agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl
Beoordelingen:

9.874 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.222 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor agradi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(519)
(250)
Resetten
21 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leveringen durven langer op zich laten wachten omdat niet alles binnen is. De levering met dpd loopt soms niet helemaal zoals gepland.
Beoordeling melden
KB
K.H. B.
Scharmer
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als je iets besteld staat er niet bij dat het niet voorradig is. Dat krijg je pas te zien nadat je betaald hebt. Erg onhandig.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een defect product binnen gekregen en hier meteen een mail over gestuurd. Uiteindelijk na lang heen en weer mailen mag ik het product retourneren op eigen kosten, erg jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Uit controle is gebleken dat het artikel wat u heeft ontvangen niet defect is en de verbuiging in het vliegenmasker hoort, dit is de vorming van het vliegenmasker. Om deze reden worden de verzendkosten niet vergoed, dit wordt alleen gedaan in het geval dat het artikel daadwerkelijk defect is. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
LL
Lianne L.
Heemskerk
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kortingsbonnen werken nooit Agradi geeft regelmatig vouchers uit voor kortingen. Hoeveel je er ook hebt je kan ze nooit gebruiken. Bijna alle merken, voedsel en drogisterijartikelen zijn uitgesloten. Waarom geef je dan deze vouchers weg?
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snellere betaalmogelijkheden graag

Ik had heel dringend iets nodig, wat op de site beschreven stond als "voor 'dit uur' besteld is morgen geleverd" dus dat was ideaal. Maar als ik enkel als optie krijg dat ik kan betalen via een overschrijving en dat al minstens een dag duurt voor dat geld bij jullie op de rekening staat vooraleer jullie verzenden, kan ik dus nooit mijn producten 'morgen in huis' hebben ...
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Gatusos peesbeschermers

Op 2 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerksters over Gatusos peesbeschermers en een mail gestuurd naar de klantenservice. Ze zouden mijn klacht in behandeling nemen zei uw medewerkster en over het teveel betaalde geld zou een oplossing gevonden worden. Daar was altijd 90 dagen de tijd voor, vermelde uw werkneemster. Helaas heb ik totaal geen reactie van Agradi gehad en dat betreur ik. Hopelijk komt er nog een reactie over dit voorval
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Wij zien in de mailbox van de klantenservice helaas geen mail met uw email-adres en/of ordernummer. Kunt u de mail nogmaals sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket helaas nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Graag zou ik een betere omschrijving van de artikelen willen zien bijv wanneer een halster lichtgewicht is of dat er bijvoorbeeld geen knip aan zit om het halster te openen dat was nu een verassing bij het ontvangst
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Producten niet leverbaar die voorradig op de site

Ik vindt het vervelend dat producten op voorraad staan en die vervolgens een maand later nog steeds niet geleverd zijn maar wel nog op voorraad staan op jullie website! Helaas komt dit met enige regelmaat voor....
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Helaas kan het voorkomen dat een verwachte levertijd wordt aangepast door de leverancier waardoor deze niet meer haalbaar is. Wij proberen dit zo snel als mogelijk te verhelpen of te corrigeren op onze website. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Merk de laatste paar keer met bestellen, dat er veel niet op voorraad is, en niet meer zo snel gaat met leveren. En er ook geen contact over wordt gehouden per mail. Ik had bv iets besteld wat ik echt snel nodig had voor gezondheid van me paard. Maar doordat er iets anders onbelangrijk niet was, kwam dit te laat. Als jullie me een mail hadden gestuurd had ik meteen kunnen aangeven annuleer het onbelangrijke en laat me bestelling gewoon komen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, We hebben helaas te maken met een kleine vertraging in ons magazijn. Hierdoor is jouw order later uitgeleverd dan de bedoeling was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is meer maals uitgesteld terwijl maar 1 product niet leverbaar was. Overleg leek me hier op zijn plaats ipv meer dan een week uitstellen terwijl de belofte was volgende dag leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er op 1 artikel een verwachte levertijd zit, wachten wij totdat deze bij ons binnen is vanuit de leverancier alvorens wij uitleveren. Ik begrijp uit jouw review dat er uitstel is geweest, zou je dit nader kunnen toelichten? Dan kijk ik graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijk zijn over levertijd. Als je besteld staat er dat het de volgende dag in huis is. Zodra er betaald is wordt dat geupdate naar 1 tot 3 werkdagen. Op dag 3 wordt het 3 tot 5 werk dagen. Om vervolgens 8 tot 10 dagen later de spullen te krijgen. Gebeurt eigenlijk iedere keer
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
13 dagen geleden
Beste klant, Ik zie dat er op het moment van bestellen een aantal artikelen een verwachte leverdatum hadden van zo'n 2-5 werkdagen. Dit houdt in dat wij deze desbetreffende artikelen niet op voorraad in ons magazijn hebben. Deze moeten nog vanuit de leverancier naar ons toe komen. Hier is helaas vertraging opgelopen, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt en het laatste artikel naar verwachting morgen bij ons binnen komt. Deze zal dan zo snel als mogelijk worden na geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Trage bezorging!!!

Agradi had de bestelling redelijk snel klaar staan maar de bezorging liet dagen op zich wachten.
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Werkt met onbetrouwbare courier, DPD.

De producten en de prijsstelling van Agradi zijn prima. Helaas werkt Agradi met DPD als courier. DPD heeft slechte dienst verlening en is niet bereikbaar voor vragen of klachten. Zolang Agradi met dit onbetrouwbare bedrijf blijft werken zal ik niets meer bij Agradi bestellen.
Beoordeling melden