Beste mevrouw L****out,
Alles wat bij mij de deur uit gaat wordt grondig gecontroleerd op gebreken of beschadigingen, als ook de GSI koffiekan die u besteld heeft. Aangezien ik alles zelf doe als ZZP-er en ik de bestellingen ook zelf inpak, kan ik met zekerheid zeggen dat dit ook echt het geval is. De koffiekan is ingepakt in een Stanley doos met 3 dubbele golf en afgevuld met pakpapier, waardoor het tijdens transport onmogelijk beschadigd kan zijn.
De door u teruggestuurde Koffiekan heeft op 2 plekken emaille verloren en ook nog eens op 1 lijn (bovenrand en onderrand). zo is deze niet bij ons binnengekomen en al zeker niet de deur uit gegaan.
Daarnaast is dit niet het hele verhaal. U wilde de koffiekan ruilen voor de GSI Pioneer Percolator 8 cup en heb ik u het volgende aangeboden:
"Beste mevrouw Van L****out,
Het lijkt er meer van weg te hebben dat de ketel is gevallen dan wel gestoten. Dit is duidelijk geen transportschade......
Maar coulancehalve ben ik bereid deze om te ruilen voor een GSI percolator. De meerprijs van de percolator is € 10,- en de verzendkosten € 6,75.
Deze kunt u voldoen via deze link: https://paymentlink**************"
Dit heeft u afgewezen.
U heeft uw recht gebruikt om het product binnen 14 dagen te retourneren en ik heb het recht gebruikt om, het terug te storten bedrag, te verminderen met de waardevermindering die deze schade met zich heeft meegebracht.
Door mij te dreigen met een slechte recensie als ik niet het volledige bedrag terugbetaal, daar werk ik niet aan mee/ben ik niet gevoelig voor.
Ik denk dat de rest van de beoordelingen wel voor zich spreken.