Kapot hoofdstel ontvangen inmiddels 3 weken geleden alles gedaan moest doen van klantenservice Nog steeds geen nieuwe ontvangen.
13 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat uw nieuwe hoofdstel inmiddels goed is ontvangen en wensen u er veel plezier van! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst klanten sneller te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 jul 2023
Waardeloos, ik bestel nooit meer iets bij Agradi! Niets maar dan ook helemaal niets ging goed bij de bestelling van 3 artikelen.
26 jul 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels contact is met de klantenservice over de levering van uw pakket. Graag willen wij voor u een onderzoek opstarten bij DPD, wij zullen ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. Mocht je vragen hebben hierover of de status van het onderzoek willen weten adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl, wij staan u zo snel mogelijk te woord! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 sep 2023
Heb totaal de verkeerde maat en voering binnen gekregen.. Moest maat 115-165 zijn 100 gram Heb gekregen maat 215 in 300 gram
3 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
TW
Ton W.
BEUNINGEN GLD
12 aug 2023
Reageren op een reactie. Producten leveren zoals ze op het etiket staan. 9/10 mm leveren ipv 6/7 mm. Zeer slechte service.
16 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met de klantenservice hierover, bedankt hiervoor. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
dekenrek met beschadiging gekregen en omdat ik het ordernummer niet meer had pech voor mij. Een stalbandhaak verbogen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat u het ordernummer van de bestelling bij deze review heeft gebruikt, wij ontvangen deze graag samen met de foto's naar klantenservice@agradi.nl! Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Deze mail al ontvangen terwijl product nog niet is geleverd. Heel vreemd. Levering van product duurt ook veel te lang.
Antwoord van agradi.nl
Retour is niet eerlijk, geen antwoord op klantendienst, na jarenlange klant te zijn zal ik andere winkel moeten zoeken
7 nov 2023
Beste klant, Wij zien geen mail in ons systeem, kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 aug 2023
Spullen die bij bestelling op voorraad staan , zijn niet op voorraad en komen altijd te laat of helemaal niet
25 aug 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Sneller antwoorden op een probleem en een snelle oplossing voorstellen en mensen niet 2 weken of langer doen wachten
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er een onderzoek loopt naar uw pakket bij onze transporteur, hierbij heeft de transporteur tijd nodig om te kunnen onderzoeken of achterhalen waar uw pakket is. Wij vragen nog even om uw geduld en komen zo snel mogelijk bij u terug zodra wij meer informatie hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
welk online bedrijf krijgt tegenwoordig nog klaar drie weken te doen om een artikel bij de besteller te krijgen !!!!
Antwoord van agradi.nl
Betere communicatie wanneer iets niet op voorraad is. Daarna op de hoogte houden en vooral niet met dpd verzenden
MH
M. H.
Zwolle
We krijgen een review verzoek, maar hebben de bestelling die we 2 weken geleden hebben gedaan nog niet ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling volgens DPD is geleverd op 14-11-2023. Indien dit niet het geval is adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 jul 2023

Emmer is nu al gescheurd

In de emmer die ik heb besteld zit nu al een scheur van onder naar boven. Mijn paard heeft er niet op gestaan.
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het artikel. Graag ontvangen wij het ordernummer en een foto van de emmer naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 sep 2023
Ruim 2 weken moet wachten op voer, voor paard en konijn. Zelf moeten bellen om te vragen hoe het er voor stond
3 okt 2023
16 jun 2023
Heb nog niets ontvangen dus er valt niets te beoordelen. Deze mail na aflevering sturen is misschien handiger.
20 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 01-06-2023 en ook dezelfde dag is verzonden. Helaas kampt DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
bij bestelling niet aangegeven dat produkten niet leverbaar zijn. duurde 4 weken. maar geen reactie of update